Je zegt A. Wij willen nu B natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
omg dit is geen gesprek om hier te plaatsen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je zegt A. Wij willen nu Nus natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ??? waren van hemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Natalie78 het volgende:
Dat zijn een hoop '???'-s!
Ik probeer me dan altijd voor te stellen hoe zoiets irl zou klinken.![]()
Dat is een erm apart gesprek!Maarre was dit gelijk the end of ben je nog bezig? Komt er nog meer?
![]()
Ja, dat begreep ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die ??? waren van hem
ik ben t van de bergen
EN de fok smileys wahahaha
neuh heb m nu afgekaptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Natalie78 het volgende:
Dat zijn een hoop '???'-s!
Ik probeer me dan altijd voor te stellen hoe zoiets irl zou klinken.![]()
Dat is een erm apart gesprek!Maarre was dit gelijk the end of ben je nog bezig? Komt er nog meer?
![]()
geen idee ik twijfel nog over wat een hosselaar nu is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik.
Hoe noem je eigenlijk een vrouwelijke hosselaar trouwens?
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik twijfel nog over wat een hosselaar nu is?
Een slet. Ik weet het, het is oneerlijk maar ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef Natalie78 het volgende:
Hoe noem je eigenlijk een vrouwelijke hosselaar trouwens?
Dom klote woord eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.Een hosselaar regelt een chickie.
Kortgezegd.
oh duidelijk hahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ook pas onlangs geleerd door dit topic.Een hosselaar regelt een chickie.
Kortgezegd.
je komt uit groningen heb jij net een speeddate gehad en werd je gevraagd hoe je iemand kan verwijderen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
@ duimelot...mijn naam staat in mijn fokprofiel geloof ik.....
en een vrouwelijke hosselaar is wellicht een hosselares? of gewoon een snol
nee, volgens mij niet.....nou ja, groningen klopt en ik had een speedate.....maar volgens mij werd mij niet gevraagd hoe ik iemand kon verwijderen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je komt uit groningen heb jij net een speeddate gehad en werd je gevraagd hoe je iemand kan verwijderen?
nee ben er nog mee bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet.....nou ja, groningen klopt en ik had een speedate.....maar volgens mij werd mij niet gevraagd hoe ik iemand kon verwijderen...
slettebak... niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben er nog mee bezig
hij weet ook niet hoe een vrouwelijke hosselaar heet
dan ben ik het zeker niet....niemand wilde om mijn battelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ben er nog mee bezig
hij weet ook niet hoe een vrouwelijke hosselaar heet
een of andere vent vol tattoos die bleef hangen terwijl ik vroeg hoe ik een speeddate kon stoppen die bleef hangen toen ik 3 minuten met wat anders bezig was en dan zitten er geen hopeloze gevallen op datingsites?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben ik het zeker niet....niemand wilde om mijn battelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |