En in welke gekke buitenlandse taal mag dat dan wel niet wezen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Bitch betekent gewoon vrouwtjes hond
Assumption is the mother of all fuck ups bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
En in welke gekke buitenlandse taal mag dat dan wel niet wezen?
Veronderstellen is een vrouwtjeshond ^_^
Nee ok, dan klinkt het beter in het engels.
Het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups bedoel je?
Zijn ze gek geworden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Omg...ik krijg net mail van RP. Ze hebben iets nieuws: http://www.datingcollege.nl/
Allemaal dus weer de collegebanken in en daten maar!
Oh. My. God.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Omg...ik krijg net mail van RP. Ze hebben iets nieuws: http://www.datingcollege.nl/
Daar trapt toch niemand in mag ik hopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Thornado het volgende:
Welke site is dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
dat er datingsites zijn voor de hopelozen,
Wheh, je begrijpt het verkeerd. Via die site kun je dating-les krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
ik krijg net mail van Rp binnen zou dat dat zijn...
ik lees ze eigenlijk nooit normaal.
maar dat is toch TE erg?
dat er datingsites zijn voor de hopelozen, voor de dikken en de ouderen voor de alleenstaande moeders en de alcoholisten allemaal prima, maar iemand die studeerd.... Die kunnen toch wel gewoon in de collegebanken zelf flirten ipv online!?
Iemand die Nederlands studeerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:55 schreef Duimelot het volgende:
ik krijg net mail van Rp binnen zou dat dat zijn...
ik lees ze eigenlijk nooit normaal.
maar dat is toch TE erg?
dat er datingsites zijn voor de hopelozen, voor de dikken en de ouderen voor de alleenstaande moeders en de alcoholisten allemaal prima, maar iemand die studeerd.... Die kunnen toch wel gewoon in de collegebanken zelf flirten ipv online!?
quote:Beste xxxxxx
Relatieplanet introduceert Datingcollege
Heb jij ook moeite met het schrijven van je profieltekst? Weet je niet goed hoe je wél de aandacht krijgt van die leuke member op een datingsite? Of heb je het gevoel steeds weer met de verkeerde singles in contact te komen? Maak dan gebruik van ons trainingsmateriaal en leer op een leuke en effectieve manier hoe je veel succesvoller online kunt daten. Want beter weten is beter daten!
Exclusief: gratis introductie-Hoor-colleges
Zou je alvast eens willen meemaken hoe een Hoor-college in z'n werk gaat en wat je eraan hebt? Neem dan deel aan één van de drie Introductie Hoor-colleges op zaterdag 9 oktober a.s.! Je zult versteld staan wat je dan gaat ontdekken over profielen. Daten is daarna niet meer hetzelfde. En als je het leuk vindt, kun je ook aangeven dat jouw profiel als voorbeeld wordt gebruikt door de datingcoach; dat levert je gratis extra tips op!
Schrijf je nu in, het aantal plaatsen is beperkt!
Succes en veel plezier bij het vinden van een leuk contact!
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
http://www.relatieplanet.nl/
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, je begrijpt het verkeerd. Via die site kun je dating-les krijgen
Dat kan ook een doel zijn hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar komen van die arrogante betweterige tiepjes uit voort die alleen ONS kunnen vangen
Eew nee, daar kan ik wel wat van leren ^_^quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb hem ook gekregen!![]()
Morgen kun je deelnemen aan een hoor college en wel deel één van drie, gegeven door deze mevrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |