van Cato wist ik dat, haar bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef trui het volgende:
Cato vindt knoopjes vooral heel VIES. ze stinken, volgens haar. dus het feit dat je ze maar 1x aan hoeft te trekken maakt het niet minder erg, je ruikt die vieze knopen toch de hele dag...
poederroze en poederblauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 05:33 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh wauw wat was het hier weer knus gisteravond. En dat mis ik dus allemaal als ik sociaal doe en lief gezelschap houd.![]()
Allemaal lijstjesMijn dislike lijstje hoef ik niet meer te plaatsen. Alleen noemde ik alles wat ik niet leuk vind ordinair. Zo'n kutwijf ben ik dan ook wel weer.
Like lijstje kan ik ook nog wel even maken al is het vreselijk mosterd na de maaltijd (jammer dan, ik ben al uren wakker en verveel me te pletter)
Like:
-beetje (soms boel) truttig (ajour, broderie, lieve stipjes)
-rustige kleuren, zoals grijstinten, bruin en tinten waar je oud voor zou zetten, zoals oud-roze. (hmm eigenlijk zou ik verder nergens daadwerkelijk oud voor zetten, maar toch weet ik precies wat ik zou bedoelen met oud-blauw)
-maar ook rood
-skinny jeans
-hoehetenzeookalweer van die korte broekjes met pofpijpjes
-tuinbroekjes
-en vooral jurkjes jurkjes en nog eens jurkjes.
Oh wat erg, ik vind het véél moeilijker te omschrijven wat ik wél mooi vind, dan wat ik niet mooi vind. Wat zegt dat over mij?!![]()
quote:
Da's het probleem van het KDVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]leuk!
alleen lastig verschonen met alleen die knoopjes aan de achterkant, boven.
staat trouwens erg leuk met heel lichtblauw ook
dat is absoluut zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:07 schreef Lishe het volgende:
[/hartonderderiem] Keshet, mn neef draagt orthopedische schoen, al heeel lang. En ze worden steeds mooier!
een tijd terug zou ik hebben gezegd dat knopen/drukknopen niet in zijn systeem pasten. tegenwoordig is hij er te gemakzuchtig voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:55 schreef lily het volgende:
[..]
van Cato wist ik dat, haar bedoelde ik ook niet
ik was alleen nieuwsgierig naar de reden van de jongens die geen zin hadden in een blouse vanwege de knoopjes
Jaaaa, ik vroeg me al af of dat nou Het Pakje was!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:01 schreef huuphuup het volgende:
ahw Isabeau
wij hadden dat pakje ook!en hij ligt hier weer klaar voor de kleine dame van Claudia
alicia heb hem ook en draagt hem nu gewoon zonder jas, maar bv vorige week toen het frisser was over een dun vestje heen. Waar alicia vorig jaar het meest over 'klaagde' was koude armen (vooral tijdens spelen/klimmen etc) maar met polswarmers was dat snel opgelost.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
Een hele lieve buuf. Ze is nog kraamverzorgster ook.
Kan alleen moeilijk inschatten hoe warm het is. Het is enkellaags fleece, maar best wijd. Denk dat het als winter'jasje' toch te koud is. Hoewel ie op hele koude dagen mss juist wel over d'r jas kan.
Als ik een tip mag geven, de eerst zijn praktischer. Bij de tweede zul je om de dag de neuzen van schoensmeer moeten voorzien om het nog enigszins toonbaar te houden... *sprak zij uit ervaringquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef huuphuup het volgende:
hhahaha![]()
+1 voor het lijstje van KDhelemaal totaal agree.
Ik vind deze schoens wel grappig/betaalbaar. Hoewel iets met veters erin handiger is want verstelbaar.
vooral die laatste
ff verder kieken nog
Been there done that.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik een tip mag geven, de eerst zijn praktischer. Bij de tweede zul je om de dag de neuzen van schoensmeer moeten voorzien om het nog enigszins toonbaar te houden... *sprak zij uit ervaring
Daar wil ik graag een filmpje vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
Huup, ik las iets over schoentjes voor Amelie. Een tip is wel als ze net beginnen met lopen zijn hogere schoentjes vaak nog wat lastig. Seb liep er in ieder geval op als een cowboy met aambeien
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef huuphuup het volgende:
hahaha das 2 heel verschillende antwoorden
nouja kwestie van in t echt zien sowieso.
oh son had een ninja-edit
Nee sorry hahaha ik hou gewoon écht niet van goudquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Ssserpente het volgende:
Hier ook goud, Huup. Maar goud hoeft toch niet per definitie lelijk te zijn? Het is geen Haagse Harry-goud of zo. En icm met de rest van de schoentjes is het juist heel leuk. Denk dat echt zilverkleurig een te groot contrast zou zijn met het donkerblauw van het leer.
Goed argument?
idd overduidelijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er trouwens nog behoefte aan een kledingbeurs op redelijk korte termijn? Voor een beetje wintergoed en misschien nog wat speelgoed?
Ja kleldingbeurs!quote:
Oudste is lang inderdaad. Middelste is gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef lady-wrb het volgende:
jongenskleding? wat voor maat?(die van jou zijn toch lang?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |