quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
De vraag: In de finale van seizoen 1 So you wannabe a popstar zong Erik Hulzebosch drie liedjes, zijn eigen nummer Extase, De Clown van Ben Cramer en nog een nummer. Welke was dat? Nummer en artiest graag.
+1 PatriQue89quote:
Foutquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Follow that dream, met Jamie
Kwam voort uit dat ene programma toch?
Jouw hand? Of hoe heet dat liedje? 'jouw hand, jouw mooie hand, door de *iets* en het leven... Zoiets gaat het geloof ik.quote:
Mooi liedje.quote:
deceit +1quote:
Deceit zei het toch eerderquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
iBenny +1
Mijn vragen worden al beter geloof ik, maar voor iBenny en iPat is volgensmij geen enkele vraag te moeilijk!
Ik ben persoonlijk niet zo thuis in de Engelse X-Factor, maar er zitten hier wel wat expertjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
dit is toch niet te moeilijk enzo? of moet ik een ander niveau aanhouden?
Rachel Adedejiquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef iPat het volgende:
Rachel Adedjiji, Lucie Jones, Stacey Solomon
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | iBenny 5 Rauzer 5 Lutte 4 PatriQue89 4 Tha_Erik 4 Doeka 2 Bellatrix 1 Deceit 1 -Miauw- 1 Symphonic 1 -Vaduz- 1 |
Whaaaah, ik moet echt even, offtopic sorry, mijn blijheid over de (eigenlijk gedeelde) vierde plaats uiten!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
September 2010
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Gedaan... thanksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef Rauzer het volgende:
Misschien moet je de dubbele ipat nog ff editen Benny anders tel je de volgende keer verkeerd.
2 foutenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
1. Anja
2. Rafaela
3. Davy
4. Marlies
5. Nathalie
6. martijn
7. Wesley
Wel vanuit Nederlandse XFA of IDO?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nee
Nummer 3 is ook fout he jongens
alleen nummer 2 nog foutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
1. Anja
2. Angelique
3. Déon
4. Marlies
5. Nathalie
6. Martijn
7. Wesley
ook fout nummer 2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Rauzer het volgende:
1. Anja
2. Yuli
3. Déon
4. Marlies
5. Nathalie
6. Martijn
7. Wesley
Het was wel echt een superleuke vraag!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoooooooooo hehe
[ afbeelding ]
Toen jij Jamal zei dacht ik aan Luigianoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke hint?
Ik had 1 en 5 zonder jou niet geweten
Meike omdat ze niet donker is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
Wie hoort er niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Meike Hurts, Aäron Ayal en Raffaëla Paton
Rauzer +1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:04 schreef Rauzer het volgende:
Rafaella, als enige niet in een kinderbandje terecht gekomen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
IDO 2: TomTom en ?
IDO 3: Crazy Dutch Punk en Svensational????
XFA 1: Vaduz en Svensational
IDO 4:Peri en Svensational
XFA 2:Vaduz en Svensational
XFA 3: Rauzer en Vaduz
TAL: iBenny, Tha_Erik
En was TomTom ofzo niet van IDO 2 ??? Maar met wie weet ik niet meer
zie je wel dat TomTom goed was... maar met wie??? Of was hij alleen?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je wel dat TomTom goed was... maar met wie??? Of was hij alleen?
IDO 2: TomTom en ?
IDO 3: Peri? en Svensational
XFA 1: CrazyDutchPunk en Peri?
IDO 4:Peri en Svensational
XFA 2:Vaduz en Svensational
XFA 3: Rauzer en Vaduz
TAL: iBenny, Tha_Erik
Dan pak ik de eerste.... Mylene?quote:
Cheryl Cole, Nadine Coyle, Nicola Roberts, Kimberley Walsh en Sarah Hardingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Piet, Jan, Klaas en Henk.
Anders weet ik het echt niet
Of zal ik er gewoon een nieuwe vraag ingooien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
iPat, je hebt tot morgen 12:00uur de tijd om een nieuwe vraag te verzinnen.
Mwa, ik geef 'm nog ff de kans om met een vraag te komen. Als er 12:00uur nog geen vraag is mag je er van mij eentje tegenaan gooien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of zal ik er gewoon een nieuwe vraag ingooien?
Tialda en Duitsland.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef Deceit het volgende:
Wie is een idols (2maal) contestant geweest en heeft hier nooit de liveshows gehaald maar in een ander land zelfs gewonnen met een talentenjacht? En welk programma was dat in welk land?
Charmed_Angel +1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tialda en Duitsland.
Ow en Popstars
Je kunt hem anders ook even aan iemand anders geven en dan later weer een vraag stellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit nu op me werk
Mag ik vanavond een nieuwe vraag maken?
ik maak hem wel even... is toch rustig op me werk nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt hem anders ook even aan iemand anders geven en dan later weer een vraag stellen.
Van mij welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit nu op me werk
Mag ik vanavond een nieuwe vraag maken?
goedzo! kunnen wij door!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik maak hem wel even... is toch rustig op me werk nu
Ik weet wie je bedoelt, alleen der naam is niet blijven hangen verdikkemequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope. De persoon was niet door naar de liveshows, maar zat (dacht ik) wel in het gospelkoor waar zowel Nigel als Charlene ook in zaten.
Nou ja, als je Pietje of Jantje zegt dan heb je al twee antwoorden in één gegeven. Dan kan je in één post wel elke afvaller opnoemenquote:
Ja okee, daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je Pietje of Jantje zegt dan heb je al twee antwoorden in één gegeven. Dan kan je in één post wel elke afvaller opnoemen.
Dewi, Robin, Charlottequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
Welke mystery popstars stonden er in de liveshows van Popstars seizoen 2?
Nee, gewoon dat ze weer een keer iets in de show deden, dus niet in publiek. Whatever is goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Weer als in 'ze deden in seizoen 2 mee, maar ook in seizoen 3'?
Miranda!! mijn favo van het seizoen was datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet ze er uit. Maar in het trio had ze haar haar in een staartje.
I say uncle G...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Rauzer het volgende:
Eerst weet je de naam niet, dan weet je ineens wel de naam plus de aflevering waarin ze optreden?
Patrique +1
hmmja 2 leden van Groovin' Sound deden maar mee toch in Dreams!quote:
Na X Factor trad Groovin' Sound nog af en toe op, maar op 31 januari 2009 laat Linda via de Groovin' hyves weten dat Groovin' Sound is gestopt. Wel vermeldt ze erbij dat de drie meiden samen met een andere vriendin een doorstart maken als Dreams. Dreams doet mee aan het tweede seizoen, waar ze helaas na de tweede X CAMPUS ronde afvallen.quote:
maar bij mij was alles in het zelfde seizoen dus dubbel foutquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja 2 leden van Groovin' Sound deden maar mee toch in Dreams!
Zelfde als mijn eerdere antw.: 2 leden van 4granted deden backstage presenteren
solo, uiteraard..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
Als solo artiest of met die band van Gordon?
Originele titel!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hem
Ga je mee
Waarom weet ik ditowja me nichtje was helemaal gek van hem
zelfs nog een paar keer mee geweest naar optreden
en ik vond hem helemaal niet leuk
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Rauzer het volgende:
Hoofd/haar = Nathalie Makoma
Ogen = Irma van Pamelen
Neus = Hind Laroussi
Mond = Dewi Pechler
Lichaam = Jim Bakkum
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoofd= Sandy Goeree
Ogen= Irma Van Pamelen
Neus= Hind Laroussi
Mond= Dewi Pechler
Lichaam= Jim Bakkum
Ingeschreven op SM site, en ze was corpulent en de tentengate. Om alledrie eigenlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom was rebecca van Popstars Seizoen 1 , in opspraak?
Lutte +1quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ingeschreven op SM site, en ze was corpulent en de tentengate. Om alledrie eigenlijk.
Niet zijn meest recente single.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Je Bent De Hemel
Yo no soy manana - Luis Enrique
Echt een goeie google-er ben je dan ook niet, ik had het zo gevondenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zelfs met Ome Google kom ik er niet uit, dus nieuwe vraag aub!
Okaay dan maar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zelfs met Ome Google kom ik er niet uit, dus nieuwe vraag aub!
Willen en Maaikequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okaay dan maar.
Het antwoord was: Allebei, Summer Nights - Rascal Flatts
Welke twee SYWAP 2 kandidaten hebben een (kortstondige) relatie gehad?
Lijkt mij ook, Tim Douwsma Summer Nights cover single zou genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Echt een goeie google-er ben je dan ook niet, ik had het zo gevonden!
Hmm... die 3 zijn goed! Mond komt uit X factor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Harm, Rebecca, Hind (lichaam/haar), die mond kan ik niet plaatsen.
Eerste Kurt of iets, tweede Gary en laatste Jamai.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
Ooit had je World Idol, wie werd eerste, tweede en laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |