Haha, ook van mijn huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoorvolgens mij zou je erg verdrietig worden van mijn hele huis
![]()
Ik hou ook niet van polo's. Het laatste truitje vind ik wel erg leuk, ook de kleur!
Foto willen we zien van R. in blouse Groofsken!
Twinkly, ik zat niet op te letten geloof ik met mn kleurencombi te zeggen terwijl hij dat al aan had![]()
Ik PM je nu trouwens voor ik het vergeet.
Ik wil Wolf gauw in zn allereerste GMK jumpsuits zien, ben zo benieuwd! aan Niels te zien hebben we echt de goede maat nu gelukkig
lol wausquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat. Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben
. het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.
Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken...
Ik dacht zelf aan een lichtgrijs trainingsbroekiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
Ik vind het zelf ook echt wat voor R. Ik dacht gewoon meteen 'oh, dat zou hem leuk staan'. Gewoon los van mijn zoon vind ik het niet eens zo'n bijzonder bloesje, denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.
Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou het doen Meimeltje!
De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.
Strikjes [brrrrrrrr]quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Volgens mij komen onze kledingsmaken redelijk overeen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...
Ik vind het dus juist ook leuk
Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vindquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
haha dat dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...
Vind je mijn dochter ook tuttig gekleed? Eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vind
Ik geloof dat ik sowieso niet van tuttenkleding hou.
Nee van wat ik van S heb gezien vind ik haar helemaal niet tuttig gekleed! Juist wel vrij stoer, maar toch meisjesachtig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Vind je mijn dochter ook tuttig gekleed? Eerlijk zeggen.
Je wil niet weten hoe vaak er strikjesspul op shirtjes of broekjes zit. Volens mij maakt dat een keldingstuk niet per definitie tuttig.
Euh ja dat ging best goed eigenlijk. Viel mij ook mee. Deze zijn van V&D, Hema heeft ze ook, je kunt daar gewoon binnenlopen en even proberen misschien?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou het doen Meimeltje!
De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.
Huup krijg je de kaplaarsjes een beetje aan bij Amélie? Ik wil voor Finn ook kaplaarsen en lekker door het bos wandelen, maar ben bang dat ik ze niet aan krijg.
Ik hou nl ook niet van tuttig. Maar ik vind strikjes enzo wel leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee van wat ik van S heb gezien vind ik haar helemaal niet tuttig gekleed! Juist wel vrij stoer, maar toch meisjesachtig.
Zou even wat moeten zoeken als voorbeeld hihi.
Ik vind een strikje wel per definitie tuttig. Nu vind ik een klein beetje tuttig best leuk bij meisjeskleding, vooral gecombineerd met stoer. Daarom is Poppedein met Lena ook een lichtend voorbeeld voor me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Groofsken3 het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak er strikjesspul op shirtjes of broekjes zit. Volens mij maakt dat een keldingstuk niet per definitie tuttig.
whehe muppetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Vind jij mijn dochter dan ook tuttig gekleed? Ik denk dat ik zo de helft van haar kleding kan fotograferen en dat daar ergens een strikje op zit. En het is echt geen tuttig spul (in mijn ogen dan hè)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind een strikje wel per definitie tuttig. Nu vind ik een klein beetje tuttig best leuk bij meisjeskleding, vooral gecombineerd met stoer. Daarom is Poppedein met Lena ook een lichtend voorbeeld voor me.
Daarom vind ik het ook zo leuk om nou net wat anders te passen met kinderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe muppet![]()
dat is toch juist het leuke van zo'n topic als dit? Zien hoe iemand anders zn kind kleed. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe iemand met kleertjes die je zelf nooit uit zou zoeken ineens een superleuke combi heeft.
Smaken verschillen. Ik had het al eerder gezegd, ik vind eigenlijk maar heel weinig lelijk, t hangt vaak gewoon af van t kindje en de combinatie enzo.
Nee, ik vind S. juist een mooi voorbeeld van een meisje dat vaak meisjesachtig én stoer gekleed is. En als ze alleen meisjesachtig is gekleed vind ik dat ook heel leuk. Nu moet ik bekennen dat ik me op foto's met kindjes in kleding minder erger aan details op kleding zoals strikjes dan op foto's van alleen de kleding zelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Vind jij mijn dochter dan ook tuttig gekleed? Ik denk dat ik zo de helft van haar kleding kan fotograferen en dat daar ergens een strikje op zit. En het is echt geen tuttig spul (in mijn ogen dan hè)
kom bij mijn team!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik pas bij geen van de drie teams.![]()
Leuke schoentjes Huup! Die jumpsuit staat Niels erg leuk, Twink, hoewel ik er idd ook een knalkleur bij zou zetten. Aquablauw is ook leuk denk ik.
Wat ik van jouw zoon gezien heb, zou ik je toch in team basic plaatsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik pas bij geen van de drie teams.![]()
Leuke schoentjes Huup! Die jumpsuit staat Niels erg leuk, Twink, hoewel ik er idd ook een knalkleur bij zou zetten. Aquablauw is ook leuk denk ik.
Maar ik vind die trui hartstikke leuk! Ik ben echt dol op v-halsjes (zei ik in het vorige topic al). Ik zou er alleen nooit een bloesje onder doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit topic!
Claudia, hou je vast, ik denk dat een blouse of een trui als deze:
[ afbeelding ]
in het grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Echt waar? Dat vind ik zelf nou echt helemaal niet. Grappig zeg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat ik van jouw zoon gezien heb, zou ik je toch in team basic plaatsen.
Die heb ik ook net in mn H&M mandje erbij gegooidquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
in het grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Niemand past in hokjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Twinkly het volgende:
Volgens mij pas ik ook nergens, ik ben een mengsel
Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
dat bloesje voor R. is ook leuk inderdaad, en ik kan het me toch wel voorstellen bij een joggingbroekje hoor. Met een rompertje eronder en dan een beetje opgerolde mouwtjes!
Dat wilde ik net zeggen (bezig weer post te editenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Bodpa, jij hoort bij mijn team, want ik ben grootafnemer van jouw zoons kleertjes.![]()
Die groene bodywarmer, die wil ik he? Mag ik die nog?
die trui heb ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
et grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Aaaahhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijk.
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook net in mn H&M mandje erbij gegooid4,45 met de korting eraf is toch niets
Helaas was grijs uitverkocht, dus is lichtblauw geworden (donkere kleuren staan hier minder).
Heb toen maar deze erbij gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.Ik ben t.z.t. benieuwd naar de foto van jouw spruit erin!
Mag ik dan even lomp doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb geen team, 'k ben een buitenbeentje
Zo gebruik ik het ook!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb het met doel gekocht voor als butienvestje zeg maar. Ergens overheen dusIn het voorjaar denk ik.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mag ik dan even lomp doen?![]()
Ik zou jou onder Team Chav scharen. Dat komt vooral doordat je jasjes met bontkraagjes leuk vindt.
Ja, die ligt al klaar voor je in een vloppie, maar t lukt ff niet zo om hem op de bus te krijgen. Donderdag gebeurt het echt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
dat bloesje voor R. is ook leuk inderdaad, en ik kan het me toch wel voorstellen bij een joggingbroekje hoor. Met een rompertje eronder en dan een beetje opgerolde mouwtjes!
Bodpa, jij hoort bij mijn team, want ik ben grootafnemer van jouw zoons kleertjes.![]()
Die groene bodywarmer, die wil ik he? Mag ik die nog?
nee jij bent team hysterischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb geen team, 'k ben een buitenbeentje
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen (bezig weer post te editen) Ik vind M zo leuk gekleed.
In zo'n outfit kom je biologen ook tegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Whahaha, die associatie kende ik nog niet. Minibioloogje
Dankjewel hé xDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mag ik dan even lomp doen?![]()
Ik zou jou onder Team Chav scharen. Dat komt vooral doordat je jasjes met bontkraagjes leuk vindt.
Dat was precies wat mij het eerste te binnen schoot!quote:
Ow dus het vestje zit eigenlijk vreselijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik deze foto ook nog had:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur heel gaaf staan bij Niels! Hij kan bruin ook goed hebben, hoor, maar ik vind blauw wel erg mooi bij hem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Niels was dit weekend ook een mini bioloogje met zijn "afrika"-shirt en worker.
[ afbeelding ]
Wow, die kleur blauw staat Niels geweldigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
In zo'n outfit kom je biologen ook tegenEn dan het liefst met bergschoenen.
Het stikt hier van de minibioloogjes in de stad, zo grappig, papa, mama en peuter met tefa's, worker en verwassen shirtEn grote kans dat papa de peuter in een framedrager op zijn rug heeft.
Niels was dit weekend ook een mini bioloogje met zijn "afrika"-shirt en worker.
[ afbeelding ]
Als hij moe is of huilt lijkt hij meer op mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:12 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, het valt me steeds meer op dat hij juist op jou lijkt!
Ja he! Helaas was die kleur jumpsuit uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind die kleur heel gaaf staan bij Niels! Hij kan bruin ook goed hebben, hoor, maar ik vind blauw wel erg mooi bij hem.
oeh!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik ga vannacht de hele nacht wakker liggen om te peinzen over Hannah's outfit voor op de pixiefoto's morgen
Ooohh ik zat zo te twijfelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wow, die kleur blauw staat Niels geweldig![]()
Ik vind het bruine jumpsuitje wat je eerder postte eigenlijk niet zo mooi bij hem staan
Hema afgelopen zomer (Return To Sender). De Hema folder kwam door de bus en ik ben het direct gaan kopen, gelukkig maar, ze hadden er maar 1 per maat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik vind die kleur en dat shirt geweldig! Waar komt het vandaan?
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef wickie het volgende:
Om dat te illustreren: ik heb nog steeds geen verjaardags-outfit gevonden...
Dat was mijn dochters eerste pakjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ooit een overslaghemdje gehad in zo'n felle kleur (het lijkt op de foto iets groener dan het in werkelijkheid was). Ik vond het hem leuk staan. Jammer dat ik niet vaker zoiets tegenkom:
[ afbeelding ]
oh dat is stom zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk dat team hysterisch zwart nog beter is.
Terwijl 't hysterische nu voor de winter wel mee valt. ( maar dat vind ik hé)
Ze heeft trouwens dat zwarte H&M jasje binnen.
Halflang met fleece capouchon, iemand wilde 'm hier ook bestellen toch?
Nou ze hadden een groot detail niet opgenomen in de beschrijving
Op de ellebogen zit een hartjes patch.
Ja! Dat heb je goed onthouden! DML heeft beide kledingstukken overgenomen van me, dus we kunnen er straks weer een leuk jongetje in bewonderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onder
Kleine IvanDie kleur staat hem geweldig! Zelfde als die jumpsuit toch die hij als mini had?
Ik heb nu dit in gedachten:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!![]()
wat heb je in gedachten allemaal?
Hmm nou 't heeft dezelfde stof & kleur als de jas, dus 't valt nog mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat is stom zeg![]()
en nu? ga je het terug sturen?
Je kunt er ook een felgekleurde applicatie op maken. In dat blauw van dat return to sender shirtje? Of t shirtje er over heen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ooohh ik zat zo te twijfelenhet maakt hem bleek he?
Mijn man vond het wel mooi dus zit hij nu in de wasmachineKan niet meer terug. Of zal ik er een gat in maken
Goed planquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een felgekleurde applicatie op maken. In dat blauw van dat return to sender shirtje? Of t shirtje er over heen!
Ja dat is ook zo... dat zei vriendlief en mijn moeder ook al.. Maar het is zo leuk om te zoeken (en vervolgens toch alles af te keuren).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onder
Jij hebt echt je kleurenadviesdag vandaag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik denk dat een grijze romper eronder erg mooi staat!
Ik heb er over moeten denken maar ik gok dat ik in Team Pippi Langkous zit.
Dat meende ik ook niet serieus. Kijk maar naar mijn smiley, die maakt er gewoon een rondedansje bij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Goed planIk had vanmiddag al een beetje gezocht.
Maar shirtje er over heen niet hoor, dan lijkt de broek heel gek. Dat is ook zo bij een truitje over een tuinbroek.
Nou, heel eerlijk, als ik geld had zou ik los gaan bij Kiddiffit met de verjaardag als excuusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... dat zei vriendlief en mijn moeder ook al.. Maar het is zo leuk om te zoeken (en vervolgens toch alles af te keuren).
was ook mijn ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik denk dat een grijze romper eronder erg mooi staat!
Ik heb er over moeten denken maar ik gok dat ik in Team Pippi Langkous zit.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk, als ik geld had zou ik los gaan bij Kiddiffit met de verjaardag als excuus
Oh, Bodpa, ik wist al niet wat die smiley betekende
oooh geweldig eerste setjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Dat was mijn dochters eerste pakje. Ik was en ben er ook verliefd op, maar ik vond het mijn zoon helaas niet goed staan.
[ afbeelding ]
Ik bij Team Poloquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
We kunnen een Team Polo, Team Basic en Team Retro gaan formeren, geloof ik.
Wolf heeft die v-hals trui van H&M ook in het grijs.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo'n soort trui in het grijs voor Ivan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Sorbootje het volgende:
Tsss jullie slaan door hier... Al dat geouweneel over kleertjes... Gelukkig heb ik er niet zo veel mee.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat ene shirtje is onderweg trouwens!
Isabeau ook! Hij is heel lief, maar wel een beetje stug. Als Isabeau zit met dat broekje kijkt ze soms gewoon tegen het voorste pand aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
Octo ik zou ook voor lichtgrijs gaan denk ik![]()
hoewel antraciet ook mooi zou kunnen zijn maar dan is de romper wel erg aanwezig. Dat broekje had Evie ook toch? lief is ie
wedden dat je over kleertjes droomt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Isabeau ook! Hij is heel lief, maar wel een beetje stug. Als Isabeau zit met dat broekje kijkt ze soms gewoon tegen het voorste pand aan.
Oh nee ik had niks met kleertjes. Ik ga slapen DOEI
Het overslagshirtje weet ik wel maar een jumpsuit in die kleur heb ik niet, toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Dat heb je goed onthouden! DML heeft beide kledingstukken overgenomen van me, dus we kunnen er straks weer een leuk jongetje in bewonderen.![]()
Ik droom wel erg fokkig de laatste tijd. Vraag maar aan Oeke en Poppedein. En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wedden dat je over kleertjes droomt?
en dan moet je vast aan ons denken![]()
![]()
trusten!
en bij de poppedein-droom ben je bevallen van een complete nieuwe garderobe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik droom wel erg fokkig de laatste tijd. Vraag maar aan Oeke en Poppedein. En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.
Ziek... ik ben gewoon ziek.
hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Nee poppedein deed het met mijn vent.![]()
truste!
Gewoon eentje bij H&M bestellen met 2 kortingscodes.. ben je max 20 euro kwijt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellooowwwwwssss (logt in vanaf werk):
tis hier wel errrrrg gezellie de laatste tijd he??
en als ik hier dan toch ben;
heeft dr nog iemand een tussenjasje over? voor een schappelijke prijs?
of een tip voor een site?
ik zoek in 74-80, Evie haar winterjasje zijn nog te warm en dr zomerjasje in mt 68 past ze niet meer...
en bodywarmer is in de regen ook zo sneu...
o das idd ook best een idee; of ff live langsgaan; misschien is de sale daar ook al begonnen???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon eentje bij H&M bestellen met 2 kortingscodes.. ben je max 20 euro kwijt.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef Poppejans het volgende:
Oekeee heeft Ko het oude tuinbroekje al aangehad? Past alles sowieso?![]()
ik wil Ko kleren! is hij toevallig al uit mt80 van boven?
Sokken!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Sorbootje het volgende:
En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, is dit de nieuwe slowtsjet?
Oh, ik raak helemaal ontroerd van deze foto! Ik heb hem nog nooit zo klein gezien op de foto. Die handjes, met die kuiltjes! Dat buikje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, hier vond ik het ook een leuk shirtje(snap alleen niet waar hij toen gebleven is):
Kyllian lijkt hier wel heel erg een propje, dat was hij eigenlijk helemaal niet zo.
[ afbeelding ]
Oh, misschien heeft Sonnetje hem. Of misschien ook niet. Misschien heb ik hem zelf wel bewaard voor Ivanka.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het overslagshirtje weet ik wel maar een jumpsuit in die kleur heb ik niet, toch?
Ik heb een blauw/wit jumpsuit en een oranje/bruin jumpsuit. Of heb ik echt zwangerschapsdementie?
Nu mis ik even een flauwvalsmileyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs het strikje stoort me niet. Leuk!
Dat vráágt om een toelichting dmv fotomateriaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, ik ga helemaal nostalgisch worden door julliezit al helemaal vertederd mijn fotoboeken door de bladeren.
![]()
Spijkerbroekjes met een bovenstuk
dat dus!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:Begin maar ergens en stoppen is niet verplicht.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:Begin maar ergens en stoppen is niet verplicht.
Ja, hema. Gekocht toen ik net wist dat ik zwanger wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef Jore het volgende:
Groofsken, dat eerste pakje van S. vind ik fantastisch! Zoiets zou ik ook graag willen voor onze dochter, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt. Was het Hema?
haha ja dat sowieso natuurlijk, maar als hij er nu 5 heeft zal ie ze vast niet zoveel dragenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Groofsken3 het volgende:
Huup, hij krijgt ze eerst aan tot ze echt te klein zijn, en dan zie ik wel weer verder![]()
. Maar suf is het wel.
Het overgrote deel past ze en draagt ze ook, maar ik heb met opzet een paar dingen laten hangen en liggen uit sentiment.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:49 schreef huuphuup het volgende:
Oei groofs dat is zonde![]()
in V&A gooien anders?
Sorbo jeumig hahaha, ligt daar ook grotere maten tussen en dingen die ze niet meer past? of alleen wat ze nu past en draagt?
herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:ik zit dus nu enorm te letten op de kleren op de foto's en er zitten toch wel erg veel "what was i thinking
" foto's tussen.
men.
uiteraard!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat rode jasje is echt Cutekrijgen we ook een aan foto?
En die kast
nee hoor absoluut ook hip!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef oeke het volgende:
Sorbo, wat een echte meisjeskast! En veeheel!![]()
Je DPAM spullen zijn geweldig!
Groof, dat is niet slim. Jammer dat de winter begint. Anders kon je ze afknippen als kort broek.![]()
Huup, wat koopt je moeder nu dan? Niet hip?![]()
Buuf ik ben benieuwd naar je foto's!
Ik heb toevallig net foto gemaakt.. wil je zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Sandous het volgende:
Sorbootje wat een leuke jas!! En haar kast.. Ik heb hier een kast en een volle commode, pffff. Veel kan wel weg hoor (tijd voor nieuwe kleren dan hehehe).
SC: ik wilde dat jasje... maar 86 is er in beide maten niet meer. Ik wil schoenen en dat jasje bestellen maar die zijn er niet tegelijkertijd hmmm. Ga vandaag langs de h&m ff kijken. Hij valt dus leuk en niet ruim
Ik ben daar een beetje op uitgekeken eigenlijk. Dat HEMA spul zeg maar. Voordat ik uberhaupt een dochter had vond ik dat erg leuk maar nu niet meer zo..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
Maar meer hip-van-nu of hoe zeg je dat. Wat je nu veel ziet zeg maar, dat vindt ze nu leuk. Kleurtjes, bollen, strepen enz.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Keshet het volgende:
Mijn DPAM bestelling is net naar Sorbootje verstuurd!
Ik heb:
Dat is ook wel weer zo inderdaad!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Die laatste & dan de zwarte.
Lekker stoer, want als je zo'n afbeelding in een andere kleur neemt is 't zo zoetsappig.
Zwart kan best bij bruin toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo inderdaad!
Maar dan steekt het alleen niet af tegen bruin...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zwart kan best bij bruin toch?
Met zwarte sokjes enzo
Ik ken dat wel hoor, ik heb het nu ook wel een beetje gezien. Het leukste wat ik erbij vond hangen hebben we nu, fijne basics zal ik wel blijven kopen maar het is alweer een tijdje geleden dat ik echt hebberig werd van de Hema H&M zelfde overigens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:57 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ben daar een beetje op uitgekeken eigenlijk. Dat HEMA spul zeg maar. Voordat ik uberhaupt een dochter had vond ik dat erg leuk maar nu niet meer zo..
Heerlijk mens!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Er lag toch wel erg veel te klein spul in haar kast. Conclusie: het valt best mee en er kan nog meer bij!
Dat wist ik alquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
Groofsken, precies dat boxkleed heb ik ookDat is toevallig
Staat hem goedleuk die broek! ik zat eerst te twijfelen over de andere shirt variant daarvan, dezelfde streep maar dan met rood/donkerpaarse hals en mouwen maar het mocht toch niet van mezelf.
Wat stom, zeg! Kun je ze daar niet over mailen? Met andere kleding is dat namelijk niet het geval, en ik gooi H&M-kleding gerust in een 60-graden-was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb nog een anti tip: dat Barbabob shirt met grijs streepje wat momenteel bij H&M hangt/online is echt flut. Barabob print is van dat lekkere aaibare spul maar dat gaat dus al letterlijk na 1x wassen er af, en steeds na vaker wassen valt er meer en meer af![]()
![]()
![]()
Ik was op 30 graden en gooi kleding niet de droger in dus daar ligt het niet aan.Bah, baal er echt van dat ik hem nu al weggooien kan.
Clothing patches?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Wat is applicatie voor op kleding in het engels?
Ik vind die zelf ook het leukste en ik heb mail terug, het kan in deze kleurtjes geleverd wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik denk misschien wel dat kindje op de tak, maar in een kleurtje! Zwart op bruin vind ik niet altijd zo geslaagd.
Applique of appliqué volgens mij toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Mooie muts en leuke outfit Groofsken![]()
Isabeau wat heb je toch een enorm leuke kleertjesDat jasje met die laarsjes eronder is ook wel erg zwijmelwaardig Sorbo!
Wat is applicatie voor op kleding in het engels?
Het is mijn smaak niet voor de kinderen. Ik heb zelf altijd heel graag zwart aangehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Zwart maakt heel snel hard en dus niet meer lief.
Kan ook gewoon zijn dat 't je smaak niet is, ondanks dat 't haar goed staat.
Dubieus, dat klinkt crimineel, of ordinair.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Groofsken3 het volgende:
Oeke, wat moet ik dan zeggen 'twijfelachtig'. Ik vind zwart echt een moeilijke kleur voor kinderen. Ik vind het soms wel mooi, maar tegelijkertijd vind ik het ook echt een kleur voor volwassenen. Juist omdat ik het niet per definitie lelijk vind, noemde ik het dubieus. Misschien moet ik zeggen dat ik het een moeilijke kleur voor kinderen vind? Mijn dochter heeft als baby een zwart effen shirtje gehad, stond haar heel goed, en toch had ik er altijd mijn twijfels bij. Nu heeft ze weer een zwart shirt en heb ik er een grote koe-applicatie opgestreken (kop op de voorkant, billen op de achterkant
), en vind ik het nogsteeds dubieus moeilijk. Terwijl ze de kleur zwart goed kan hebben eigenlijk.
hormonen much?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
[..]
Dubieus, dat klinkt crimineel, of ordinair.
Misschien associeer ik het teveel daarmee.![]()
Een kennis van mij raakte trouwens over haar toeren toen ze hoorde dat ik iets zwarts voor de ongeboren baby had gekocht. Zwart is een negatieve kleur, dat is niet goed voor de ontwikkeling van je kind, bladiebladiebla. Puh.
Het zou best moeilijk zijn om er nog een letter bij te zetten, dan zou het hele evenwicht van dat truitje er niet meer zijn. Dus misschien had ze gelijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, dat truitje heeft mijn moeder zelf gebreid. Ze probeert mij al jaren wijs te maken dat ik aan dit truitje te danken heb dat je mijn naam zonder -h schrijft. Ze kwam er gaandeweg achter dat er geen ruimte was voor 6 letters. Ik geloof er niks van, want ze wist helemaal niet van tevoren dat ze een meisje zou krijgen
Haha, nee, het was een collega.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
hormonen much?
of was t een chinees?
hoewel je dan eerder een issue had gehad met egaal wit en kobaltblauw denk k.
jeetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, nee, het was een collega.Tjonge jonge, wat een gedoe was dat.
die zou ik bij mezelf nog op een shirt zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef bodpa09 het volgende:
Is het heel suf dat ik deze kabouters ook leuk vind op Niels' jumpsuit?
Ik heb het bij de Hema gezien, maar ik weet niet of dat goede kwaliteit is. Zou wel zonde zijn als het snel beschadigd in de was.quote:
Tan weet dat volgens mij wel, die had er wat mee gemaakt dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het bij de Hema gezien, maar ik weet niet of dat goede kwaliteit is. Zou wel zonde zijn als het snel beschadigd in de was.
Ja hè?! Nu moet ze maar als de sodemieter leren lopen. Die laarsjes passen namelijk al bijna!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een superschattig jasje Sorbo!! En die laarsjes eronder
I <3 Etsy, ik moet er niet teveel kijken, ik word er altijd zo hebberig van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef oeke het volgende:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe kritisch je bent. Het was voor mijn werk, en dan moet het veel gedragen en gewassen worden.![]()
Ik zat ook al op Etsy te zoeken naar leuke applicaties!![]()
En zelf van een leuk stofje een vorm uitknippen en opnaaien?
Je hebt trouwens bij de fourniturenwinkel ook transfervlieseline, dat kun je tussen 2 lagen stof doen om ze aan elkaar te plakken/strijken.
Nog snel voor de zekerheid een maatje groter erbij kopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hè?! Nu moet ze maar als de sodemieter leren lopen. Die laarsjes passen namelijk al bijna!
Whaha, hier moest ik even hardop om lachen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, dat truitje heeft mijn moeder zelf gebreid. Ze probeert mij al jaren wijs te maken dat ik aan dit truitje te danken heb dat je mijn naam zonder -h schrijft. Ze kwam er gaandeweg achter dat er geen ruimte was voor 6 letters. Ik geloof er niks van, want ze wist helemaal niet van tevoren dat ze een meisje zou krijgen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef Keshet het volgende:
Whaha, hier moest ik even hardop om lachen!
Ik wilde net zoiets gaan typen, dat ik je naam dus echt altijd wel goed schrijf maar dat 't gewoon later aangepast is omdat 't anders niet op de trui paste en dat je moeder je gewoon nog nooit de waarheid had durven vertellen.
Nog nietquote:
Niet op Etsy helaas maar hier.quote:
Ik heb hem ook in 80 meegenomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Meimeltje het volgende:
Woeiii Wolf ook in jumpsuit!! Staat hm goed!!
En dat zwarte broekje had ik ook in mn handen, vond het wel een fijn broekje voor maar een paar euro. Helaas geen maat 80 meer en maat 74 heeft ie nog genoeg broekjes.
zie mijn post boven die van jou, al een hele poos geleden maar dus nog nooit gepastquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Winterjas gekocht??
Ook gelijk foto maken he
Wat je dan het best kan doen, is de vlieseline op het opstrijkbare deel strijken, en dan rond de afbeelding met een knoopsgatsteek afwerken. Daarna de stof en vlieseline wegknippen en dan heb je je eigen badge.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Twinkly het volgende:
Als je de stoffen op elkaar strijkt hoef je dan niet meer te zigzaggen tegen het rafelen? Ik heb een heel leuk ouderwets boekje met borduurvoorbeelden, maar die vormen kun je net zo goed als applicatie gebruiken
Ja he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef huuphuup het volgende:
wat een hoop herinneringen enzo zitten daar dan aan hè![]()
Die zwarte jas denk ik dan? Die van hem was niet van BFC, maar van de WE....maar wel een leuke jas, zal Wolf vast ook leuk staan! Kyllian past hm ook nog (maat 98), maar niet de hele winter denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
zie mijn post boven die van jou, al een hele poos geleden maar dus nog nooit gepastMaar hij gaat elk moment naar bed nu, dus doe t wel ander keertje.
Het is trouwens dezelfde jas als die Kyllian gehad heeft, je liet ooit een foto zien van Kyllian in het bos geloof ik.
Van Babyface
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |