abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87221921
En toen sloot ik hem....

Maar we zijn er net achter dat Claudia een tic heeft.... _O-
pi_87222062
Claudia heeft geen tic, maar is een beetje eng hahaha

DML maar het is echt van mt 50 t/m 74 dus heel veel om op de foto te zetten:X
eind okt sta ik eerst hier in de buurt op een kledingbeurs, mocht ik veel leuks overhouden zet ik de leukste dingen waarvan ik denk dat ik het eventueel wel kwijt kan hier in vraag&aanbod topic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87222109
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoor :P volgens mij zou je erg verdrietig worden van mijn hele huis :D

Ik hou ook niet van polo's. Het laatste truitje vind ik wel erg leuk, ook de kleur!

Foto willen we zien van R. in blouse Groofsken!

Twinkly, ik zat niet op te letten geloof ik met mn kleurencombi te zeggen terwijl hij dat al aan had :')
Ik PM je nu trouwens voor ik het vergeet.
Ik wil Wolf gauw in zn allereerste GMK jumpsuits zien, ben zo benieuwd! aan Niels te zien hebben we echt de goede maat nu gelukkig
Haha, ook van mijn huis :D
Maar ik heb hetzelfde met polo's als jij Claudia, maar dan alleen als ze lange mouwen hebben of pastelkleurtjes hebben.

Jaa, ze kunnen er nog in groeien Poppejans *O* Ik ben blij dat ik ze toch gemaild heb voor een grotere maat!! (Niels kijkt zo zielig op de foto's omdat hij last had van de te lange pijpen :P)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87222142
En bedankt he dat ik nu weer geconfronteerd word met leuke Zara kleding }:|

Nu krijg ik toch weer kriebels om er naartoe te gaan en zit zelfs weer over het winterjasje na te denken.....
pi_87222165
Ik houd me aanbevolen Poppejans :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87222287
Poppejans, je hebt vast niets in maat 80 ;) :P

Hier geen kleding over, bijna alles is naar zwangere of net bevallen vriendinnen :P Alhoewel ik vast wel weer wat terug krijg.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:24:55 #7
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87222289
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat :o . Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben :') . het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.

Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
pi_87222363
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat :o . Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben :') . het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.

Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
lol waus :D tuurlijk niet!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87222383
Ik vind polo's wel leuk, alleen wel met korte mouwen en daaronder een romper met lange mouwen. Ziet er dan niet zo 'stijf' uit.

Trouwens van het weekend 2 pakketten van marktplaats binnen met kleding. Echt super leuke dingen. Had ik nog nooit gedaan via Marktplaats.

Wat ik ook leuk vind daaraan (afgezien de prijs ;) ) is dat er soms dingen in zitten die ik zelf nooit gekocht had, maar als hij het aan heeft, staat het superleuk
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:28:04 #10
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87222456
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken... :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:28:28 #11
313287 Groofsken3
pi_87222475
pi_87222610
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken... :D
:D
zulke dingen moet je ook vakkundig wegwerken vóórdat kind t ziet :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87222621
leuk blouseje groofs :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87222716
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
pi_87222736
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.

Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87222772
Hij is leuk Groofsken, van deze grote ruitjes en leuke kleuren kan ik wel blij worden.Houthakkers blousje O+

Nee helaas Meimeltje, echt ik vind dat zo jammer dat we hier veel jongetjes hebben in dezelfde kledingmaat!
Ik heb naast een hele berg wat ik probeer te verkopen, ook nog zo'n allergrootste opbergkrat van Ikea helemaal vol met bewaarkleding voor een tweede kindje.
Wat ik uiteindelijk niet verkoop/nadat een tweede er niet meer in past gaat het naar de kringloop, weggooien van goede kleding doe ik niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:34:34 #17
313287 Groofsken3
pi_87222781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
Ik dacht zelf aan een lichtgrijs trainingsbroekie O+ .
pi_87222808
Ik zou het doen Meimeltje!

De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.

Huup krijg je de kaplaarsjes een beetje aan bij Amélie? Ik wil voor Finn ook kaplaarsen en lekker door het bos wandelen, maar ben bang dat ik ze niet aan krijg.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:37:11 #19
313287 Groofsken3
pi_87222934
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.

Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Ik vind het zelf ook echt wat voor R. Ik dacht gewoon meteen 'oh, dat zou hem leuk staan'. Gewoon los van mijn zoon vind ik het niet eens zo'n bijzonder bloesje, denk ik :o .
pi_87222950
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...

Ik vind het dus juist ook leuk :)
pi_87222991
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:38:42 #22
313287 Groofsken3
pi_87223019
Oh, en Huup, die schoentjes staan haar heel drollig zeg O+ .
pi_87223050
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...

Volgens mij komen onze kledingsmaken redelijk overeen!

Leuke kleurtjes Groofsken, ik vind dat ook altijd zo stoer staan op een spijkerbroek!
pi_87223080
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vind :D
Ik geloof dat ik sowieso niet van tuttenkleding hou.
pi_87223090
quote:

[..]

haha dat dus :)
maar goed andersom werkt dat dus ook zo .:)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:41:48 #26
313287 Groofsken3
pi_87223188
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vind :D
Ik geloof dat ik sowieso niet van tuttenkleding hou.
Vind je mijn dochter ook tuttig gekleed? Eerlijk zeggen :Y .

Je wil niet weten hoe vaak er strikjesspul op shirtjes of broekjes zit. Volens mij maakt dat een keldingstuk niet per definitie tuttig.
pi_87223260
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Vind je mijn dochter ook tuttig gekleed? Eerlijk zeggen :Y .

Je wil niet weten hoe vaak er strikjesspul op shirtjes of broekjes zit. Volens mij maakt dat een keldingstuk niet per definitie tuttig.
Nee van wat ik van S heb gezien vind ik haar helemaal niet tuttig gekleed! Juist wel vrij stoer, maar toch meisjesachtig.
Zou even wat moeten zoeken als voorbeeld hihi.
pi_87223332
We kunnen een Team Polo, Team Basic en Team Retro gaan formeren, geloof ik.
pi_87223336
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Huup krijg je de kaplaarsjes een beetje aan bij Amélie? Ik wil voor Finn ook kaplaarsen en lekker door het bos wandelen, maar ben bang dat ik ze niet aan krijg.
Euh ja dat ging best goed eigenlijk. Viel mij ook mee. Deze zijn van V&D, Hema heeft ze ook, je kunt daar gewoon binnenlopen en even proberen misschien?

We hebben voor Amélie ook kaplaarsjes gekregen van een buurvrouw als kraamcadeau maar die zijn nog te groot. Maar daar zitten een soort hengseltjes aan aan de bovenkant, zodat je ze makkelijker aan kunt doen. misschien zoiets een idee? Ik heb alleen geen flauw idee waar ze vandaan komen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:44:48 #30
313287 Groofsken3
pi_87223345
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nee van wat ik van S heb gezien vind ik haar helemaal niet tuttig gekleed! Juist wel vrij stoer, maar toch meisjesachtig.
Zou even wat moeten zoeken als voorbeeld hihi.
Ik hou nl ook niet van tuttig. Maar ik vind strikjes enzo wel leuk O+ .
pi_87223386
Om maar even bij de Zara te blijven, de meisjesafdeling lijkt niet echt mijn smaak te zijn, inderdaad overal strikjes :D

http://www.zara.com/webap(...)-sales/11084/Dresses
pi_87223421
Passen is misschien wel handig inderdaad! Van de week eens kijken.
pi_87223440
Kraagjes staan goed bij kinderen die wat nekvulling kunnen gebruiken of van die ruige rugbymannen.
Als een jongetje wat voller is of langer haar heeft staat een polo anders dan met een kort koppie.

Moet dan de kraag omhoog of niet?
Moeders gooien die kraag omhoog, kinderen doen het weer omlaag. Idem met omgerolde mouwen.

Bij bloesjes komt de pasvorm ook wat meer precies, zeker bij de buik. Getailleerd en op de groei lukt niet helemaal samen. :D

Polo's met lange mouw verkopen het minst goed bij mij. Korte mouw met shirt eronder wel goed, staat ook vlotter zoals net al iemand zei.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:46:39 #34
313287 Groofsken3
pi_87223443
Team Basic :W
pi_87223448
Team basic!!! O+ *O* w/
pi_87223456
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Groofsken3 het volgende:

Ik vind een strikje wel per definitie tuttig. Nu vind ik een klein beetje tuttig best leuk bij meisjeskleding, vooral gecombineerd met stoer. Daarom is Poppedein met Lena ook een lichtend voorbeeld voor me.
pi_87223484
Leuke blouse Groofsken!
pi_87223516
quote:

[..]

whehe muppet :D O+
dat is toch juist het leuke van zo'n topic als dit? Zien hoe iemand anders zn kind kleed. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe iemand met kleertjes die je zelf nooit uit zou zoeken ineens een superleuke combi heeft.

Smaken verschillen. Ik had het al eerder gezegd, ik vind eigenlijk maar heel weinig lelijk, t hangt vaak gewoon af van t kindje en de combinatie enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87223599
oh en ik ben team eclectisch w/

van alles wat :+
alleen wat ik hier post zal voor veel denk ik wel onder de noemer tuttig vallen, maar als je in de kast valt dan is het eigenlijk een mish-mash van van alles wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:50:00 #40
313287 Groofsken3
pi_87223613
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind een strikje wel per definitie tuttig. Nu vind ik een klein beetje tuttig best leuk bij meisjeskleding, vooral gecombineerd met stoer. Daarom is Poppedein met Lena ook een lichtend voorbeeld voor me.
Vind jij mijn dochter dan ook tuttig gekleed? Ik denk dat ik zo de helft van haar kleding kan fotograferen en dat daar ergens een strikje op zit. En het is echt geen tuttig spul (in mijn ogen dan hè) :o
pi_87223615
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe muppet :D O+
dat is toch juist het leuke van zo'n topic als dit? Zien hoe iemand anders zn kind kleed. Ik vind het altijd grappig om te zien hoe iemand met kleertjes die je zelf nooit uit zou zoeken ineens een superleuke combi heeft.

Smaken verschillen. Ik had het al eerder gezegd, ik vind eigenlijk maar heel weinig lelijk, t hangt vaak gewoon af van t kindje en de combinatie enzo.
Daarom vind ik het ook zo leuk om nou net wat anders te passen met kinderen. :Y
Soms durft een jongetje als grap een rokje aan te doen. Lol.
pi_87223719
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Vind jij mijn dochter dan ook tuttig gekleed? Ik denk dat ik zo de helft van haar kleding kan fotograferen en dat daar ergens een strikje op zit. En het is echt geen tuttig spul (in mijn ogen dan hè) :o
Nee, ik vind S. juist een mooi voorbeeld van een meisje dat vaak meisjesachtig én stoer gekleed is. En als ze alleen meisjesachtig is gekleed vind ik dat ook heel leuk. Nu moet ik bekennen dat ik me op foto's met kindjes in kleding minder erger aan details op kleding zoals strikjes dan op foto's van alleen de kleding zelf.
pi_87223769
Huup, Sabine zei idd ook al zoiets. Bij het ene kind staan polo's natuurlijk beter als bij de ander. Het klopt ook wel dat ik slanke kids heb, misschien was het heel anders geweest als het vollere kinderen geweest waren. Denk dat dat over wel voor veel blousjes geldt.

Ik vind ook maar weinig lelijk als ik het bij een ander zie hoor! Maar zelf zou ik dus bepaalde dingen niet kopen. Denk ook dat iets echt bij een kind moet passen, ook de stijl.
pi_87223775
Ik pas bij geen van de drie teams. _O-

Leuke schoentjes Huup! Die jumpsuit staat Niels erg leuk, Twink, hoewel ik er idd ook een knalkleur bij zou zetten. Aquablauw is ook leuk denk ik.
pi_87223790
FTA, dit bedoel ik met dat hengseltje, erg fijn met aantrekken!

http://link.marktplaats.nl/364542338

de mijne zijn paars (:D de ironie! :') ) met vlinders enzo erop, ik kan er alleen geen merkje of iets in ontdekken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:46 #46
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87223808
Ik word altijd zo vrolijk van dit topic! :D

Claudia, hou je vast, ik denk dat een blouse of een trui als deze:

in het grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:53:48 #47
313287 Groofsken3
pi_87223810
Ik zou echt schrikken nl. Ik kan me op geen enkele manier identificeren met 'tuttig'.
pi_87223841
True, Meimeltje! Ivan zou echt zo'n volgevreten Heemstedenaar zijn in een polo.
pi_87223853
Hoi! Ben weer thuis! :W

Huup, wat een toffe laarsjes heb je gekocht voor je mopje! Kan ze er ook een beetje op lopen?
Ko kan absoluut niet op zijn kaplaarzen lopen.
Hij kijkt erbij alsof hij op een spijkerbed loopt en loopt ook zo. :')

Haha, Claudia, ik heb geen problemen met kruimels, wel met polo's. :P

Twinkly, wat staat die kleur Niels mooi. Het lijkt meer taupe dan bruin trouwens. Lijkt me ook leuk om te combineren met een rompertje met een printje. O+

Smaken verschillen en dat is toch alleen maar leuk?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87223875
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik pas bij geen van de drie teams. _O-

Leuke schoentjes Huup! Die jumpsuit staat Niels erg leuk, Twink, hoewel ik er idd ook een knalkleur bij zou zetten. Aquablauw is ook leuk denk ik.
kom bij mijn team! :7 :+

@Meimel ja dat bedoel ik inderdaad, van die dingen die superleuk staan bij een ander kindje, en als ik dan zoiets zeg dan meen ik dat ook écht, dat het leuk is en goed staat enzo. Maar zelf kopen voor je eigen kind is weer een ander verhaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')