Ja, vind het het moeilijkste om te doen en tegelijkertijd ook het leukste. Natuur- of conceptfotografie bijvoorbeeld kan me echt totaal niet boeien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
ziet er toch goed uit![]()
jij bent van de portretten ?
?quote:
vind het echt mooi werk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, vind het het moeilijkste om te doen en tegelijkertijd ook het leukste. Natuur- of conceptfotografie bijvoorbeeld kan me echt totaal niet boeien.
Daar deed ik dan ook niets aan op school..
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje fotografie gestudeerd. Vandaar ook dat ik hiervoor gevraagd ben..
Heb een DeviantArt en Flickr, al staat daar niet heel veel op.
http://moomphs.deviantart.com/
http://www.flickr.com/photos/28895285@N05/
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te meldenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te melden![]()
zit jullie hoofdzakelijk te volgen maar kan niet antwoorden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil sjetten maar weet eigenlijks niks te melden![]()
zit jullie hoofdzakelijk te volgen maar kan niet antwoorden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aan
is heul niet om te lachenquote:
oh god is Tokkie TV er weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo Oh Oh Cherso kijken
Waar is Benny eigenlijk
Dat is best wel een clichéfoto. Op school kreeg ik destijds ook heuuuul veel negatieve feedback op die foto. Maar vind 'm zelf ook wel mooi, eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn mooi hoor, die met die rode rozen spreekt me aan
ik heb van de week gekeken en heb het twee minuten volghouden.quote:
pixel neuker lurkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lurken is prachtig. Soms staar ik gewoon minutenlang naar dezelfde pixel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lurken is prachtig. Soms staar ik gewoon minutenlang naar dezelfde pixel.
Ik hou wel van zwart/wit en dan met een felle kleur erin, maar vind het meisje ook erg passend erbij, hij klopt gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is best wel een clichéfoto. Op school kreeg ik destijds ook heuuuul veel negatieve feedback op die foto. Maar vind 'm zelf ook wel mooi, eigenlijk..
vind ik nog lang wat een kwellingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb van de week gekeken en heb het twee minuten volghouden.
En vooral niet verkeerd reagerenquote:
quote:
Als je zelf toch betaalt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Noh, oom en tante incluis neefje vertrekken morgen voor 3 weken naar Suriname en ik mag niet mee
slokkie ?quote:
blufquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
kuttyfus PMS ik blok jullie allemaal gewoon
ah lekker voor zequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Noh, oom en tante incluis neefje vertrekken morgen voor 3 weken naar Suriname en ik mag niet mee
quote:
quote:
Die vadsige kut Belg moet weg.quote:
Ik moet toch naar school, boefje.quote:
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vadsige kut Belg moet weg.
Paramaribo en mijn oom zijn familie opzoeken. Hij is een echte bosneger, dus ik neem aan dat ze wel het binnenland ingaan jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah lekker voor ze
waar gaan ze heen?
ook binnenland in?
die iwein bedoel je toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vadsige kut Belg moet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |