Ik kan me de teleurstelling dan wel voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat die naar Q. z'n fobo zou linken
Hoezo "daar"?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een goeie foto van Q daar is t bijna een lekker ding
Of misschien val je toch op kerels, dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef Q. het volgende:
Ik merk dat ik weinig zin heb om echt actief bezig te gaan op relatiesites, zou ik er klaar mee zijn? Ik heb deze week wel weer wat rondgeklikt op RP maar er zijn maar verrekte weinig profielen waar ik ook maar aan zou denken om op te reageren. Volgens mij ben ik te kieskeurig..
Dat stel van een jaar of veertig aan het tafeltje achter je was Provinciaaltje met zijn date, heb ik begrepen. Daar is dus gescoord!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:15 schreef Silenus het volgende:
Maar wel mooi, ze ging naar de wc, we zaten op het terras, hoorde achter mij het volgende gesprek tussen een man en een vrouw van ongeveer 40: "Ja we moeten zo maar eens gaan he. Lekker naar je huisje toe he? En weet je wat ik zo ga doen? Ik ga je zo eens even lekker oraal verwennen."
Ik zat daar zo met m'n telefoon te spelen van WATTAFACKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Naaah, dan had ik dat al eerder gemerkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Of misschien val je toch op kerels, dat kan ook
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:15 schreef Silenus het volgende:
Ennn terug van m'n date. (Wow duurde het zo lang Silenus? Nee hoor, netjes tot twaalf uur, maar daarna ging ik nog even dansen met m'n reallife-vrienden)
Was een leuke date, zelfs een beetje gekust op het eind.Dus we wachten even af wat dit gaat worden!
Maar wel mooi, ze ging naar de wc, we zaten op het terras, hoorde achter mij het volgende gesprek tussen een man en een vrouw van ongeveer 40: "Ja we moeten zo maar eens gaan he. Lekker naar je huisje toe he? En weet je wat ik zo ga doen? Ik ga je zo eens even lekker oraal verwennen."
Ik zat daar zo met m'n telefoon te spelen van WATTAFACKKKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Maar ok, het ging om de date, die was leuk. Olé! Weltrusten.
nou jaquote:
Ja, het is een geweldige foto. Ik gebruik hem dan ook op al mijn datingsite-profielen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou jazo bedoelde ik t niet maar op die foto: goeie neus, lekkee mond, die ogen
kweenie het viel me gewoon op terwijl me dat eerder niet was opgevallen
kijk aan dan heb je vast redelijk suc6quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is een geweldige foto. Ik gebruik hem dan ook op al mijn datingsite-profielen.
Ik klaag niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk aan dan heb je vast redelijk suc6
jij het door dat je irl minder moeite hoeft te doen daarom lukt het niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klaag niet.Maar ik moet er wel een basishoeveelheid moeite voor doen en daar schort het nog wel eens aan.
Dat is het ook, IRL gaat het mij tegenwoordig veel gemakkelijker af dan vroeger (daar hoef ik er bijna helemaal niets voor te doen, ik hoef alleen mezelf maar te zijn) en daarom ben ik ook niet meer gewend om er op datingsites veel tijd en energie in te steken. Maar ja, ik heb wel weer een maand RP betaald dus ik vind dat ik daar minimaal één date uit moet halen. Alhoewel ik zelf een beetje dating-moe ben volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij het door dat je irl minder moeite hoeft te doen daarom lukt het niet meer
Je hebt er voor betaald!?!?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het ook, IRL gaat het mij tegenwoordig veel gemakkelijker af dan vroeger (daar hoef ik er bijna helemaal niets voor te doen, ik hoef alleen mezelf maar te zijn) en daarom ben ik ook niet meer gewend om er op datingsites veel tijd en energie in te steken. Maar ja, ik heb wel weer een maand RP betaald dus ik vind dat ik daar minimaal één date uit moet halen. Alhoewel ik zelf een beetje dating-moe ben volgens mij.
Check.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je hebt er voor betaald!?!?!![]()
ik schrijf me wel ff in dan stuur je mij je mailadres en doen we meetdaten en is je geld er ook uit
You know where to find me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ik dan het inschrijven niet gewoon overslaan!?!?
zolang als jij geen moeite voor me doet gaat het niet gebeuren Qtiequote:
idd, de als is overbodig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang als jij geen moeite voor me doet gaat het niet gebeuren Qtie
zolang als... klinkt raar klopt niet![]()
Je klinkt verbaasdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
slaap gebrek tast mn hersenen of is het hersensaan...
assumption is a bitchquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan had ergestaan
het was gewoon zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |