Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje gewordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb hem ook gekregen!![]()
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw.
Och wat jammer! Ik had zeker een sessie bijgewoond met zulke ervaren coaches!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden
Mooi!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef pista het volgende:
Ik heb via relatieplanet m'n vriendin ontmoet na twee maanden online te hebben gebabbeld en vakantie ertussen. Ik had al een mooie indruk van haar, maar in het echt weet je het nooit natuurlijk.. dus uit nieuwsgierigheid afgesproken en we zijn nu na een ruim een jaar nog samen.
Dat was nadat ze mij, Doctor Hosselaar Neelix, gevraagd hadden, maar mij konden ze al helemaal niet betalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is wel echt een goed initiatief. Silenus en ik zijn gevraagd daar een duo presentatie te geven. Maar ze schrokken terug voor ons uurtarief. Dus is het inderdaad dat mevrouwtje geworden
Lekker ding wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel, in een poging de liefde te vergeten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je eenmaal de liefde ontdekt hebt wil je geen ONSjes meer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker ding wel.
Ze ziet er net zo lekker uit als die mevrouw die bij e-matching datingtips geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"En loop je straks met je partner misschien op dit mooie laantje romantisch naar de branding van dit prachtige meer te kijken".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb hem ook gekregen!![]()
Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
En jawel, daarvoor: Belinda Beulstronk, bouwjaar 1951 die met haar kekke IKEA-bril jou wel even gaat vertellen hoe je een wijf moet hosselen. Ach hou nou toch snel opppppppp
Haha ja, dat kan ook. Zo'n miep die dan net iets te hard praat tijdens de stadswandeling, dat je staat te genieten van een kerkje en ze ineens blèrt 'WE GAAN VERDURRRR VOLLEGGG DE PARAPLUUUUUU' en je van schrik zowat de Moezel in pleurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de een of andere manier associeer ik het met van die busreisjes naar Düsseldorf. Of zo.
En toen was ik er al klaar mee.quote:Hai Samantha
eeej
REMCO GERRITS zegt: eyy
EN HALLO REMCO GERRITS!!!!
alles goed met jullie?
REMCO GERRITS zegt: jaa hoor met jullie ?
jaa
REMCO GERRITS zegt: mooi zo
ja, hier gaat alles prima.
mooi
Ja, dan wil je gewoon al niet meer nee. I see what you mean.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Silenus het volgende:
Oh, weer een intens leuke battledate
[..]
En toen was ik er al klaar mee.
Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteitenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
HalloHier ook iemand die op RP staat, al een tijdje trouwens. Half jaartje terug nog een date gehad, was erg gezellig, uit eten geweest, daarna nog naar een kroeg gegaan (waar ik stomtoevallig een aantal goeie vrienden tegen het lijf liep, dat wil je dan ook niet op zo'n avond
) maar toch goed afgelopen. Nog een aantal weekenden afgesproken met elkaar, leuke tijd gehad, maar geen verliefdheidskriebels, dus hadden we allebei zoiets van, dan maar niet. Nu nog af en toe eens contact.
Na die date mijn profiel ff op inactief gezet, paar weken terug toch maar weer op actief. Inmiddels al weer een paar reacties. Er zit wel een hele leuke meid bij, tenminste, het uiterlijk is, maar als hobbies zeilen, golf en tennis...
Ik ben zelf geen pauper ofzo, maar je ziet me ook niet op de golfbaan. Of op de tennisbaan. Of op een zeilboot... Eerst maar eens kijken hoe actief ze daar mee is, ben bang dat wanneer ze dat vaak doet ik er toch op afknap. Mag best verschil in hobbies zijn, maar ik ben bang dat dit meisje misschien toch iets te "kakkerig" is voor me.
Ik hoop het van harte, anders neem ik echt een voetbal mee naar de golfbaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Och, in heel veel gevallen zijn al die prachtige hobbies meer wensen dan daadwerkelijk uitgevoerde activiteiten
*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:47 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik aan hardlopen doe hoor. In de praktijk loop k alleen hard als ik m'n trein dreig te missen...
Dus ach, niet zo serieus nemen allemaal.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker ding wel.
ik klikte.....nu ben ik impotentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan is iig t bewijs geleverd dat ik geen maagd meer ben....
En het praktisch probleem is?quote:
Naar de koffieautomaat en weer terug?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*proest* ben ik dus niet de enige... ik loop gemiddeld 1x per maand hard. Dus zeg ik dat ik aan hardlopen doe. Krijg je gelijk de vraag, hoeveel km loop je dan.. pff niet zo ver dus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |