SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
In die van mij is het nogal wispelturig, zo staat die er wel en zo weer nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hangt van de stad af.In steden waar veel vrouwen wonen (Utrecht, Leiden, etc) zijn vrouwen veel initiatiefrijker. Als zij het niet doen, komen ze niet aan een leuke vent. Mannen zijn daar (soms ver) in de minderheid dus die wachten tot de vrouwen op ze afkomen.
Wat wel vrij handig is, trouwens, als je een man bent en in één van die steden woont.
Maar in Delft wonen de échte nerds!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijk![]()
Gelukkig hebben we Delft dichtbij
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar in Delft wonen de échte nerds!
+ ze kunnen je fiets maken als ie stuk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bij![]()
Haha dit klinkt trouwens wel heel bot
Die oude gewoonte is gewoon lastig om af te leren. Tevens TVP.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
Die komt eerst hierheen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef macondo het volgende:
Treinreizen, voor Silenus die zelfs naar Brabant reist voor een date?
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Waarom staat datelife .nl er niet tussen?
Dat, en het is geen traditionele dating website als ik de omschrijving en keywords mag geloven. Ik zie dat ze zich ook Fairflirt noemen, daar krijg ik sinds een paar dagen dubieuze emails van. Inderdaad oplichterij zo te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Dat, en de stijl van de hele pagina deed me direct denken aan van die placeholder pagina's die je vaak ziet op spelfout domeinen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"
Heb altijd het idee dat zulke sites GEEN vrouwen aantrekt en alleen maar vieze smeerpijpjes als mannen.
Als een vrouw seks wil gaat ze naar de kroeg OF ze regelt een normale gozer via een normale website. Maar ze gaat niet op een website staan waar alleen seksverslaafde creeps komen.
Hallo Ivo van datelife.nl, je moet misschien je tactieken wat aanpassen.quote:
Niet in de mobiele.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Ik ben ook vrij van werkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Maar ik ben vrij van werk, dus kom ik pas na 10 uur uit bed
Duidelijk gevalletjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef brunette82 het volgende:
@ Neelix, ik plaatste per ongeluk mijn verontwaardiging over de dood van Anthonie Kamerling,
en zag later pas dat het niet de goeie topic was, dus ik dacht, laat ik maar gaan
En? Buitelen de hete dates en opwindende flirts al over je heen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb me meteen aangemeld bij datelife!!!![]()
Sigh, ben zo goedgelovig
Uiteraard! Maar dat is ook niet zo gek bij een site die geheel bestaat uit fake-profielen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
En? Buitelen de hete dates en opwindende flirts al over je heen?
Die ongetwijfeld snel sms-contact met je willen a 1,50 per berichtje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Uiteraard! Maar dat is ook niet zo gek bij een site die geheel bestaat uit fake-profielen!
Speltip 1: Stel geen gare standaardvragenquote:Batteluhhh!
heeeeey mooie mannen van nederland
bjorn-2 zegt: goedenmiddag mevrouw
dag mooie dame!
en bjorn!
bjorn-2 zegt: hoe was je dan schoonheid
zoo let the battle begin
dan of dag?
bjorn-2 zegt: dag
uitgeslapen, auto schoongemaakt, was opgehangen, was opgevouwen, filmpje gekeken
ja, in the leftcornerrrrrr: De schrik van Utrecht! De beul van midden-nederland, lucifer, DE BEELZEBUBBB, niemand minder dannnn *SILENUSSSSIEEEEEEEE
(bjorn, kondig jij jezelf effe aan aub)
bjorn-2 zegt: ok, je was vandaag lekker vrij
bjorn-2 zegt: ik probeer interesse te tonen in chantal en niet in jou silenusJE
bjorn-2 zegt: SILENUSJE
hahaha
en hoe was jullie dag?
en hoe oud zijn deze manne?
bjorn-2 zegt: waar werk je dan chantal?
ho ho ho, de sfeer is meteen gespannen! heel goed!
bjorn-2 zegt: 22 en jij chantal
nou mijn dag is prima chantal! ik ben 26 trouwens
bjorn-2 zegt: werk je al of studeer je nog?
hm iemand neemt hier een lichte voorsprong
ohjee, maar wie, dat laat chantal in het midden!
ik werk.. ben allround medewerkster in de kraamzorg
is het de man met de originele vragen?
of de enthousiasteling?
ik zeg niks
bjorn-2 zegt: wat leuk ja
en zo orgineel zijn je vragen niet
bjorn-2 zegt: ik werk zelf bij de koninklijke marine
nee, ik had het ook niet over mezelf, ik heb nog niks gevraagd
bjorn-2 zegt: hou je van mannen in uniform?
ik hou van mannen in het algemeen
ohjee, bjorn slaat terug! hij pimpt met zijn uniform!
shit, had ik maar een uniform
bjorn-2 zegt: hihi
bjorn-2 zegt: wat zijn je hobbys zoal chantal?
*BAM* weer een leuke vraag!
maar een uniform dat is voor mij geen voorsprong of achteruitgang hoor
shit, ik raak te ver achterop
bjorn-2 zegt: dat moet ook niet
iemand heeft nog steeds een kleine voorsprong
bjorn-2 zegt: het gaat om de persoon in het uniform
gaat iets meer naar elkaar toe
het blijft wel spannend
en stel nu ieder is een super orginele vraag
bjorn-2 zegt: wat zou je doen op een eerste date?
Chantal. In hoeverre zie jij het paargedrag van de Zuid-Chinese bidsprinkhaan als een bedreiging voor de graanoogst aldaar?
hahahaha
bjorn-2 zegt: wat is dat nou van een vraag
op een eerste date t simpel houden en toch eerst maar zien f t klikt
bjorn-2 zegt: geef ik je helemaal gelijk in chantal
keep it simple. Ali G zei het al
of was dat keep it real
bjorn-2 zegt: waar komt prachtige chantal vandaan?
en ik zie dat als een serieuze bedreiging, de graanoogst is en belangrijk export product van zuid china en als die oogst verpest word door het paargedrag van de bidsprinkhaan is dat een zeer kwalijke zaak
hahahahaha
briljant antwoord.
nou, nog 10 seconden
5
4
3
chantal, heel veel sterkte met je keuze!
2
1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VICTORIE!
Nee, die uit Groningen. Die uit Tilburg komt binnenkort een keer langs, en die is te lekker om te laten lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Toch niet die tilburgse? Foei! Tilburg
Paiq speeddates zijn perfect, als ze voorhanden zijn en je bereid bent voor een 15 jaar jonger/ouder figuur twee uur te reizen naar de andere kant van het land..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Ik zit bij de marine! Hou je van mannen in uniform"
Ik ga vanavond ook eens een battle-date doen, volgens mij best hilarisch
Mijn god was jij even melig bezig. Maar het werkte dus wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Silenus het volgende:
Om de vaart erin te houden plaats ik hier wel weer een battledate. ()
(Schuingedrukt zeg ik weer, wat die andere gozer zegt staat bjorn-2 voor natuurlijk)
[..]
Speltip 1: Stel geen gare standaardvragen
Speltip 2: Denk niet dat je tof bent als je bij de marine zit
Ik vind jou nep en onbetrouwbaar, Ivootje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Naar mijn idee is datelife .nl gewoon een hele normale site. Misschien wat erotisch getint ja, maar wat maakt dat uit? Als zij zich daar nou juist op richten...maar onbetrouwbaar vind ik het er niet uit zien. En nepmensen? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:p. Ik heb in ieder geval al 2 dates gehad
Als man een battledate aanvragen is me pas een keer echt gelukt. Andere keren werd het uiteindeljk een speeddate omdat er maar een vrouw interesse had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Ik zit bij de marine! Hou je van mannen in uniform"
Ik ga vanavond ook eens een battle-date doen, volgens mij best hilarisch
Nouja, werkte, ze koos mij ja. Maar ik heb haar weer verwijderd, ze woonde nog bij haar ouders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mijn god was jij even melig bezig. Maar het werkte dus wel?
Gast, niemand trapt hier in hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Naar mijn idee is datelife .nl gewoon een hele normale site. Misschien wat erotisch getint ja, maar wat maakt dat uit? Als zij zich daar nou juist op richten...maar onbetrouwbaar vind ik het er niet uit zien. En nepmensen? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:p. Ik heb in ieder geval al 2 dates gehad
quote:Als ik ergens een hekel aan heb is het om over mijzelf te vertellen, maar ik zal toch een poging wagen. Ik ben een leuke, lieve meid met het hart op de goede plaats.
Ik ben een levensgenieter en vind het leuk om o.a. te stappen, wandelen, gamen, film kijken,bank hangen.
Ik hecht veel waarde aan eerlijkheid, respect en vrijheid.
Tenslotte ben ik een open boek, dus als je iets wilt weten vraag maar raak!
Dat meisje bedoelde waarschijjnlijk dat ze het vervelend vind over zichzelf te vertellen uit de losse pols. Maar vragen, dat is een stuk makkelijkerquote:
Ik ben Silenus en mijn goede vriend heet Macondo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
wie zijn jullie om mij te beoordelen en mij onbetrouwbaar te noemen? ik meen dit echt!
Wij menen het ook echt!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
wie zijn jullie om mij te beoordelen en mij onbetrouwbaar te noemen? ik meen dit echt!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben Silenus en mijn goede vriend heet Macondo.
Wij zijn mensen met meer dan 4 posts. En nu opflikkeren met je spam, onbetrouwbaar figuur!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar in Delft wonen de échte nerds!
Da's ook raar, sinds ik het heb gecancelled (wegens de klik die zich niet doorzette, zo heb ik het genoemd) hebben we weer een heel leuk en grappig gesprek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef Silenus het volgende:
En m'n paiqdate van morgen afgezegd. Ze kon het wel begrijpen.
Spamuser opsporing service #2quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tsk, jojo
Kan een oplettende mod onze vriend Ivo niet even het gat van de deur wijzen?
Met een pittig kort kapsel ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
een paiq match die 5 jaar ouder is, gezellig is en van marcoborsato houd......
dat stond er niet bij...maar als ik het zo in moeten schatten zou dat best eens kunnen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met een pittig kort kapsel ?
gezellig vind ik net iets te cliché en marco borsato vind ik geen fijne muziek. zal er niet senl zelf iets van opzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Arnax het volgende:
Wat is er mis met gezelligheid en Marco Borsato?
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig vind ik net iets te cliché en marco borsato vind ik geen fijne muziek. zal er niet senl zelf iets van opzetten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.
dat ik een datingssiteprofiel heb betekent nog niet dat ik geen eisen mag stellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.
Marco Borsatoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ik een datingssiteprofiel heb betekent nog niet dat ik geen eisen mag stellen
dat laatste hoor ik vaker dan het eerstequote:
zeg me dat je een grapje maaktquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste hoor ik vaker dan het eerste
ik maak een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik maak een grapjelaat maar, bedenk me net dat ik gisteren al een conclusie had getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
senseo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat maar, bedenk me net dat ik gisteren al een conclusie had getrokken
Gefeliciteerd, we zien hier de trouwkaartquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
Ik wou vertellen dat ik een match heb, alleen er is nog niet gereageerd op mijn berichten, dus wordt vervolgt...
quote:
jij hebt iig nog je best gedaan ook in andere topics te posten....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
hoe moet dat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
hoe moet dat?
nou ja, niet helemaal, maar wel net genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb t helemaal bij je verpest he
Tragisch, en je was niet eens begonnen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb t helemaal bij je verpest he
dan ga ik maar bank hangenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou ja, niet helemaal, maar wel net genoeg
veel plezierquote:
rustigquote:
Right.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Fokpost het volgende:
@Neelix
Betrapt, ik ben overigens niet ivo'tje, maar ik heb me gister aangemeld, nadat ik via google op fok terecht gekomen ben. Ik zag dat er hier over nxt5 gesproken werd en vond dat erg leuk. Ik ken namelijk de maker, een oud-collega van mij.
spammers, spam uw datingsites maar! wij zijn desperate genoeg om alles te proberen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Right.
We zijn ontdekt door spammers, jongens! Nu tellen we echt mee
Good for you! Overigens ben ik een neefje van Maxima, maar dat is toch ook geen reden c.q. vrijbrief om te pas en te onpas linkjes naar de website van de Oranjes te plaatsen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Fokpost het volgende:
Ik zag dat er hier over nxt5 gesproken werd en vond dat erg leuk. Ik ken namelijk de maker, een oud-collega van mij.
Of naar sites waar het gooien van vervelende mensen uit vliegtuigen wordt gepromoot.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Good for you! Overigens ben ik een neefje van Maxima, maar dat is toch ook geen reden c.q. vrijbrief om te pas en te onpas linkjes naar de website van de Oranjes te plaatsen?
Wat dacht je van sites met leuke namen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Of naar sites waar het gooien van vervelende mensen uit vliegtuigen wordt gepromoot.
ik dacht dat die naar Q. z'n fobo zou linkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Wat dacht je van sites met leuke namen?
http://www.q-dating.com/ (fake alert)
dat weet jij zo ook toch wel te vinden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat die naar Q. z'n fobo zou linken
ik zocht een excuusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet jij zo ook toch wel te vinden?
om hier een post te plaatsen of om in q's fobo te kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
toch echt een wereld van verschil!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om hier een post te plaatsen of om in q's fobo te kijken?wat een goeie foto van Q daar is t bijna een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik kan me de teleurstelling dan wel voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat die naar Q. z'n fobo zou linken
Hoezo "daar"?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een goeie foto van Q daar is t bijna een lekker ding
Of misschien val je toch op kerels, dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef Q. het volgende:
Ik merk dat ik weinig zin heb om echt actief bezig te gaan op relatiesites, zou ik er klaar mee zijn? Ik heb deze week wel weer wat rondgeklikt op RP maar er zijn maar verrekte weinig profielen waar ik ook maar aan zou denken om op te reageren. Volgens mij ben ik te kieskeurig..
Dat stel van een jaar of veertig aan het tafeltje achter je was Provinciaaltje met zijn date, heb ik begrepen. Daar is dus gescoord!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:15 schreef Silenus het volgende:
Maar wel mooi, ze ging naar de wc, we zaten op het terras, hoorde achter mij het volgende gesprek tussen een man en een vrouw van ongeveer 40: "Ja we moeten zo maar eens gaan he. Lekker naar je huisje toe he? En weet je wat ik zo ga doen? Ik ga je zo eens even lekker oraal verwennen."
Ik zat daar zo met m'n telefoon te spelen van WATTAFACKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Naaah, dan had ik dat al eerder gemerkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Of misschien val je toch op kerels, dat kan ook
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:15 schreef Silenus het volgende:
Ennn terug van m'n date. (Wow duurde het zo lang Silenus? Nee hoor, netjes tot twaalf uur, maar daarna ging ik nog even dansen met m'n reallife-vrienden)
Was een leuke date, zelfs een beetje gekust op het eind.Dus we wachten even af wat dit gaat worden!
Maar wel mooi, ze ging naar de wc, we zaten op het terras, hoorde achter mij het volgende gesprek tussen een man en een vrouw van ongeveer 40: "Ja we moeten zo maar eens gaan he. Lekker naar je huisje toe he? En weet je wat ik zo ga doen? Ik ga je zo eens even lekker oraal verwennen."
Ik zat daar zo met m'n telefoon te spelen van WATTAFACKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Maar ok, het ging om de date, die was leuk. Olé! Weltrusten.
nou jaquote:
Ja, het is een geweldige foto. Ik gebruik hem dan ook op al mijn datingsite-profielen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou jazo bedoelde ik t niet maar op die foto: goeie neus, lekkee mond, die ogen
kweenie het viel me gewoon op terwijl me dat eerder niet was opgevallen
kijk aan dan heb je vast redelijk suc6quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is een geweldige foto. Ik gebruik hem dan ook op al mijn datingsite-profielen.
Ik klaag niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk aan dan heb je vast redelijk suc6
jij het door dat je irl minder moeite hoeft te doen daarom lukt het niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klaag niet.Maar ik moet er wel een basishoeveelheid moeite voor doen en daar schort het nog wel eens aan.
Dat is het ook, IRL gaat het mij tegenwoordig veel gemakkelijker af dan vroeger (daar hoef ik er bijna helemaal niets voor te doen, ik hoef alleen mezelf maar te zijn) en daarom ben ik ook niet meer gewend om er op datingsites veel tijd en energie in te steken. Maar ja, ik heb wel weer een maand RP betaald dus ik vind dat ik daar minimaal één date uit moet halen. Alhoewel ik zelf een beetje dating-moe ben volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij het door dat je irl minder moeite hoeft te doen daarom lukt het niet meer
Je hebt er voor betaald!?!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het ook, IRL gaat het mij tegenwoordig veel gemakkelijker af dan vroeger (daar hoef ik er bijna helemaal niets voor te doen, ik hoef alleen mezelf maar te zijn) en daarom ben ik ook niet meer gewend om er op datingsites veel tijd en energie in te steken. Maar ja, ik heb wel weer een maand RP betaald dus ik vind dat ik daar minimaal één date uit moet halen. Alhoewel ik zelf een beetje dating-moe ben volgens mij.
Check.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je hebt er voor betaald!?!?!![]()
ik schrijf me wel ff in dan stuur je mij je mailadres en doen we meetdaten en is je geld er ook uit
You know where to find me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ik dan het inschrijven niet gewoon overslaan!?!?
zolang als jij geen moeite voor me doet gaat het niet gebeuren Qtiequote:
idd, de als is overbodig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang als jij geen moeite voor me doet gaat het niet gebeuren Qtie
zolang als... klinkt raar klopt niet![]()
Je klinkt verbaasdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
slaap gebrek tast mn hersenen of is het hersensaan...
assumption is a bitchquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan had ergestaan
het was gewoon zo
En in welke gekke buitenlandse taal mag dat dan wel niet wezen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Bitch betekent gewoon vrouwtjes hond
Assumption is the mother of all fuck ups bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
En in welke gekke buitenlandse taal mag dat dan wel niet wezen?
Veronderstellen is een vrouwtjeshond ^_^
Nee ok, dan klinkt het beter in het engels.
Het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups bedoel je?
Zijn ze gek geworden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Omg...ik krijg net mail van RP. Ze hebben iets nieuws: http://www.datingcollege.nl/
Allemaal dus weer de collegebanken in en daten maar!
Oh. My. God.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Omg...ik krijg net mail van RP. Ze hebben iets nieuws: http://www.datingcollege.nl/
Daar trapt toch niemand in mag ik hopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Welke site is dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
dat er datingsites zijn voor de hopelozen,
Wheh, je begrijpt het verkeerd. Via die site kun je dating-les krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
ik krijg net mail van Rp binnen zou dat dat zijn...
ik lees ze eigenlijk nooit normaal.
maar dat is toch TE erg?
dat er datingsites zijn voor de hopelozen, voor de dikken en de ouderen voor de alleenstaande moeders en de alcoholisten allemaal prima, maar iemand die studeerd.... Die kunnen toch wel gewoon in de collegebanken zelf flirten ipv online!?
Iemand die Nederlands studeerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
ik krijg net mail van Rp binnen zou dat dat zijn...
ik lees ze eigenlijk nooit normaal.
maar dat is toch TE erg?
dat er datingsites zijn voor de hopelozen, voor de dikken en de ouderen voor de alleenstaande moeders en de alcoholisten allemaal prima, maar iemand die studeerd.... Die kunnen toch wel gewoon in de collegebanken zelf flirten ipv online!?
quote:Beste xxxxxx
Relatieplanet introduceert Datingcollege
Heb jij ook moeite met het schrijven van je profieltekst? Weet je niet goed hoe je wél de aandacht krijgt van die leuke member op een datingsite? Of heb je het gevoel steeds weer met de verkeerde singles in contact te komen? Maak dan gebruik van ons trainingsmateriaal en leer op een leuke en effectieve manier hoe je veel succesvoller online kunt daten. Want beter weten is beter daten!
Exclusief: gratis introductie-Hoor-colleges
Zou je alvast eens willen meemaken hoe een Hoor-college in z'n werk gaat en wat je eraan hebt? Neem dan deel aan één van de drie Introductie Hoor-colleges op zaterdag 9 oktober a.s.! Je zult versteld staan wat je dan gaat ontdekken over profielen. Daten is daarna niet meer hetzelfde. En als je het leuk vindt, kun je ook aangeven dat jouw profiel als voorbeeld wordt gebruikt door de datingcoach; dat levert je gratis extra tips op!
Schrijf je nu in, het aantal plaatsen is beperkt!
Succes en veel plezier bij het vinden van een leuk contact!
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
http://www.relatieplanet.nl/
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, je begrijpt het verkeerd. Via die site kun je dating-les krijgen
Dat kan ook een doel zijn hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar komen van die arrogante betweterige tiepjes uit voort die alleen ONS kunnen vangen
Eew nee, daar kan ik wel wat van leren ^_^quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb hem ook gekregen!![]()
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw.
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje gewordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw.
Och wat jammer! Ik had zeker een sessie bijgewoond met zulke ervaren coaches!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden
Mooi!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef pista het volgende:
Ik heb via relatieplanet m'n vriendin ontmoet na twee maanden online te hebben gebabbeld en vakantie ertussen. Ik had al een mooie indruk van haar, maar in het echt weet je het nooit natuurlijk.. dus uit nieuwsgierigheid afgesproken en we zijn nu na een ruim een jaar nog samen.
Dat was nadat ze mij, Doctor Hosselaar Neelix, gevraagd hadden, maar mij konden ze al helemaal niet betalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden
Lekker ding wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel, in een poging de liefde te vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je eenmaal de liefde ontdekt hebt wil je geen ONSjes meer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker ding wel.
Ze ziet er net zo lekker uit als die mevrouw die bij e-matching datingtips geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"En loop je straks met je partner misschien op dit mooie laantje romantisch naar de branding van dit prachtige meer te kijken".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
En jawel, daarvoor: Belinda Beulstronk, bouwjaar 1951 die met haar kekke IKEA-bril jou wel even gaat vertellen hoe je een wijf moet hosselen. Ach hou nou toch snel opppppppp
Haha ja, dat kan ook. Zo'n miep die dan net iets te hard praat tijdens de stadswandeling, dat je staat te genieten van een kerkje en ze ineens blèrt 'WE GAAN VERDURRRR VOLLEGGG DE PARAPLUUUUUU' en je van schrik zowat de Moezel in pleurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo.
En toen was ik er al klaar mee.quote:Hai Samantha
eeej
REMCO GERRITS zegt: eyy
EN HALLO REMCO GERRITS!!!!
alles goed met jullie?
REMCO GERRITS zegt: jaa hoor met jullie ?
jaa
REMCO GERRITS zegt: mooi zo
ja, hier gaat alles prima.
mooi
Ja, dan wil je gewoon al niet meer nee. I see what you mean.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Silenus het volgende:
Oh, weer een intens leuke battledate
[..]
En toen was ik er al klaar mee.
Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteitenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
HalloHier ook iemand die op RP staat, al een tijdje trouwens. Half jaartje terug nog een date gehad, was erg gezellig, uit eten geweest, daarna nog naar een kroeg gegaan (waar ik stomtoevallig een aantal goeie vrienden tegen het lijf liep, dat wil je dan ook niet op zo'n avond
) maar toch goed afgelopen. Nog een aantal weekenden afgesproken met elkaar, leuke tijd gehad, maar geen verliefdheidskriebels, dus hadden we allebei zoiets van, dan maar niet. Nu nog af en toe eens contact.
Na die date mijn profiel ff op inactief gezet, paar weken terug toch maar weer op actief. Inmiddels al weer een paar reacties. Er zit wel een hele leuke meid bij, tenminste, het uiterlijk is, maar als hobbies zeilen, golf en tennis...
Ik ben zelf geen pauper ofzo, maar je ziet me ook niet op de golfbaan. Of op de tennisbaan. Of op een zeilboot... Eerst maar eens kijken hoe actief ze daar mee is, ben bang dat wanneer ze dat vaak doet ik er toch op afknap. Mag best verschil in hobbies zijn, maar ik ben bang dat dit meisje misschien toch iets te "kakkerig" is voor me.
Ik hoop het van harte, anders neem ik echt een voetbal mee naar de golfbaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteiten
*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:47 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik aan hardlopen doe hoor. In de praktijk loop k alleen hard als ik m'n trein dreig te missen...
Dus ach, niet zo serieus nemen allemaal.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker ding wel.
ik klikte.....nu ben ik impotentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan is iig t bewijs geleverd dat ik geen maagd meer ben....
En het praktisch probleem is?quote:
Naar de koffieautomaat en weer terug?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg.
geen idee?quote:
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef Thornado het volgende:
[..]
Naar de koffieautomaat en weer terug?
Haha, je onderschat hier duidelijk de belerende volksinslag van de Nederlanders. Altijd met het vingertje wijzen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg ik tot 2 maal toe een mailtje van inderdaad een antidrugstype over hoe slecht dat wel niet was enzo
haha, ik heb er staan: ik heb een racefiets. kreeg ik reactie van een meiske dat volgens haar profiel sportieve jongens zocht....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.![]()
Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet.Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.![]()
Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet.Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansenSpinnen is geloof ik meer een mannending... (iiiieee spinnen!!!
)
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'
(Dan denken ze namelijk: OH WAT LEUK, een man die met me wil salsadansen! En hij is nog langer dan ik ook, en niet zo'n sukkel zoals al die andere losers die op salsadansen zitten!)
Later kom je daar uiteraard nooit meer op terug. Salsadansen.Nooit aan toegeven, als je even niet oplet zit je met je wijf elke vrijdagavond te stijldansen terwijl je vrienden bier drinken in de kroeg. En dan kijk je in die spiegel en denk je 'godverdomme, wáár ben ik mee bezig, wíe is die saaie bitch tegenover me en wáár zijn m'n ballen?'
Ik zag laatst een profiel van een vrouw die ook echt in haar profiel had staan dat ze absoluut niet sportief was en ook nooit aan sport deed. Was ook wel aan d'r foto te zien trouwens, pasfoto was met een satelliet gemaakt, zag je nog net Parijs en Londen in haar schaduw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Afzender: kalerob
Datum: 08/10/2010 16:12
Titel: hai daar jongedame
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
echt een mooie foto ben verliefd
fijn weeknd x r
Ik heb geen eens een foto online
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Afzender: kalerob
Datum: 08/10/2010 16:12
Titel: hai daar jongedame
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
echt een mooie foto ben verliefd
fijn weeknd x r
Ik heb geen eens een foto online
(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben.quote:Op 10-08-2010 17:23 schreef technojunk
hoj luek fobo we heben n hop intreses gemeen zulle we nu ok msne
Tja, je moet toch ergens beginnen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdAfgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep
Oh crap, maar ik vind Q aardig! Hoe kan ik hem subtiel doch duidelijk afwijzen??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.
Dan weet je dat ff.
Omg!! Kunnen dat soort mensen niet preventief een internetverbod krijgen ofzo??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]Wist niet dat technojunk ook op RP zat?
[..]
(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben.)
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdAfgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?
Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk
Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk
Slak, zout, etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....
Ja, daarover gesproken: voor straf geen seks vanavondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten.
Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?
Waarom praat jij tegen/over mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt.
Nee, ik heb geen slingers in huis en ben ook niet van plan die voor haar aan te schaffenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kijk uit Thornado, dadelijk denkt Spirit dat je haar aan het versieren bent.
Ohja. Ok, alleen slapend dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zat verdomme de hele avond aan de appelsap
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. En roze is wel helemaal mijn kleur
rokje ok, maar groen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.
dat zeg je nog niet over je grootste vijandquote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen is daten vanavond? wat een rust....
Zondag pas weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
straks speeddaten.. in de discotheekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
idem...ook een zondagdatequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zondag pas weer.
Daten is gezond, maar date met mate...
joepie! kort pittig kapsel....nee, dat werd em nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
heb een battledate gewonnen! ja! ze is 34 en een paiqmatchscore van 19....ik zeg: hoe kan dat?
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandartsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
Wees gerust ik ook niet ben in een romance beland met een collega, alleen werkt dat nooit zo goed als je samen aan 1 opdracht werkt dus stellen we het definitieve even uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef detijd het volgende:
[..]
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandarts
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef detijd het volgende:
[..]
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandarts
ach...de tandarts boort in jouw mond...mag jij straks bij de assistente in de mond borenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef detijd het volgende:
hahahaha dank je zal dr heel strak in de ogen kijken terwijl de boor zn werk doet
oh ja, dat moet ik nog terugkijken voor dat ik zondag die date heb....dan weet ik wat ik kan verwachten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand al Hoe vind ik een vent gezien met Bridget Maasland? Ik hoorde net van een vriendin dat het een erg leuke uitzending was.
http://www.rtl.nl/reality/hoevindikeenvent/home/
Ik ben nog aan het herstellen van de dood van antony kamerling. Hoe kan een man die Isa Hoes als vrouw heeft, vroeger mijn droomvrouw(ouderdom meegerekend) en 2 kinderen heeft zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand al Hoe vind ik een vent gezien met Bridget Maasland? Ik hoorde net van een vriendin dat het een erg leuke uitzending was.
Wat gaan jullie doen tijdens de date? En waar ken je haar van?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, dat moet ik nog terugkijken voor dat ik zondag die date heb....dan weet ik wat ik kan verwachten!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
brrr nee geen tandartsassistente als vriendin ajbquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach...de tandarts boort in jouw mond...mag jij straks bij de assistente in de mond boren
als je deze reeks had gevolgd....het is een date met een fok!ster die anoniem wil blijven. en we gaan iets drinken op neutraal terreinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen tijdens de date? En waar ken je haar van?
Nou ik heb welleens seks gehad met een tandarts-assistente en ze zat voortdurend op mijn lippen te bijten en toen ik mijn tong in haar mond stopte zette ze gewoon haar tanden er op. Ze hebben iets met mondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef detijd het volgende:
[..]
brrr nee geen tandartsassistente als vriendin ajb
Ben je aan het zoenen denk je dat ze nog aan het werk is
in zo'n tandartsstoel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik heb welleens seks gehad met een tandarts-assistente en ze zat voortdurend op mijn lippen te bijten en toen ik mijn tong in haar mond stopte zette ze gewoon haar tanden er op. Ze hebben iets met monden
Ooooh tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je deze reeks had gevolgd....het is een date met een fok!ster die anoniem wil blijven. en we gaan iets drinken op neutraal terrein
maakt niet uit popjequote:
Ooh! Spannend! Speeddate op Paiq ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
23.10u afgesproken vanavond af te spreken
Nou, om 23.45u een date. Weet alleen dat ze Leonie heet.
"Leipe shit, ouwe"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
toe maar jij laat er geen gras over groeien!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
Jep. Dacht even dat ze seks wilde ofzo, maar ze heeft een knuffel nodig zegt ze. (Dat is in principe zowat hetzelfde maargoedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooh! Spannend! Speeddate op Paiq ofzo?
nah ik kan ook wel knuffels gebruiken maar hoef nu ff echt geen sex (met een vreemde) dus dat is niet het zelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jep. Dacht even dat ze seks wilde ofzo, maar ze heeft een knuffel nodig zegt ze. (Dat is in principe zowat hetzelfde maargoed)
Ze woont ook op 5 minuten fietsen, maar ze moet morgen wel werken. Nouja ik zie wel waar dit eindigt, aangezien ik geen reet van haar weet (behalve hoe ze eruit ziet --> knap) kan dit weer een mooi verhaal worden.
*geeft een virtknuffel* iets beters heb ik ff niet te biedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik kan ook wel knuffels gebruiken maar hoef nu ff echt geen sex (met een vreemde) dus dat is niet het zelfde
Nice avatarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik kan ook wel knuffels gebruiken maar hoef nu ff echt geen sex (met een vreemde) dus dat is niet het zelfde
beter iets dan niets dus tnx!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*geeft een virtknuffel* iets beters heb ik ff niet te bieden
ur welcomequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot...net een battledate gewonnen ondanks 1 onzedelijk voorstel....en dat omdat mijn concurrent zijn naam niet wilde geven! :S
zij: hoe oud zijn jullie?
ik: hoe oud wil je dat ik ben?
concurrent: oe, smooth
ik: ja ik ben zo glad als een aal in een emmer snot
toen dacht ik het al verpest te hebben.....maar nee
ik: je bent pas volwassen als de slager niet meer vraagt of je een plakje worst lust
zij: ik lust wel een worst
ik: komt ie........
ik: ik heb nog wel een worst voor je.....
had ik bijna een blowjob gehosseld in 7 minuten!
ik kreeg meteen een pm dat ik dat echt niet kon makenquote:
ja, ook groter dan dat ik dacht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:33 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha 3rdrock je bent toch een grotere hosselaar dan ik dacht.
echt door jullie verhalen zou ik bijna ook gaan speeddaten gewoon voor de funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
helaas werd ik in de daaropvolgende speeddate geannuleerd na ong 5min :s
just do it.....misschien kom ik je zo wel tegenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt door jullie verhalen zou ik bijna ook gaan speeddaten gewoon voor de fun
Ha, een tijd terug heb ik met een paiq speeddate samen "Als ik boven op de dom sta" gezongenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt door jullie verhalen zou ik bijna ook gaan speeddaten gewoon voor de fun
paiq toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just do it.....misschien kom ik je zo wel tegen
dat ben ik iig niet.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Duimelot het volgende:
wat een saai gesprek maar wil die foto zien nu
Duurt nog even, joh!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef Ruudt het volgende:
Heuj! Nog ff snel hier posten voordat deze weer dicht is!
It wasn't mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat stel van een jaar of veertig aan het tafeltje achter je was Provinciaaltje met zijn date, heb ik begrepen. Daar is dus gescoord!
Doe eens een poging !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
omg dit is geen gesprek om hier te plaatsen
Je zegt A. Wij willen nu B natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
omg dit is geen gesprek om hier te plaatsen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je zegt A. Wij willen nu Nus natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ??? waren van hemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Natalie78 het volgende:
Dat zijn een hoop '???'-s!
Ik probeer me dan altijd voor te stellen hoe zoiets irl zou klinken.![]()
Dat is een erm apart gesprek!Maarre was dit gelijk the end of ben je nog bezig? Komt er nog meer?
![]()
Ja, dat begreep ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die ??? waren van hem
ik ben t van de bergen
EN de fok smileys wahahaha
neuh heb m nu afgekaptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Natalie78 het volgende:
Dat zijn een hoop '???'-s!
Ik probeer me dan altijd voor te stellen hoe zoiets irl zou klinken.![]()
Dat is een erm apart gesprek!Maarre was dit gelijk the end of ben je nog bezig? Komt er nog meer?
![]()
geen idee ik twijfel nog over wat een hosselaar nu is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik.
Hoe noem je eigenlijk een vrouwelijke hosselaar trouwens?
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik twijfel nog over wat een hosselaar nu is?
Een slet. Ik weet het, het is oneerlijk maar ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef Natalie78 het volgende:
Hoe noem je eigenlijk een vrouwelijke hosselaar trouwens?
Dom klote woord eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.Een hosselaar regelt een chickie.
Kortgezegd.
oh duidelijk hahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.Een hosselaar regelt een chickie.
Kortgezegd.
je komt uit groningen heb jij net een speeddate gehad en werd je gevraagd hoe je iemand kan verwijderen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
@ duimelot...mijn naam staat in mijn fokprofiel geloof ik.....
en een vrouwelijke hosselaar is wellicht een hosselares? of gewoon een snol
nee, volgens mij niet.....nou ja, groningen klopt en ik had een speedate.....maar volgens mij werd mij niet gevraagd hoe ik iemand kon verwijderen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je komt uit groningen heb jij net een speeddate gehad en werd je gevraagd hoe je iemand kan verwijderen?
nee ben er nog mee bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet.....nou ja, groningen klopt en ik had een speedate.....maar volgens mij werd mij niet gevraagd hoe ik iemand kon verwijderen...
slettebak... niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben er nog mee bezig
hij weet ook niet hoe een vrouwelijke hosselaar heet
dan ben ik het zeker niet....niemand wilde om mijn battelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben er nog mee bezig
hij weet ook niet hoe een vrouwelijke hosselaar heet
een of andere vent vol tattoos die bleef hangen terwijl ik vroeg hoe ik een speeddate kon stoppen die bleef hangen toen ik 3 minuten met wat anders bezig was en dan zitten er geen hopeloze gevallen op datingsites?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben ik het zeker niet....niemand wilde om mijn battelen
geen tattoos voor jou dus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een of andere vent vol tattoos die bleef hangen terwijl ik vroeg hoe ik een speeddate kon stoppen die bleef hangen toen ik 3 minuten met wat anders bezig was en dan zitten er geen hopeloze gevallen op datingsites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |