quote:Wat was de eerste single van Jim (idols 1)?
When you walk in the room, reken hem goed.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Walk in that room?
Sodeknetters, deze moet ik eigenlijk gewoon weten.
Ja, dat is de vraag!quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Buitenlandse programma's is dan weer een zwakte van mij.
Wie kwam er ook alweer na Kelly Clarkson.
Nee, alleen van High School Musical geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En Vanessa Hudgons, of was zij niet van idols?
Ja die bedoel ik ook niet eigenlijk, ik bedoel die neger van DreamGirls, waarvan haar hele familie uitegmoord was, Jennifer nog iets misschien.quote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, alleen van High School Musical geloof ik.
quote:
Ik dacht hier met de echte kenners te maken te hebben.quote:
Ja!quote:
Die weet ik dus nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja!
Bijna, alleen z'n achternaam nog even stotteren.
Je moet de achternaam even stotteren!quote:
Ach ik heb het net ook van Vaduz goed geteld.quote:Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef doeka het volgende:
Hoe streng zijn we? Het lijkt op het antwoord van Rauzer, maar dat is niet helemaal goed nog.
Studder dan?quote:Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef doeka het volgende:
Hoe streng zijn we? Het lijkt op het antwoord van Rauzer, maar dat is niet helemaal goed nog.
Ik weet niet hoe dicht het in de buurt is, maar je bepaalt uiteindelijk zelf of je het goed rekentquote:Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef doeka het volgende:
quote:
hebben beiden een tongpiercing..quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Rauzer het volgende:
Maaike
Marieke
Welke overeenkomst is er tussen deze twee?
Misschien maar bedoelde ik ook niet.quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hebben beiden een tongpiercing..
Nee, beide niet (Nee, dat is niet het goede antwoordquote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef doeka het volgende:
Hebben ze allebei in de Playboy gestaan?
Denk Maaike Jansen, winnares So you wannabe a popstar, en Marieke is denk ik Marieke van Ginneken, Idols (ik geloof seizoen 1), zusje van Aukje van Ginniken. Maar de link? Geen idee!quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef doeka het volgende:
Was ook een wilde gok, ik weet ook niet wie Maaike is.![]()
Nee dat was Jaapquote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zongen alletwee het nummer van Marco Borsato ?
Ja en ze zijn ook allebei vrouwquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
Nja, ze zongen allebei hetzelfde nummer?
Dan verzin ik vast een antwoord:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Ja.quote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
Niet Jimook niet Jaap
Ehm de vraag mag over ALLE talentenjachten gaan, toch
quote:Op zondag 26 september 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
Niet Jimook niet Jaap
Ehm de vraag mag over ALLE talentenjachten gaan, toch
Ohquote:Op zondag 26 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De vraag is nog geen 10 minuten oud![]()
Nee niet Ruben
Ho, ik zei niet dat deze kanidaat mee deed met een internationale showquote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
Internationaal ook? Dit kan wel eens lang gaan duren...
Was er niet een of andere Gary van de eerste Idols in Engeland? Want dan gok ik die.
Dat!!! Lastig zonder Google, was in die tijd nog zo jong dat alles faunetisch en ver ver weg is opgeslagen.quote:
Maar het hoeft niet per se een Nederlander te zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, ik zei niet dat deze kanidaat mee deed met een internationale show
Het is een jongen/manquote:
Oh vandaar die antwoorden van jouquote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht serieus dat het een getint kindje was
Nee, dat was bloed serieusquote:Op zondag 26 september 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vandaar die antwoorden van jou![]()
Ik dacht dat je me in de zeik nam met Aaron en I-Jay
-quote:Op zondag 26 september 2010 23:42 schreef iPat het volgende:
Nou nou hier komt hij dan:
Welke kandidaat van American Idol heeft tot nu de eer om als enige een staande ovatie te krijgen van Simon Cowell voor zijn of haar optreden?
Je was wel de enige die specifiek vroeg naar het geslachtquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat was bloed serieus
Ik werd misleid door die donkere ogen
Ow jaquote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat was Jaap. Je zit wel in de goede richting.
K*t, heb ik pas nog gezienquote:Op zondag 26 september 2010 23:42 schreef iPat het volgende:
Nou nou hier komt hij dan:
Welke kandidaat van American Idol heeft tot nu de eer om als enige een staande ovatie te krijgen van Simon Cowell voor zijn of haar optreden?
+1 voor Doekaquote:
heb je nog ff een linkje voor me?quote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef iPat het volgende:
[..]
+1 voor Doeka
was wel een eitje voor de fanatieke AI volgers.
het had allebei gekundquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je was wel de enige die specifiek vroeg naar het geslacht. Serge heeft nog een babyfoto en daar zie je bijna niet of het een jongen of meisje is
quote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je nog ff een linkje voor me?
FF youtuben op Adam Lambert auditiequote:Op zondag 26 september 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je nog ff een linkje voor me?
Voor mij zijn de Nederlandse vragen veel moeilijker; ik heb alleen Idols 1 echt gevolgd.quote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef iPat het volgende:
[..]
+1 voor Doeka
was wel een eitje voor de fanatieke AI volgers.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:46 schreef iPat het volgende:
Jennifer Lopez, Steven Tyler, Randy Jackson
+1 voor iBennyquote:
Roef en Marianquote:Op maandag 27 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Charlotte ten Brink, Dewi, Sharon Kips, Roef en Marian
Nee, weet ik, maar zo kwam diegene erbij denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar heeft nooit meegedaan aan een show van SBS
quote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Klompen Vincent kan ik geen bron voor vinden dat ie mee heeft gedaan met Popstars.
Dat ik het zeg is niet echt een goede bron, maar weet het vrij zeker omdat Patrica hem niet kende en toen ging HJS dat eens even uitleggen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Klompen Vincent kan ik geen bron voor vinden dat ie mee heeft gedaan met Popstars.
Dat is geen Idols.quote:Op maandag 27 september 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Nick(van simon) en Sam en Robert schilder (MP bij popstars laatst)
Inderdaad, Jan Dulles!! En hij was niet eens door, gekke mensen daar in de jury.quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en Jan van de 3 J's geloof ik
onbegrijpelijk inderdaad...quote:Op maandag 27 september 2010 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan Dulles!! En hij was niet eens door, gekke mensen daar in de jury.
Symphonic +1
Jawel, zelfde editie als Jan en Nick, maar alleen Nick was door. Die heeft het dan ook wel ver geschopt. (Ronde voor echte liveshows eruit.)quote:Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
Simon heeft toch nooit meegedaan met Idols?
Ah, je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, zelfde editie als Jan en Nick, maar alleen Nick was door. Die heeft het dan ook wel ver geschopt. (Ronde voor echte liveshows eruit.)
Joel was er eentje, liedje en andere is echt te moeilijk.quote:Op maandag 27 september 2010 00:22 schreef iPat het volgende:
Welke twee Nederlandse Idols-optredens werden door technische problemen halverwege gestopt en moesten opnieuw gestart worden? Naam van kandidaat en liedje graag.
1: Raffaelaquote:Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef Rauzer het volgende:
Nou, noem de volledige Top 6 dan maar van dat jaar! (In de goede volgorde uiteraard
)
Fantasia?quote:Op maandag 27 september 2010 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe heet ze.. hoe heet ze...
Dat donkere mokkel...
Natasia buenas ofzoiets..
Achternaam?quote:
+1 PatriQuequote:
Huilen?quote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef iPat het volgende:
Tijdens seizoen 7 van American Idol, Neil Diamond-week (Top 5) baarde Paula Abdul opzien tijdens het jureren. Wat deed ze precies?
+1 voor Tha_Erik.quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze beoordeelde een nummer wat nog niet aan bod geweest was?
kut ik weet wie je bedoelt, maar kan niet op de naam komenquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef iPat het volgende:
Welke kandidaat van American Idol heeft de eer om de meeste weken achter elkaar de keuze te zijn van Vote For The Worst? (Site dat tegen het regime van American Idol is en aanmoedigt om juist op de slechtste kandidaat te stemmen)
He shit die wou ik dus ook net zeggenquote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja
Die ene dan... uit het laatste seizoen. Ik kom niet op die naam.
Ik keur deze wel goed... Ik bedoelde eigenlijk dat ze een bandje/groep opstartte na een talentenjacht, maar daarin was ik onduidelijk in mijn omschrijvind zie ik nu. sorry voor de onduidelijkheidquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Richy - Los Angelos, The Voices
Bas - Bas en Joel
Joel- Bas en Joel
Jeeej!! Had het niet meer verwacht dus reageer een beetje laat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik keur deze wel goed... Ik bedoelde eigenlijk dat ze een bandje/groep opstartte na een talentenjacht, maar daarin was ik onduidelijk in mijn omschrijvind zie ik nu. sorry voor de onduidelijkheid.
dusss...
Lutte +1
Goed!quote:Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef iPat het volgende:
Geert Hoes
Fajah Lourens
Tanja Jess
Hildebrand Nawijn
Nelleke vd Krogt? weet niet meer zeker
Ik weet wel het een en andere van buitenlandse shows, maar Nederlandse weet ik toch net ff wat meer. Ik zou dr misschien op 1 kunnen komen, maar 3 nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De kennis ligt hier ook niet bij de buitenlandse talentenjachten.
iPat +1. Wat ben jij op de hoogte van vanalles zegquote:
Omdat je je post aangepast had geloof ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:02 schreef iPat het volgende:
+1 voor iBenny
@ PatriQue: Waarom zou ik valsspelen? Het is niet alsof ik hiermee iets kan winnen? Er zaten ook tal vragen ertussen die ik niet wist.
Nopequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat je je post aangepast had geloof ik
As usualquote:
Jeff Buckleyquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
As usual
Van wie was het nummer dat de winnares van X Factor 2009 op single uitbracht?
Chris leMayquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:23 schreef iPat het volgende:
Onder welke naam heeft Christian Link uit X-factor seizoen 1 een single uitgebracht?
+1 voor Luttequote:
Jaaaaaa!! Ik faal een keer niet! (Liedje is geschreven door 3js, daarom wist ik het toevallig.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |