geen idee?quote:
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef Thornado het volgende:
[..]
Naar de koffieautomaat en weer terug?
Haha, je onderschat hier duidelijk de belerende volksinslag van de Nederlanders. Altijd met het vingertje wijzen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg ik tot 2 maal toe een mailtje van inderdaad een antidrugstype over hoe slecht dat wel niet was enzo
haha, ik heb er staan: ik heb een racefiets. kreeg ik reactie van een meiske dat volgens haar profiel sportieve jongens zocht....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.![]()
Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet.Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen doen tegenwoordig ook allemaal aan 'spinnen', 'zumba' en weet ik wat vage exotische sporten-in-maillot je nog meer hebt.![]()
Het is ook een beetje not done om te zeggen dat je totaal niks aan sport doet.Ik kijk veel voetbal, dat wel, maar dat vinden vrouwen altijd stom.
Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SALSA DANSEN!! Je vergeet salsa dansenSpinnen is geloof ik meer een mannending... (iiiieee spinnen!!!
)
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja! Dan zeg ik altijd 'haha, salsadansen wil ik echt nog een keer doen!'
(Dan denken ze namelijk: OH WAT LEUK, een man die met me wil salsadansen! En hij is nog langer dan ik ook, en niet zo'n sukkel zoals al die andere losers die op salsadansen zitten!)
Later kom je daar uiteraard nooit meer op terug. Salsadansen.Nooit aan toegeven, als je even niet oplet zit je met je wijf elke vrijdagavond te stijldansen terwijl je vrienden bier drinken in de kroeg. En dan kijk je in die spiegel en denk je 'godverdomme, wáár ben ik mee bezig, wíe is die saaie bitch tegenover me en wáár zijn m'n ballen?'
Ik zag laatst een profiel van een vrouw die ook echt in haar profiel had staan dat ze absoluut niet sportief was en ook nooit aan sport deed. Was ook wel aan d'r foto te zien trouwens, pasfoto was met een satelliet gemaakt, zag je nog net Parijs en Londen in haar schaduw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Afzender: kalerob
Datum: 08/10/2010 16:12
Titel: hai daar jongedame
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
echt een mooie foto ben verliefd
fijn weeknd x r
Ik heb geen eens een foto online
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Afzender: kalerob
Datum: 08/10/2010 16:12
Titel: hai daar jongedame
Inhoud:
ben jij lekker zeg ha ha
echt een mooie foto ben verliefd
fijn weeknd x r
Ik heb geen eens een foto online
(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben.quote:Op 10-08-2010 17:23 schreef technojunk
hoj luek fobo we heben n hop intreses gemeen zulle we nu ok msne
Tja, je moet toch ergens beginnen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdAfgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep
Oh crap, maar ik vind Q aardig! Hoe kan ik hem subtiel doch duidelijk afwijzen??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Kale Rob is eigenlijk gewoon Q.
Dan weet je dat ff.
Omg!! Kunnen dat soort mensen niet preventief een internetverbod krijgen ofzo??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef Techno het volgende:
[..]Wist niet dat technojunk ook op RP zat?
[..]
(bij mensen die geen foto's of wat dan ook hebben.)
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, alsof jou dat ooit is gebeurdAfgelopen zaterdag werd ik overigens wel versierd door een man die aan salsadansen deed met een vriendin van mij. De goede gast was 44 en zat in de beginnersgroep
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?
Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk
Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
Er staat niks gemeld over zijn succesfactor, lieve Neelix. Maar nee, hij was niet succesvol. Ik had hem wijsgemaakt dat mijn vriend zo zou komen, maar toen hij voor de zoveelste keer vroeg of mijn vriend nog kwam, of dat hij misschien toch een kansje maakte, heb ik hem maar duidelijk gezegd dat die kans sowieso afwezig was. Volgens mijn vriendin moest ik ervoor gaan, want hij was rijk
Slak, zout, etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Naar mijn idee is versierd worden succesvol, anders was het alleen maar een poging tot versieren....
Ja, daarover gesproken: voor straf geen seks vanavondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt best wanhopig. En sorry nog, dat ik je zo lang heb laten wachten.
Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dus de goeie gast was ook nog eens succesvol?
Waarom praat jij tegen/over mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Thornado het volgende:
[..]
Spirit haalt 'versieren' en ' aangesproken worden' door elkaar en wijst om zeker te zijn van haar zaak maar gewoon iedere vent af die uberhaupt haar kant op kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |