Roef en Marianquote:Op maandag 27 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Charlotte ten Brink, Dewi, Sharon Kips, Roef en Marian
Nee, weet ik, maar zo kwam diegene erbij denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar heeft nooit meegedaan aan een show van SBS
quote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Klompen Vincent kan ik geen bron voor vinden dat ie mee heeft gedaan met Popstars.
Dat ik het zeg is niet echt een goede bron, maar weet het vrij zeker omdat Patrica hem niet kende en toen ging HJS dat eens even uitleggen.quote:Op maandag 27 september 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Klompen Vincent kan ik geen bron voor vinden dat ie mee heeft gedaan met Popstars.
Dat is geen Idols.quote:Op maandag 27 september 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Nick(van simon) en Sam en Robert schilder (MP bij popstars laatst)
Inderdaad, Jan Dulles!! En hij was niet eens door, gekke mensen daar in de jury.quote:Op maandag 27 september 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en Jan van de 3 J's geloof ik
onbegrijpelijk inderdaad...quote:Op maandag 27 september 2010 00:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan Dulles!! En hij was niet eens door, gekke mensen daar in de jury.
Symphonic +1
Jawel, zelfde editie als Jan en Nick, maar alleen Nick was door. Die heeft het dan ook wel ver geschopt. (Ronde voor echte liveshows eruit.)quote:Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
Simon heeft toch nooit meegedaan met Idols?
Ah, je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, zelfde editie als Jan en Nick, maar alleen Nick was door. Die heeft het dan ook wel ver geschopt. (Ronde voor echte liveshows eruit.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |