Iets anders hoef je ook niet te laten liften [/LL]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
maar ik hoef ze niet te laten opspuiten

Ik wil graag een bepaalde rode kleur maar tegelijkertijd wil ik ook niet opvallen met een knalrode mond. Dus dan maar de transparante glossjesquote:

Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?quote:

Als je de term 'schrale lippen' gebruikt roept dat een heleboel flauwe dubbelzinnige opmerkingen bij mij op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Labello wel, maar dat komt omdat mijn lippen snel schraal zijn, ja ze vangen dan ook veel wind

Ja hij hoeft toch niet preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou, ik ben zo'n beetje de enige in de OP met big lips

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?

Niet eens vanwege mijn awesomeness?quote:

Oh ja das waarquote:

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets anders hoef je ook niet te laten liften [/LL]

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu Michael Reiziger voor me?

Die zijn meestal vochtiger danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je de term 'schrale lippen' gebruikt roept dat een heleboel flauwe dubbelzinnige opmerkingen bij mij op.

Oh zo, ik snap hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil graag een bepaalde rode kleur maar tegelijkertijd wil ik ook niet opvallen met een knalrode mond. Dus dan maar de transparante glossjes

Straks kijken als ik op de laptop zitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
c_a, er trouwens een nieuwe vraag... Talentenjachten-Trivia #2

Nee. Door je awesomeness adoreer ik je voorbij het punt van vleselijke liefde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet eens vanwege mijn awesomeness?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |