Wolf heeft die v-hals trui van H&M ook in het grijs.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo'n soort trui in het grijs voor Ivan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Sorbootje het volgende:
Tsss jullie slaan door hier... Al dat geouweneel over kleertjes... Gelukkig heb ik er niet zo veel mee.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat ene shirtje is onderweg trouwens!
Isabeau ook! Hij is heel lief, maar wel een beetje stug. Als Isabeau zit met dat broekje kijkt ze soms gewoon tegen het voorste pand aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
Octo ik zou ook voor lichtgrijs gaan denk ik![]()
hoewel antraciet ook mooi zou kunnen zijn maar dan is de romper wel erg aanwezig. Dat broekje had Evie ook toch? lief is ie
wedden dat je over kleertjes droomt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Isabeau ook! Hij is heel lief, maar wel een beetje stug. Als Isabeau zit met dat broekje kijkt ze soms gewoon tegen het voorste pand aan.
Oh nee ik had niks met kleertjes. Ik ga slapen DOEI
Het overslagshirtje weet ik wel maar een jumpsuit in die kleur heb ik niet, toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Dat heb je goed onthouden! DML heeft beide kledingstukken overgenomen van me, dus we kunnen er straks weer een leuk jongetje in bewonderen.![]()
Ik droom wel erg fokkig de laatste tijd. Vraag maar aan Oeke en Poppedein. En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wedden dat je over kleertjes droomt?
en dan moet je vast aan ons denken![]()
![]()
trusten!
en bij de poppedein-droom ben je bevallen van een complete nieuwe garderobe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik droom wel erg fokkig de laatste tijd. Vraag maar aan Oeke en Poppedein. En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.
Ziek... ik ben gewoon ziek.
hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Nee poppedein deed het met mijn vent.![]()
truste!
Gewoon eentje bij H&M bestellen met 2 kortingscodes.. ben je max 20 euro kwijt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellooowwwwwssss (logt in vanaf werk):
tis hier wel errrrrg gezellie de laatste tijd he??
en als ik hier dan toch ben;
heeft dr nog iemand een tussenjasje over? voor een schappelijke prijs?
of een tip voor een site?
ik zoek in 74-80, Evie haar winterjasje zijn nog te warm en dr zomerjasje in mt 68 past ze niet meer...
en bodywarmer is in de regen ook zo sneu...
o das idd ook best een idee; of ff live langsgaan; misschien is de sale daar ook al begonnen???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gewoon eentje bij H&M bestellen met 2 kortingscodes.. ben je max 20 euro kwijt.
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef Poppejans het volgende:
Oekeee heeft Ko het oude tuinbroekje al aangehad? Past alles sowieso?![]()
ik wil Ko kleren! is hij toevallig al uit mt80 van boven?
Sokken!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Sorbootje het volgende:
En in het geval van afgelopen nacht (de Oeke-droom) ging het idd over kleertjes.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, is dit de nieuwe slowtsjet?
Oh, ik raak helemaal ontroerd van deze foto! Ik heb hem nog nooit zo klein gezien op de foto. Die handjes, met die kuiltjes! Dat buikje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, hier vond ik het ook een leuk shirtje(snap alleen niet waar hij toen gebleven is):
Kyllian lijkt hier wel heel erg een propje, dat was hij eigenlijk helemaal niet zo.
[ afbeelding ]
Oh, misschien heeft Sonnetje hem. Of misschien ook niet. Misschien heb ik hem zelf wel bewaard voor Ivanka.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het overslagshirtje weet ik wel maar een jumpsuit in die kleur heb ik niet, toch?
Ik heb een blauw/wit jumpsuit en een oranje/bruin jumpsuit. Of heb ik echt zwangerschapsdementie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |