abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:10:33 #176
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87326339
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

En het praktisch probleem is?
geen idee?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87326363
We zullen wel eens zien wat ze te zeggen heeft, heb in ieder geval een mailtje gestuurd, dus ben benieuwd.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:12:11 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87326396
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef Thornado het volgende:

[..]

Naar de koffieautomaat en weer terug? :P
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt. :')

Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet. :@ Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
Gourmetten of steengrillen?
pi_87326548
Ik rook wel eens een jointje, ook leuk om dat in je profiel te zetten. Had ik in het begin gedaan, met het idee van dan krijg ik in ieder geval geen reacties van dames die antidrugs zijn ofzo. Kreeg ik tot 2 maal toe een mailtje van inderdaad een antidrugstype over hoe slecht dat wel niet was enzo :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:21:01 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87326673
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg ik tot 2 maal toe een mailtje van inderdaad een antidrugstype over hoe slecht dat wel niet was enzo :')
Haha, je onderschat hier duidelijk de belerende volksinslag van de Nederlanders. Altijd met het vingertje wijzen. :')

Het is natuurlijk wel leuk om af en toe wat af te zeiken, om te kijken wie zich nu weer aangesproken voelt.

"Ik hoef niemand die zich op haar 17e heeft laten bezwangeren door de buurjongen!" --> Hoezo denk jij te kunnen bepalen dat me kind niet uit liefde kwam! Wat een arrogante opmerking! blalbalbalbalbalbala het was pure liefde blalbalbblalbalbal ja ok hij was een drugsgebruiker blalbalblabalbla maar dat had er niks mee te maken balblablalbalbal.

Heerlijk. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:22:25 #181
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87326725
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt. :')

Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet. :@ Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
haha, ik heb er staan: ik heb een racefiets. kreeg ik reactie van een meiske dat volgens haar profiel sportieve jongens zocht.... _O-
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87326971
quote:

[..]

SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansen :') Spinnen is geloof ik meer een mannending... (iiiieee spinnen!!! :'))
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:32:02 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87327094
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansen :') Spinnen is geloof ik meer een mannending... (iiiieee spinnen!!! :'))
Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'

(Dan denken ze namelijk: OH WAT LEUK, een man die met me wil salsadansen! En hij is nog langer dan ik ook, en niet zo'n sukkel zoals al die andere losers die op salsadansen zitten!)

Later kom je daar uiteraard nooit meer op terug. Salsadansen. :') Nooit aan toegeven, als je even niet oplet zit je met je wijf elke vrijdagavond te stijldansen terwijl je vrienden bier drinken in de kroeg. En dan kijk je in die spiegel en denk je 'godverdomme, wáár ben ik mee bezig, wíe is die saaie bitch tegenover me en wáár zijn m'n ballen?'
pi_87327161
Afzender: kalerob
Datum: 08/10/2010 16:12
Titel: hai daar jongedame
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
echt een mooie foto ben verliefd
fijn weeknd x r

Ik heb geen eens een foto online :')
Sarcasme. Herken het.
pi_87327199
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'

(Dan denken ze namelijk: OH WAT LEUK, een man die met me wil salsadansen! En hij is nog langer dan ik ook, en niet zo'n sukkel zoals al die andere losers die op salsadansen zitten!)

Later kom je daar uiteraard nooit meer op terug. Salsadansen. :') Nooit aan toegeven, als je even niet oplet zit je met je wijf elke vrijdagavond te stijldansen terwijl je vrienden bier drinken in de kroeg. En dan kijk je in die spiegel en denk je 'godverdomme, wáár ben ik mee bezig, wíe is die saaie bitch tegenover me en wáár zijn m'n ballen?'
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurd :') Afgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep :')
Sarcasme. Herken het.
pi_87327293
quote:

[..]

Ik zag laatst een profiel van een vrouw die ook echt in haar profiel had staan dat ze absoluut niet sportief was en ook nooit aan sport deed. Was ook wel aan d'r foto te zien trouwens, pasfoto was met een satelliet gemaakt, zag je nog net Parijs en Londen in haar schaduw. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:40:48 #187
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87327369
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
fijn weeknd x r

Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.
Dan weet je dat ff.
Overal verstand van.
pi_87327391
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
fijn weeknd x r

:o Wist niet dat technojunk ook op RP zat?

quote:
Op 10-08-2010 17:23 schreef technojunk
hoj luek fobo we heben n hop intreses gemeen zulle we nu ok msne
(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben. :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2010 16:41:40 ]
pi_87327454
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurd :') Afgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep :')
Tja, je moet toch ergens beginnen? :+
pi_87327709
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef macondo het volgende:

[..]

Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.
Dan weet je dat ff.
Oh crap, maar ik vind Q aardig! Hoe kan ik hem subtiel doch duidelijk afwijzen?? -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_87327735
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Techno het volgende:

[..]

:o Wist niet dat technojunk ook op RP zat?
[..]

(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben. :') )
Omg!! Kunnen dat soort mensen niet preventief een internetverbod krijgen ofzo?? :D
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:52:23 #192
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87327797
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol? :')
pi_87327919
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:57:48 #194
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87328018
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk :')
Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....
pi_87328024
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten. :@
pi_87328088
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Neelix het volgende:

[..]

Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....
Slak, zout, etc :{w
:*
Sarcasme. Herken het.
pi_87328120
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten. :@
Ja, daarover gesproken: voor straf geen seks vanavond :{w
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:01:51 #198
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87328174
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Slak, zout, etc :{w
:*
Jammie :9 :*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:32:21 #199
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87329049
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt. :')
pi_87329377
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Thornado het volgende:

[..]

Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt. :')
Waarom praat jij tegen/over mij :{w

:P
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')