Nee, ik heb geen slingers in huis en ben ook niet van plan die voor haar aan te schaffenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kijk uit Thornado, dadelijk denkt Spirit dat je haar aan het versieren bent.
Ohja. Ok, alleen slapend dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zat verdomme de hele avond aan de appelsap
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. En roze is wel helemaal mijn kleur
rokje ok, maar groen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.
dat zeg je nog niet over je grootste vijandquote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen is daten vanavond? wat een rust....
Zondag pas weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
straks speeddaten.. in de discotheekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
idem...ook een zondagdatequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zondag pas weer.
Daten is gezond, maar date met mate...
joepie! kort pittig kapsel....nee, dat werd em nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
heb een battledate gewonnen! ja! ze is 34 en een paiqmatchscore van 19....ik zeg: hoe kan dat?
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandartsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
Wees gerust ik ook niet ben in een romance beland met een collega, alleen werkt dat nooit zo goed als je samen aan 1 opdracht werkt dus stellen we het definitieve even uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef detijd het volgende:
[..]
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |