maat 128 bij any change?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef lily het volgende:
Ik heb genoeg in de aanbieding (veel jongenskleding en babymeisjes), en kan altijd wel wat gebruiken, maar het is veel te ver(voor het bezinegeld dat ik kwijt zou zijn kan ik veel kleding kopen
)

ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order
Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.

Ik wil graag nieuwe merken in mijn winkel gaan verkopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ben ik heel stom als ik zeg dat ik bovenstaande geheimtaal niet snap?

Vind je? Ik vind er echt geen drol aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef -sabine- het volgende:
Chaos&Order
Is iig voor mijn winkel een goeie aanvulling, nu nog bissen dat ik het kan krijgen.

nehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef trui het volgende:
elindie ziet er in alle kleuren leuk uit volgens mij.
![]()
ik kende dat chaos & order nog niet maar ik vind 't er wel leuk uitzien hoor! bijv. ditof dit.

als in langer of ouder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:01 schreef Estrys het volgende:
Elin lijkt veel groter dan Seb![]()
Mooie kleur

Oh groen, wat een goed idee!! Zo even testenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Keshet het volgende:
Twinks, ik vind die kleur juist erg goed staan bij Niels! Misschien is een shirtje in het knalgroen eronder ook leuk?
Maar jemig zeg, wat ziet dat naadje er uit. Ik lees hier alleen maar over problemen met GMK. Ze mogen wel opletten, zo raken ze een hoop klanten kwijt!
Die laatste foto is erg lief trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |