abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:47:25 #151
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87321274
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb hem ook gekregen! *O*

Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw. :')
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden ;)
Overal verstand van.
pi_87321417
Ik heb via relatieplanet m'n vriendin ontmoet na twee maanden online te hebben gebabbeld en vakantie ertussen. Ik had al een mooie indruk van haar, maar in het echt weet je het nooit natuurlijk.. dus uit nieuwsgierigheid afgesproken en we zijn nu na een ruim een jaar nog samen.

[ Bericht 17% gewijzigd door pista op 08-10-2010 19:13:13 ]
pi_87321438
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden ;)
Och wat jammer! Ik had zeker een sessie bijgewoond met zulke ervaren coaches! :D
pi_87321462
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef pista het volgende:
Ik heb via relatieplanet m'n vriendin ontmoet na twee maanden online te hebben gebabbeld en vakantie ertussen. Ik had al een mooie indruk van haar, maar in het echt weet je het nooit natuurlijk.. dus uit nieuwsgierigheid afgesproken en we zijn nu na een ruim een jaar nog samen.
Mooi! ^O^ O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:57:19 #155
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87321665
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat was nadat ze mij, Doctor Hosselaar Neelix, gevraagd hadden, maar mij konden ze al helemaal niet betalen :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:02:57 #156
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87321920
Haha, ik heb mijn diensten gratis aangeboden en je kon ze in Groningen horen lachen ;)
451 °F
pi_87322110
Dating college :')

Ik heb die mail van RP ook gekregen..

Ik heb wel een geinig boekje ooit voor mn verjaardag gehad met datingtips erin. Het meeste wist ik onderhand wel, maar die zouden ze ook te koop kunnen aanbieden. "Masterflirt", van meneertje Ewijk&Co.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87322139
quote:
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw. :')
Lekker ding wel. :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:14:16 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_87322332
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

:{w als je eenmaal de liefde ontdekt hebt wil je geen ONSjes meer
Soms wel, in een poging de liefde te vergeten. :').
For great justice!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:15:21 #160
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87322373
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er net zo lekker uit als die mevrouw die bij e-matching datingtips geeft :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:23:45 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87322615
quote:
Ik heb hem ook gekregen! *O*

"En loop je straks met je partner misschien op dit mooie laantje romantisch naar de branding van dit prachtige meer te kijken".

Wat zie je op de achtergrond. Het meest standaard cliché KUT-park met zo'n irritant correct pad, en dan van die lampen die rechtstreeks uit rollercoaster tycoon zijn gekomen, en op de achtergrond één of andere uit de kluiten gewassen moddersloot. :')

En jawel, daarvoor: Belinda Beulstronk, bouwjaar 1951 die met haar kekke IKEA-bril jou wel even gaat vertellen hoe je een wijf moet hosselen. Ach hou nou toch snel opppppppp o|O
Gourmetten of steengrillen?
pi_87322696
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
En jawel, daarvoor: Belinda Beulstronk, bouwjaar 1951 die met haar kekke IKEA-bril jou wel even gaat vertellen hoe je een wijf moet hosselen. Ach hou nou toch snel opppppppp o|O
Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:30:51 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87322831
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo. :')
Haha ja, dat kan ook. Zo'n miep die dan net iets te hard praat tijdens de stadswandeling, dat je staat te genieten van een kerkje en ze ineens blèrt 'WE GAAN VERDURRRR VOLLEGGG DE PARAPLUUUUUU' en je van schrik zowat de Moezel in pleurt.

(Geen idee of de Moezel door Dusseldorf stroomt trouwens)

Oh, weer een intens leuke battledate :')

quote:
Hai Samantha
eeej
REMCO GERRITS zegt: eyy
EN HALLO REMCO GERRITS!!!!
alles goed met jullie?
REMCO GERRITS zegt: jaa hoor met jullie ?
jaa
REMCO GERRITS zegt: mooi zo
ja, hier gaat alles prima.
mooi
En toen was ik er al klaar mee. :')
pi_87322976
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Silenus het volgende:
Oh, weer een intens leuke battledate :')
[..]
En toen was ik er al klaar mee. :')
Ja, dan wil je gewoon al niet meer nee. I see what you mean. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:45:24 #165
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87323381
De Rijn stroomt door Dusseldorf, stond vandaag nog in de Pers ;)

Maar daar hebben ze ook van die leuke reisjes voor!
451 °F
pi_87324249
Hallo :W Hier ook iemand die op RP staat, al een tijdje trouwens. Half jaartje terug nog een date gehad, was erg gezellig, uit eten geweest, daarna nog naar een kroeg gegaan (waar ik stomtoevallig een aantal goeie vrienden tegen het lijf liep, dat wil je dan ook niet op zo'n avond :') ) maar toch goed afgelopen. Nog een aantal weekenden afgesproken met elkaar, leuke tijd gehad, maar geen verliefdheidskriebels, dus hadden we allebei zoiets van, dan maar niet. Nu nog af en toe eens contact.

Na die date mijn profiel ff op inactief gezet, paar weken terug toch maar weer op actief. Inmiddels al weer een paar reacties. Er zit wel een hele leuke meid bij, tenminste, het uiterlijk is :9~ , maar als hobbies zeilen, golf en tennis... :{ Ik ben zelf geen pauper ofzo, maar je ziet me ook niet op de golfbaan. Of op de tennisbaan. Of op een zeilboot... Eerst maar eens kijken hoe actief ze daar mee is, ben bang dat wanneer ze dat vaak doet ik er toch op afknap. Mag best verschil in hobbies zijn, maar ik ben bang dat dit meisje misschien toch iets te "kakkerig" is voor me.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:29:59 #167
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87325028
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Hallo :W Hier ook iemand die op RP staat, al een tijdje trouwens. Half jaartje terug nog een date gehad, was erg gezellig, uit eten geweest, daarna nog naar een kroeg gegaan (waar ik stomtoevallig een aantal goeie vrienden tegen het lijf liep, dat wil je dan ook niet op zo'n avond :') ) maar toch goed afgelopen. Nog een aantal weekenden afgesproken met elkaar, leuke tijd gehad, maar geen verliefdheidskriebels, dus hadden we allebei zoiets van, dan maar niet. Nu nog af en toe eens contact.

Na die date mijn profiel ff op inactief gezet, paar weken terug toch maar weer op actief. Inmiddels al weer een paar reacties. Er zit wel een hele leuke meid bij, tenminste, het uiterlijk is :9~ , maar als hobbies zeilen, golf en tennis... :{ Ik ben zelf geen pauper ofzo, maar je ziet me ook niet op de golfbaan. Of op de tennisbaan. Of op een zeilboot... Eerst maar eens kijken hoe actief ze daar mee is, ben bang dat wanneer ze dat vaak doet ik er toch op afknap. Mag best verschil in hobbies zijn, maar ik ben bang dat dit meisje misschien toch iets te "kakkerig" is voor me.
Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteiten ;)
451 °F
pi_87325247
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteiten ;)
Ik hoop het van harte, anders neem ik echt een voetbal mee naar de golfbaan 8-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:47:14 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87325580
Ik zeg ook altijd dat ik aan hardlopen doe hoor. In de praktijk loop k alleen hard als ik m'n trein dreig te missen...

Dus ach, niet zo serieus nemen allemaal. :P
pi_87325632
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:47 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik aan hardlopen doe hoor. In de praktijk loop k alleen hard als ik m'n trein dreig te missen...

Dus ach, niet zo serieus nemen allemaal. :P
*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg. :P
pi_87325886
Ja, dan kan je van alles wel op je profiel invullen, ik ga er vanuit dat als je bij hobbies golf in vult (in dit geval dan), dat je dat dan ook wel eens doet. Als zou het me verder ook geen donder uit maken als ze dat nooit doet, dat nog liever eigenlijk :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:05:23 #172
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87326169
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:

[..]

SPOILER
ik klikte.....nu ben ik impotent :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:07:23 #173
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87326235
Uiteraard zijn er mensen die enorm lopen te liegen op hun profiel. Maar daar kom je snel genoeg achter.

Ga er maar vanuit dat mensen op datingsite profielen hun positieve kanten een beetje meer in de etalage zetten dan hun negatieve kanten. Hobbies (en vooral sporten) zijn daar vaak een slachtoffer van :)

Ik zou er niet teveel achter zoeken als ik jou was. Gewoon zelf naar vragen en dan hoor je het wel.
451 °F
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:08:06 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87326259
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dan is iig t bewijs geleverd dat ik geen maagd meer ben.... :')
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik klikte.....nu ben ik impotent :'(
En het praktisch probleem is?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:09:39 #175
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87326312
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg. :P
Naar de koffieautomaat en weer terug? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')