quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar in Delft wonen de échte nerds!
Da's ook raar, sinds ik het heb gecancelled (wegens de klik die zich niet doorzette, zo heb ik het genoemd) hebben we weer een heel leuk en grappig gesprek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef Silenus het volgende:
En m'n paiqdate van morgen afgezegd. Ze kon het wel begrijpen.
Spamuser opsporing service #2quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tsk, jojo
Kan een oplettende mod onze vriend Ivo niet even het gat van de deur wijzen?
Met een pittig kort kapsel ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
een paiq match die 5 jaar ouder is, gezellig is en van marcoborsato houd......
dat stond er niet bij...maar als ik het zo in moeten schatten zou dat best eens kunnen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met een pittig kort kapsel ?
gezellig vind ik net iets te cliché en marco borsato vind ik geen fijne muziek. zal er niet senl zelf iets van opzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Arnax het volgende:
Wat is er mis met gezelligheid en Marco Borsato?
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig vind ik net iets te cliché en marco borsato vind ik geen fijne muziek. zal er niet senl zelf iets van opzetten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.
dat ik een datingssiteprofiel heb betekent nog niet dat ik geen eisen mag stellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een voordeel dat je in de positie verkeert om vrouwen daarop af te kappen.
Marco Borsatoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ik een datingssiteprofiel heb betekent nog niet dat ik geen eisen mag stellen
dat laatste hoor ik vaker dan het eerstequote:
zeg me dat je een grapje maaktquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste hoor ik vaker dan het eerste
ik maak een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koude handen, warme liefde
ik mis je...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik maak een grapjelaat maar, bedenk me net dat ik gisteren al een conclusie had getrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
senseo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat maar, bedenk me net dat ik gisteren al een conclusie had getrokken
Gefeliciteerd, we zien hier de trouwkaartquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
Ik wou vertellen dat ik een match heb, alleen er is nog niet gereageerd op mijn berichten, dus wordt vervolgt...
quote:
jij hebt iig nog je best gedaan ook in andere topics te posten....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
hoe moet dat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
hoe moet dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |