Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
dat bloesje voor R. is ook leuk inderdaad, en ik kan het me toch wel voorstellen bij een joggingbroekje hoor. Met een rompertje eronder en dan een beetje opgerolde mouwtjes!
Dat wilde ik net zeggen (bezig weer post te editenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Bodpa, jij hoort bij mijn team, want ik ben grootafnemer van jouw zoons kleertjes.![]()
Die groene bodywarmer, die wil ik he? Mag ik die nog?
die trui heb ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Keshet het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit topic!
Claudia, hou je vast, ik denk dat een blouse of een trui als deze:
[ afbeelding ]
et grijs of juist deze kleur Ivan erg leuk zouden staan!
Aaaahhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jij snapt me, ik wil nl het bloesjesgehalte wel ontkrachten natuurlijk.
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook net in mn H&M mandje erbij gegooid4,45 met de korting eraf is toch niets
Helaas was grijs uitverkocht, dus is lichtblauw geworden (donkere kleuren staan hier minder).
Heb toen maar deze erbij gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dit vestje ook hebt gekozen! Ik vind het echt een vestje voor een mollig kindje. Ik postte pas een foto van Ivan erin.Ik ben t.z.t. benieuwd naar de foto van jouw spruit erin!
Mag ik dan even lomp doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb geen team, 'k ben een buitenbeentje
Zo gebruik ik het ook!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb het met doel gekocht voor als butienvestje zeg maar. Ergens overheen dusIn het voorjaar denk ik.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mag ik dan even lomp doen?![]()
Ik zou jou onder Team Chav scharen. Dat komt vooral doordat je jasjes met bontkraagjes leuk vindt.
Ja, die ligt al klaar voor je in een vloppie, maar t lukt ff niet zo om hem op de bus te krijgen. Donderdag gebeurt het echt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
dat bloesje voor R. is ook leuk inderdaad, en ik kan het me toch wel voorstellen bij een joggingbroekje hoor. Met een rompertje eronder en dan een beetje opgerolde mouwtjes!
Bodpa, jij hoort bij mijn team, want ik ben grootafnemer van jouw zoons kleertjes.![]()
Die groene bodywarmer, die wil ik he? Mag ik die nog?
nee jij bent team hysterischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb geen team, 'k ben een buitenbeentje
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen (bezig weer post te editen) Ik vind M zo leuk gekleed.
In zo'n outfit kom je biologen ook tegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Whahaha, die associatie kende ik nog niet. Minibioloogje
Dankjewel hé xDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mag ik dan even lomp doen?![]()
Ik zou jou onder Team Chav scharen. Dat komt vooral doordat je jasjes met bontkraagjes leuk vindt.
Dat was precies wat mij het eerste te binnen schoot!quote:
Ow dus het vestje zit eigenlijk vreselijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik deze foto ook nog had:
[ afbeelding ]
Ik vind die kleur heel gaaf staan bij Niels! Hij kan bruin ook goed hebben, hoor, maar ik vind blauw wel erg mooi bij hem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Niels was dit weekend ook een mini bioloogje met zijn "afrika"-shirt en worker.
[ afbeelding ]
Wow, die kleur blauw staat Niels geweldigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
In zo'n outfit kom je biologen ook tegenEn dan het liefst met bergschoenen.
Het stikt hier van de minibioloogjes in de stad, zo grappig, papa, mama en peuter met tefa's, worker en verwassen shirtEn grote kans dat papa de peuter in een framedrager op zijn rug heeft.
Niels was dit weekend ook een mini bioloogje met zijn "afrika"-shirt en worker.
[ afbeelding ]
Als hij moe is of huilt lijkt hij meer op mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:12 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, het valt me steeds meer op dat hij juist op jou lijkt!
Ja he! Helaas was die kleur jumpsuit uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind die kleur heel gaaf staan bij Niels! Hij kan bruin ook goed hebben, hoor, maar ik vind blauw wel erg mooi bij hem.
oeh!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik ga vannacht de hele nacht wakker liggen om te peinzen over Hannah's outfit voor op de pixiefoto's morgen
Ooohh ik zat zo te twijfelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wow, die kleur blauw staat Niels geweldig![]()
Ik vind het bruine jumpsuitje wat je eerder postte eigenlijk niet zo mooi bij hem staan
Hema afgelopen zomer (Return To Sender). De Hema folder kwam door de bus en ik ben het direct gaan kopen, gelukkig maar, ze hadden er maar 1 per maat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik vind die kleur en dat shirt geweldig! Waar komt het vandaan?
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef wickie het volgende:
Om dat te illustreren: ik heb nog steeds geen verjaardags-outfit gevonden...
Dat was mijn dochters eerste pakjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ooit een overslaghemdje gehad in zo'n felle kleur (het lijkt op de foto iets groener dan het in werkelijkheid was). Ik vond het hem leuk staan. Jammer dat ik niet vaker zoiets tegenkom:
[ afbeelding ]
oh dat is stom zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk dat team hysterisch zwart nog beter is.
Terwijl 't hysterische nu voor de winter wel mee valt. ( maar dat vind ik hé)
Ze heeft trouwens dat zwarte H&M jasje binnen.
Halflang met fleece capouchon, iemand wilde 'm hier ook bestellen toch?
Nou ze hadden een groot detail niet opgenomen in de beschrijving
Op de ellebogen zit een hartjes patch.
Ja! Dat heb je goed onthouden! DML heeft beide kledingstukken overgenomen van me, dus we kunnen er straks weer een leuk jongetje in bewonderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onder
Kleine IvanDie kleur staat hem geweldig! Zelfde als die jumpsuit toch die hij als mini had?
Ik heb nu dit in gedachten:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!![]()
wat heb je in gedachten allemaal?
Hmm nou 't heeft dezelfde stof & kleur als de jas, dus 't valt nog mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat is stom zeg![]()
en nu? ga je het terug sturen?
Je kunt er ook een felgekleurde applicatie op maken. In dat blauw van dat return to sender shirtje? Of t shirtje er over heen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ooohh ik zat zo te twijfelenhet maakt hem bleek he?
Mijn man vond het wel mooi dus zit hij nu in de wasmachineKan niet meer terug. Of zal ik er een gat in maken
Goed planquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een felgekleurde applicatie op maken. In dat blauw van dat return to sender shirtje? Of t shirtje er over heen!
Ja dat is ook zo... dat zei vriendlief en mijn moeder ook al.. Maar het is zo leuk om te zoeken (en vervolgens toch alles af te keuren).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar de verjaardagsoutfit, hij kwijlt/ spuugt/ taart het toch direct onder
Jij hebt echt je kleurenadviesdag vandaag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik denk dat een grijze romper eronder erg mooi staat!
Ik heb er over moeten denken maar ik gok dat ik in Team Pippi Langkous zit.
Dat meende ik ook niet serieus. Kijk maar naar mijn smiley, die maakt er gewoon een rondedansje bij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Goed planIk had vanmiddag al een beetje gezocht.
Maar shirtje er over heen niet hoor, dan lijkt de broek heel gek. Dat is ook zo bij een truitje over een tuinbroek.
Nou, heel eerlijk, als ik geld had zou ik los gaan bij Kiddiffit met de verjaardag als excuusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... dat zei vriendlief en mijn moeder ook al.. Maar het is zo leuk om te zoeken (en vervolgens toch alles af te keuren).
was ook mijn ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik denk dat een grijze romper eronder erg mooi staat!
Ik heb er over moeten denken maar ik gok dat ik in Team Pippi Langkous zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |