Nee, ik heb geen slingers in huis en ben ook niet van plan die voor haar aan te schaffenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kijk uit Thornado, dadelijk denkt Spirit dat je haar aan het versieren bent.
Ohja. Ok, alleen slapend dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zat verdomme de hele avond aan de appelsap
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. En roze is wel helemaal mijn kleur
rokje ok, maar groen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik maar hopen op een Spirit in zo'n felgroen rokje.
dat zeg je nog niet over je grootste vijandquote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen is daten vanavond? wat een rust....
Zondag pas weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
straks speeddaten.. in de discotheekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
idem...ook een zondagdatequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zondag pas weer.
Daten is gezond, maar date met mate...
joepie! kort pittig kapsel....nee, dat werd em nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
heb een battledate gewonnen! ja! ze is 34 en een paiqmatchscore van 19....ik zeg: hoe kan dat?
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandartsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
Wees gerust ik ook niet ben in een romance beland met een collega, alleen werkt dat nooit zo goed als je samen aan 1 opdracht werkt dus stellen we het definitieve even uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef detijd het volgende:
[..]
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandarts
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef detijd het volgende:
[..]
ik niet helaas, morgen een "date" met de tandarts
ach...de tandarts boort in jouw mond...mag jij straks bij de assistente in de mond borenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef detijd het volgende:
hahahaha dank je zal dr heel strak in de ogen kijken terwijl de boor zn werk doet
oh ja, dat moet ik nog terugkijken voor dat ik zondag die date heb....dan weet ik wat ik kan verwachten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand al Hoe vind ik een vent gezien met Bridget Maasland? Ik hoorde net van een vriendin dat het een erg leuke uitzending was.
http://www.rtl.nl/reality/hoevindikeenvent/home/
Ik ben nog aan het herstellen van de dood van antony kamerling. Hoe kan een man die Isa Hoes als vrouw heeft, vroeger mijn droomvrouw(ouderdom meegerekend) en 2 kinderen heeft zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand al Hoe vind ik een vent gezien met Bridget Maasland? Ik hoorde net van een vriendin dat het een erg leuke uitzending was.
Wat gaan jullie doen tijdens de date? En waar ken je haar van?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, dat moet ik nog terugkijken voor dat ik zondag die date heb....dan weet ik wat ik kan verwachten!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
brrr nee geen tandartsassistente als vriendin ajbquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach...de tandarts boort in jouw mond...mag jij straks bij de assistente in de mond boren
als je deze reeks had gevolgd....het is een date met een fok!ster die anoniem wil blijven. en we gaan iets drinken op neutraal terreinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen tijdens de date? En waar ken je haar van?
Nou ik heb welleens seks gehad met een tandarts-assistente en ze zat voortdurend op mijn lippen te bijten en toen ik mijn tong in haar mond stopte zette ze gewoon haar tanden er op. Ze hebben iets met mondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:18 schreef detijd het volgende:
[..]
brrr nee geen tandartsassistente als vriendin ajb
Ben je aan het zoenen denk je dat ze nog aan het werk is
in zo'n tandartsstoel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik heb welleens seks gehad met een tandarts-assistente en ze zat voortdurend op mijn lippen te bijten en toen ik mijn tong in haar mond stopte zette ze gewoon haar tanden er op. Ze hebben iets met monden
Ooooh tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je deze reeks had gevolgd....het is een date met een fok!ster die anoniem wil blijven. en we gaan iets drinken op neutraal terrein
maakt niet uit popjequote:
Ooh! Spannend! Speeddate op Paiq ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
23.10u afgesproken vanavond af te spreken
Nou, om 23.45u een date. Weet alleen dat ze Leonie heet.
"Leipe shit, ouwe"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
toe maar jij laat er geen gras over groeien!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef Silenus het volgende:
22.45u speeddate
Jep. Dacht even dat ze seks wilde ofzo, maar ze heeft een knuffel nodig zegt ze. (Dat is in principe zowat hetzelfde maargoedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooh! Spannend! Speeddate op Paiq ofzo?
nah ik kan ook wel knuffels gebruiken maar hoef nu ff echt geen sex (met een vreemde) dus dat is niet het zelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jep. Dacht even dat ze seks wilde ofzo, maar ze heeft een knuffel nodig zegt ze. (Dat is in principe zowat hetzelfde maargoed)
Ze woont ook op 5 minuten fietsen, maar ze moet morgen wel werken. Nouja ik zie wel waar dit eindigt, aangezien ik geen reet van haar weet (behalve hoe ze eruit ziet --> knap) kan dit weer een mooi verhaal worden.
*geeft een virtknuffel* iets beters heb ik ff niet te biedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik kan ook wel knuffels gebruiken maar hoef nu ff echt geen sex (met een vreemde) dus dat is niet het zelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |