Wat ik van jouw zoon gezien heb, zou ik je toch in team basic plaatsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik pas bij geen van de drie teams.![]()
Leuke schoentjes Huup! Die jumpsuit staat Niels erg leuk, Twink, hoewel ik er idd ook een knalkleur bij zou zetten. Aquablauw is ook leuk denk ik.
Maar ik vind die trui hartstikke leuk! Ik ben echt dol op v-halsjes (zei ik in het vorige topic al). Ik zou er alleen nooit een bloesje onder doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit topic!
Claudia, hou je vast, ik denk dat een blouse of een trui als deze:
[ afbeelding ]
in het grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Echt waar? Dat vind ik zelf nou echt helemaal niet. Grappig zeg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat ik van jouw zoon gezien heb, zou ik je toch in team basic plaatsen.
Die heb ik ook net in mn H&M mandje erbij gegooidquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
in het grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Niemand past in hokjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Twinkly het volgende:
Volgens mij pas ik ook nergens, ik ben een mengsel
Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
dat bloesje voor R. is ook leuk inderdaad, en ik kan het me toch wel voorstellen bij een joggingbroekje hoor. Met een rompertje eronder en dan een beetje opgerolde mouwtjes!
Dat wilde ik net zeggen (bezig weer post te editenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Bodpa, jij hoort bij mijn team, want ik ben grootafnemer van jouw zoons kleertjes.![]()
Die groene bodywarmer, die wil ik he? Mag ik die nog?
die trui heb ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
et grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Aaaahhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijk.
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook net in mn H&M mandje erbij gegooid4,45 met de korting eraf is toch niets
Helaas was grijs uitverkocht, dus is lichtblauw geworden (donkere kleuren staan hier minder).
Heb toen maar deze erbij gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.Ik ben t.z.t. benieuwd naar de foto van jouw spruit erin!
Mag ik dan even lomp doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb geen team, 'k ben een buitenbeentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |