SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
In die van mij is het nogal wispelturig, zo staat die er wel en zo weer nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hangt van de stad af.In steden waar veel vrouwen wonen (Utrecht, Leiden, etc) zijn vrouwen veel initiatiefrijker. Als zij het niet doen, komen ze niet aan een leuke vent. Mannen zijn daar (soms ver) in de minderheid dus die wachten tot de vrouwen op ze afkomen.
Wat wel vrij handig is, trouwens, als je een man bent en in één van die steden woont.
Maar in Delft wonen de échte nerds!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijk![]()
Gelukkig hebben we Delft dichtbij
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar in Delft wonen de échte nerds!
+ ze kunnen je fiets maken als ie stuk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bij![]()
Haha dit klinkt trouwens wel heel bot
Die oude gewoonte is gewoon lastig om af te leren. Tevens TVP.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
Die komt eerst hierheen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef macondo het volgende:
Treinreizen, voor Silenus die zelfs naar Brabant reist voor een date?
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Waarom staat datelife .nl er niet tussen?
Dat, en het is geen traditionele dating website als ik de omschrijving en keywords mag geloven. Ik zie dat ze zich ook Fairflirt noemen, daar krijg ik sinds een paar dagen dubieuze emails van. Inderdaad oplichterij zo te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Dat, en de stijl van de hele pagina deed me direct denken aan van die placeholder pagina's die je vaak ziet op spelfout domeinen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"
Heb altijd het idee dat zulke sites GEEN vrouwen aantrekt en alleen maar vieze smeerpijpjes als mannen.
Als een vrouw seks wil gaat ze naar de kroeg OF ze regelt een normale gozer via een normale website. Maar ze gaat niet op een website staan waar alleen seksverslaafde creeps komen.
Hallo Ivo van datelife.nl, je moet misschien je tactieken wat aanpassen.quote:
Niet in de mobiele.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Ik ben ook vrij van werkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Maar ik ben vrij van werk, dus kom ik pas na 10 uur uit bed
Duidelijk gevalletjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef brunette82 het volgende:
@ Neelix, ik plaatste per ongeluk mijn verontwaardiging over de dood van Anthonie Kamerling,
en zag later pas dat het niet de goeie topic was, dus ik dacht, laat ik maar gaan
En? Buitelen de hete dates en opwindende flirts al over je heen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb me meteen aangemeld bij datelife!!!![]()
Sigh, ben zo goedgelovig
Uiteraard! Maar dat is ook niet zo gek bij een site die geheel bestaat uit fake-profielen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
En? Buitelen de hete dates en opwindende flirts al over je heen?
Die ongetwijfeld snel sms-contact met je willen a 1,50 per berichtje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Uiteraard! Maar dat is ook niet zo gek bij een site die geheel bestaat uit fake-profielen!
Speltip 1: Stel geen gare standaardvragenquote:Batteluhhh!
heeeeey mooie mannen van nederland
bjorn-2 zegt: goedenmiddag mevrouw
dag mooie dame!
en bjorn!
bjorn-2 zegt: hoe was je dan schoonheid
zoo let the battle begin
dan of dag?
bjorn-2 zegt: dag
uitgeslapen, auto schoongemaakt, was opgehangen, was opgevouwen, filmpje gekeken
ja, in the leftcornerrrrrr: De schrik van Utrecht! De beul van midden-nederland, lucifer, DE BEELZEBUBBB, niemand minder dannnn *SILENUSSSSIEEEEEEEE
(bjorn, kondig jij jezelf effe aan aub)
bjorn-2 zegt: ok, je was vandaag lekker vrij
bjorn-2 zegt: ik probeer interesse te tonen in chantal en niet in jou silenusJE
bjorn-2 zegt: SILENUSJE
hahaha
en hoe was jullie dag?
en hoe oud zijn deze manne?
bjorn-2 zegt: waar werk je dan chantal?
ho ho ho, de sfeer is meteen gespannen! heel goed!
bjorn-2 zegt: 22 en jij chantal
nou mijn dag is prima chantal! ik ben 26 trouwens
bjorn-2 zegt: werk je al of studeer je nog?
hm iemand neemt hier een lichte voorsprong
ohjee, maar wie, dat laat chantal in het midden!
ik werk.. ben allround medewerkster in de kraamzorg
is het de man met de originele vragen?
of de enthousiasteling?
ik zeg niks
bjorn-2 zegt: wat leuk ja
en zo orgineel zijn je vragen niet
bjorn-2 zegt: ik werk zelf bij de koninklijke marine
nee, ik had het ook niet over mezelf, ik heb nog niks gevraagd
bjorn-2 zegt: hou je van mannen in uniform?
ik hou van mannen in het algemeen
ohjee, bjorn slaat terug! hij pimpt met zijn uniform!
shit, had ik maar een uniform
bjorn-2 zegt: hihi
bjorn-2 zegt: wat zijn je hobbys zoal chantal?
*BAM* weer een leuke vraag!
maar een uniform dat is voor mij geen voorsprong of achteruitgang hoor
shit, ik raak te ver achterop
bjorn-2 zegt: dat moet ook niet
iemand heeft nog steeds een kleine voorsprong
bjorn-2 zegt: het gaat om de persoon in het uniform
gaat iets meer naar elkaar toe
het blijft wel spannend
en stel nu ieder is een super orginele vraag
bjorn-2 zegt: wat zou je doen op een eerste date?
Chantal. In hoeverre zie jij het paargedrag van de Zuid-Chinese bidsprinkhaan als een bedreiging voor de graanoogst aldaar?
hahahaha
bjorn-2 zegt: wat is dat nou van een vraag
op een eerste date t simpel houden en toch eerst maar zien f t klikt
bjorn-2 zegt: geef ik je helemaal gelijk in chantal
keep it simple. Ali G zei het al
of was dat keep it real
bjorn-2 zegt: waar komt prachtige chantal vandaan?
en ik zie dat als een serieuze bedreiging, de graanoogst is en belangrijk export product van zuid china en als die oogst verpest word door het paargedrag van de bidsprinkhaan is dat een zeer kwalijke zaak
hahahahaha
briljant antwoord.
nou, nog 10 seconden
5
4
3
chantal, heel veel sterkte met je keuze!
2
1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VICTORIE!
Nee, die uit Groningen. Die uit Tilburg komt binnenkort een keer langs, en die is te lekker om te laten lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Toch niet die tilburgse? Foei! Tilburg
Paiq speeddates zijn perfect, als ze voorhanden zijn en je bereid bent voor een 15 jaar jonger/ouder figuur twee uur te reizen naar de andere kant van het land..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Ik zit bij de marine! Hou je van mannen in uniform"
Ik ga vanavond ook eens een battle-date doen, volgens mij best hilarisch
Mijn god was jij even melig bezig. Maar het werkte dus wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Silenus het volgende:
Om de vaart erin te houden plaats ik hier wel weer een battledate. ()
(Schuingedrukt zeg ik weer, wat die andere gozer zegt staat bjorn-2 voor natuurlijk)
[..]
Speltip 1: Stel geen gare standaardvragen
Speltip 2: Denk niet dat je tof bent als je bij de marine zit
Ik vind jou nep en onbetrouwbaar, Ivootje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Naar mijn idee is datelife .nl gewoon een hele normale site. Misschien wat erotisch getint ja, maar wat maakt dat uit? Als zij zich daar nou juist op richten...maar onbetrouwbaar vind ik het er niet uit zien. En nepmensen? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:p. Ik heb in ieder geval al 2 dates gehad
Als man een battledate aanvragen is me pas een keer echt gelukt. Andere keren werd het uiteindeljk een speeddate omdat er maar een vrouw interesse had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Ik zit bij de marine! Hou je van mannen in uniform"
Ik ga vanavond ook eens een battle-date doen, volgens mij best hilarisch
Nouja, werkte, ze koos mij ja. Maar ik heb haar weer verwijderd, ze woonde nog bij haar ouders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mijn god was jij even melig bezig. Maar het werkte dus wel?
Gast, niemand trapt hier in hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Naar mijn idee is datelife .nl gewoon een hele normale site. Misschien wat erotisch getint ja, maar wat maakt dat uit? Als zij zich daar nou juist op richten...maar onbetrouwbaar vind ik het er niet uit zien. En nepmensen? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:p. Ik heb in ieder geval al 2 dates gehad
quote:Als ik ergens een hekel aan heb is het om over mijzelf te vertellen, maar ik zal toch een poging wagen. Ik ben een leuke, lieve meid met het hart op de goede plaats.
Ik ben een levensgenieter en vind het leuk om o.a. te stappen, wandelen, gamen, film kijken,bank hangen.
Ik hecht veel waarde aan eerlijkheid, respect en vrijheid.
Tenslotte ben ik een open boek, dus als je iets wilt weten vraag maar raak!
Dat meisje bedoelde waarschijjnlijk dat ze het vervelend vind over zichzelf te vertellen uit de losse pols. Maar vragen, dat is een stuk makkelijkerquote:
Ik ben Silenus en mijn goede vriend heet Macondo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
wie zijn jullie om mij te beoordelen en mij onbetrouwbaar te noemen? ik meen dit echt!
Wij menen het ook echt!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
wie zijn jullie om mij te beoordelen en mij onbetrouwbaar te noemen? ik meen dit echt!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben Silenus en mijn goede vriend heet Macondo.
Wij zijn mensen met meer dan 4 posts. En nu opflikkeren met je spam, onbetrouwbaar figuur!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:22 schreef Ivootje83 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |