abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:29:21 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87205793
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef lily het volgende:
Ik heb genoeg in de aanbieding (veel jongenskleding en babymeisjes), en kan altijd wel wat gebruiken, maar het is veel te ver :( (voor het bezinegeld dat ik kwijt zou zijn kan ik veel kleding kopen :P )
maat 128 bij any change? O-) Ik denk dat mijn B2 en jouw D2 te dicht bij ellkaar in de buurt zitten voor zulks. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87205869
haha, het lijken wel vitamines

Mijn D2 draagt nu 116/122 dus 128 van D1 bewaar ik voor hem.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:32:35 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87205927
ja precies. Zo doe ik dat ook altijd. Met als gevolg dat alles werkelijk tot op de draad versleten is. am ende. Maar da's haske goei voor het milieu O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87205973
ja, dat wel...maar hij krijgt ook wel eens wat nieuws hoor O-)

en sommige broeken en shirts van D1 vind ik nu ook niet meer zo mooi en die gooi ik dan weg
pi_87206327
Chaos&Order

Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:44:03 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206387
mm daar is luca alweer een tijdje uit, maar jullie mannen groeien harder dan die van mij, dus dat biedt perspektief voor de toekomst, zullen we maar zeggen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:44:25 #257
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87206397
oh ja, zo gaat het hier ook. ik ben eigenlijk aan het wachten op de postbode. Als het goed is komt hij mijn geniale Marktplaatsaankopen brengen vandaag *O* oh, ik had zo'n geluk! O+ en Bas heeft broeken voor de hele winter en Bram ook een broek en een gaaf vest. O+ helemaal gevoerd met O+ teddybont O+
en dat voor een bedrag waar ik het zelfs bij Hennes niet had kunnen kopen. *O*
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:44:55 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87206418
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order

Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.
ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?
pi_87206580
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?
Ik wil graag nieuwe merken in mijn winkel gaan verkopen.
Mede daarom lees ik hier mee.
In Nederland is er een bescherming van de merken, ook al is dat wettelijk verboden.
Ik heb dus de aanvraag gedaan en hoop nu op een positieve mail terug.

Sowieso is Chaos&Order een merk om in de gaten te houden.
dat is waarom ik het hier ff tik. Eigens site van ze is ook een leuke.
Mooie kwaliteit en ik vind de jongensshirts verrassend.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:50:33 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87206622
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order

Vind je? Ik vind er echt geen drol aan :P
't Hele merk niet.
pi_87206755
zooooo ik heb net weer wat kunnen scoren @ H&M :+

ze hebben er nu ontzettend mooie kleuren shirtjes (heb een aparte kleur blauw.. zal Amelie ook perfect staan.

en uiteraard de rood met witte stippen muts + wantjes van de hema
pi_87207224
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:47:36 #263
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87208856
elin O+ die ziet er in alle kleuren leuk uit volgens mij. :)

ik kende dat chaos & order nog niet maar ik vind 't er wel leuk uitzien hoor! bijv. dit O+ of dit. ^O^
in de haak.
pi_87209361
H&M: code 8887 geeft 10% op alles (behalve de sale).
pi_87209386
Elin lijkt veel groter dan Seb :o

Mooie kleur O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87209473
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef trui het volgende:
elin O+ die ziet er in alle kleuren leuk uit volgens mij. :)

ik kende dat chaos & order nog niet maar ik vind 't er wel leuk uitzien hoor! bijv. dit O+ of dit. ^O^
neh :) Er is aardig wat waar ze niet mee weg kan komen met r bleke smoeltje :+
pi_87209503
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
Elin lijkt veel groter dan Seb :o

Mooie kleur O+
als in langer of ouder?
pi_87209732
Lekkertje Elin. Leuke outfit ^O^
pi_87211026
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als in langer of ouder?
beiden, ze is natuurlijk ook ouder :+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87211544
cute Elin O+

GMK is er ^O^

Alleen :'(

Dus die wil ik ruilen, maar... vinden jullie deze kleur bruin wel bij Niels staan? Wordt hij er niet wit van? Ik vind het meer grijzig dan bruin.

hier is de kleur wat licht, maar op de foto's hieronder lijkt het weer bruiner dan het is

Anders wil ik ipv bruin petrol nemen, maar wat voor shirt eronder? Of zal ik ergens anders op zoek gaan naar een shirt voor eronder, maar wat voor een dan? Ik vind kleurtjes al snel meisjesachtig worden met petrol erbij.

De rode jumpsuit met daaronder het antraciet shirt vind ik wel helemaal leuk :)

Poppejans jouw kledingsstukken waren wel helemaal ok hoor!! ^O^ Ik zal ze zo snel mogelijk bij je afleveren.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:01:35 #271
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87211697
Twinks, ik vind die kleur juist erg goed staan bij Niels! Misschien is een shirtje in het knalgroen eronder ook leuk?

Maar jemig zeg, wat ziet dat naadje er uit. Ik lees hier alleen maar over problemen met GMK. Ze mogen wel opletten, zo raken ze een hoop klanten kwijt!
Die laatste foto is erg lief trouwens.
A grand adventure has begun.
pi_87211780
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Keshet het volgende:
Twinks, ik vind die kleur juist erg goed staan bij Niels! Misschien is een shirtje in het knalgroen eronder ook leuk?

Maar jemig zeg, wat ziet dat naadje er uit. Ik lees hier alleen maar over problemen met GMK. Ze mogen wel opletten, zo raken ze een hoop klanten kwijt!
Die laatste foto is erg lief trouwens.
Oh groen, wat een goed idee!! Zo even testen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:12:55 #273
265732 Keshet
pi_87212151
OMG! Iemand die iets kan met een kleuradvies dat ik geef. That's a first! *O* *O* *O*
Ik kwam eigenlijk op het idee door het kleed wat onder de kleding ligt, hihi

KD, dat blauw staat Elin erg goed! Heeft Elin eigenlijk zelf ook al een mening over haar kleding of trekt ze nog klakkeloos aan wat jij aangeeft?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:21:00 #274
265732 Keshet
pi_87212458
Oh, en TF, ik ben wel in voor een kledingbeursje! Ik zoek niet echt meer iets maar dat maakt niks uit. :D
pi_87213624
Elin O+
die kleur is idd mooi!!
Ik heb helemaal die shirtjes niet gezien :o staan ze ook online? Heb vandaag wel een zwarte broek gekocht bij H&M voor Amélie. Eindelijk O+

En schoenen *O*

Twinks dat naadje ziet er raar uit zeg :{ wat is dat toch met GMK -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:02:44 #276
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87216422
Volgens mij Twinkly, kun je dat er gewoon afknippen. Ervaren naai-mensen :P die stikken een stuk los als beginknoopje zeg maar, en dat komt dan ergens tussen te zitten bij het omnaaien. dat is geen draad van de daadwerkelijke naad. Denk ik. :+

Ik zou zeggen: geen punt van maken en afknippen. :*
pi_87216507
*O* Mijn DPAM bestelling is binnen! Zooo leuk allemaal! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87216758
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij Twinkly, kun je dat er gewoon afknippen. Ervaren naai-mensen :P die stikken een stuk los als beginknoopje zeg maar, en dat komt dan ergens tussen te zitten bij het omnaaien. dat is geen draad van de daadwerkelijke naad. Denk ik. :+

Ik zou zeggen: geen punt van maken en afknippen. :*
Ik heb het ook eens gehad en idd gewoon afgeknipt. Geen probleem. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:40:13 #279
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87217647
En als het wel stuk gaat met afknippen zeg je gewoon dat het kapot geleverd is. ;)
pi_87218351
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:40 schreef appelfan het volgende:
En als het wel stuk gaat met afknippen zeg je gewoon dat het kapot geleverd is. ;)
:D
oh! vals! :P

nee kan best ja. En afknippen zou ik ook gewoon doen, gewoon een beetje secuur met een scherpe schaar, dan moet t geen punt zijn. Ik heb het met mijn naaimachine ook wel eens dat ie aan het klooien is met de draad waardoor je zo'n kluwe krijgt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87218453
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:57 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans jouw kledingsstukken waren wel helemaal ok hoor!! ^O^ Ik zal ze zo snel mogelijk bij je afleveren.
*zonder nog verder te hebben bijgelezen*

Nou, daar heeft wel iemand met zn ogen dicht een jumpsuit afgewerkt hoor, wat raar dat ze dat niet gezien hebben.Erg slordig!
Staat Niels erg goed dit hoor O+ wat een droppie zo! zo met rood eronder maakt het hem niet bleek! Maar doordat het idd een vale kleur bruin is zou ik er wel knalkleurtje onder blijven doen zoals wat er al gezegd werd: appelgroen of oranje dat zou een retro look maken O+
Oeh ik ben benieuwd naar mijn jumpsuits :9~ *O* *O* ik PM je zo even over het ophalen/brengen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87218548
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan een kledingbeurs op redelijk korte termijn? Voor een beetje wintergoed en misschien nog wat speelgoed?
Ik heb wel enorm veel jongenskleding t/m mt74 in de aanbieding maar dan moet ik wel eerst zeker weten of er mensen komen die daar interesse in hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87219050
Oh ja poppejans das ook lastig, loos gaan slepen met al je spullen is ook weer zo wat :{

Deze zijn het geworden *O* toch die ene laarsjes, die zaten goed!
Ze heeft maat 19 maar volgens de verkoopster niet lang meer, dus maat 20 it was. Maar goed ook want dr is niet zo gek veel in 19 :P

spekkuitjes! :Y)

en kaplaarsjes O+

ze vouwt trouwens dr been nog net niet in dr nek om het bloemfrutseltje te bestuderen :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87219168
Schattige schoentjes Huup en die laarsjes zijn helemaal schetig hihi.

Dyon heeft ook al maar 19 :D Die zal wel minmaal maat 21 nodig hebben als hij loopt :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:35:57 #285
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87219883
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef Keshet het volgende:
Oh, en TF, ik ben wel in voor een kledingbeursje! Ik zoek niet echt meer iets maar dat maakt niks uit. :D
Oe kledingbeurs O+ lekker struinen.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb wel enorm veel jongenskleding t/m mt74 in de aanbieding maar dan moet ik wel eerst zeker weten of er mensen komen die daar interesse in hebben
:Y :Y

Twinkly, staat 'm juist goed, helemaal in combi met dat Oranje. Voor Daan zijn oranje en turquoise ook voordelige kleuren.
pi_87220034
Wat staat dat lief en stoer, Huup!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:43:43 #287
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87220228
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan een kledingbeurs op redelijk korte termijn? Voor een beetje wintergoed en misschien nog wat speelgoed?
Lijkt mij dus heel leuk! Vorige keren was Daan er nog niet of kon ik niet, maar kan nog wel wat gebruiken en heb nog wel wat in de aanbieding ook :Y
pi_87220634
Ik ben voor Finn leuk geslaagd bij de Zara:

Alles bij elkaar voor 38 euro *O*
pi_87220779
Leuk FTA :Y
en voor een toffe prijs :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87220952
Amélie wat heb je een stoere laarzen, tjonge wat is ze dan ineens een grote meid, met echte schoenen! Dat lijkt me een hele grote mijlpaal.
Die regenlaarsjes zijn te cute O+

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]

*zonder nog verder te hebben bijgelezen*

Nou, daar heeft wel iemand met zn ogen dicht een jumpsuit afgewerkt hoor, wat raar dat ze dat niet gezien hebben.Erg slordig!
Staat Niels erg goed dit hoor O+ wat een droppie zo! zo met rood eronder maakt het hem niet bleek! Maar doordat het idd een vale kleur bruin is zou ik er wel knalkleurtje onder blijven doen zoals wat er al gezegd werd: appelgroen of oranje dat zou een retro look maken O+
Oeh ik ben benieuwd naar mijn jumpsuits :9~ *O* *O* ik PM je zo even over het ophalen/brengen!
Het is een oranje shirt :D Rood staat er ook leuk bij inderdaad!

Het is gelukt met die draadjes, het loshangende deel was in de zoom meegenaaid en ik heb het heel dicht bij de naad weggeknipt. Gelukkig :) Maar het is gewoon niet mogelijk dat diegene die dit gemaakt heeft het niet gezien heeft...

Ik ga misschien morgen naar Utrecht, dan gooi ik het door de bus. Je bloesje is voor de helft af, maar het duurt zo lang omdat ik telkens maar heel kort heb om eraan te werken. Ik wil nu voor Niels ook zo'n bloesje!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87220953
Ik vind die laatste trui leuk, FTA! Sowieso, V-halsjes. O+

Mijn neefje had vandaag een spencer met strepen aan in wat Kleurdoos schutkleuren noemt. Het stond zo leuk! Ik zie het bij Ivan alleen niet voor me. Die zou er veel te klassiek van uit gaan zien.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:58:51 #292
313287 Groofsken3
pi_87220980
Ik heb een bloesje gekocht voor R :o *O* . Omdat het Kobus zo schattig stond laatst. Wel een heel andere stijl, maar ik denk dat het R heel goed staat O+ .
pi_87221025
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb een bloesje gekocht voor R :o *O* . Omdat het Kobus zo schattig stond laatst. Wel een heel andere stijl, maar ik denk dat het R heel goed staat O+ .
Fotooooooooooooooow
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87221039
Zien, Groofsken!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:00:07 #295
313287 Groofsken3
pi_87221049
Dat laatste truitje vind ik ook schattig :Y .
pi_87221109
Op mijn lijstje van dingen die ik stom vind staan trouwens ook truien met knoopjes bovenin (zoals het derde plaatje van FTA). Ik weet niet goed wat ik er precies op tegen heb, het is heel irrationeel. Mijn vriend had er pas een stuk of drie van besteld (voor zichzelf) en hij mocht ze allemaal terugsturen. :Y)
pi_87221245
Wat is het verschil tussen de derde en tweede? Zijn toch allebei polo-achtig?
pi_87221433
Geen verschil, houd ik ook niet van. Dat geldt trouwens niet alleen voor polo's (dus met kraagje) maar ook kraagloze truien/shirts met knoopjes bovenin. Ik krijg er hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als kruimels onder Ivans kinderstoel: weg, ze moeten weg, ze horen er niet!
pi_87221672
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Doe dat gewoon eens op foto's zetten en in V&A zetten O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87221867
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg er hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als kruimels onder Ivans kinderstoel: weg, ze moeten weg, ze horen er niet!
Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoor :P volgens mij zou je erg verdrietig worden van mijn hele huis :D

Ik hou ook niet van polo's. Het laatste truitje vind ik wel erg leuk, ook de kleur!

Foto willen we zien van R. in blouse Groofsken!

Twinkly, ik zat niet op te letten geloof ik met mn kleurencombi te zeggen terwijl hij dat al aan had :')
Ik PM je nu trouwens voor ik het vergeet.
Ik wil Wolf gauw in zn allereerste GMK jumpsuits zien, ben zo benieuwd! aan Niels te zien hebben we echt de goede maat nu gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')