Groofsken R. al bijna uit mt 80 broek?!

maar Hema joggingbroek (en shirts) vind ik wel wat klein vallen dus misschien valt het mee bij andere broekjes? Of zit hij in alle broekjes in mt80?
Dan is hij echt een stuk groter dan Wolf. Die past mt74 of 80 joggingbroekjes wel goed, maar een gewone broek mt 74 moet ik echt knoopgat -elastiek strak aantrekken.
Jammer van de vergissing in maat, zoiets zou mij ook zo kunnen gebeuren
Sorbootje die kledingkast

dacht dat ik hier DE winnaar was maar volgens mij ben jij dat
en leuk die Dpam bestelling.Ik vind het jasje veel leuker dan op het plaatje! en dat bruine wollige jurkje is helemaal mijn smaak
Keshet wat een leuke bestelling! Ik vind het eerste shirt,egeltjes shirt en jurkje het leukst
Dat uiltje doen Twinkly! ik ga ook iets op tenminste 1 van de jumpsuits strijken, ik wil op de knietjes van die appel knielappen, lekker fout
Erg leuk dat gebreide vest De_buurvrouw
Ik vind de jas leuk SC! had je die nou laatst op een plaatje laten zien? Daar leek ie me meer zo ijsbeer-michelin-poppetje achtig, maar zo vind ik hem erg leuk!
Oh ik heb nog een anti tip: dat Barbabob shirt met grijs streepje wat momenteel bij H&M hangt/online is echt flut. Barabob print is van dat lekkere aaibare spul maar dat gaat dus al letterlijk na 1x wassen er af, en steeds na vaker wassen valt er meer en meer af
Ik was op 30 graden en gooi kleding niet de droger in dus daar ligt het niet aan.Bah, baal er echt van dat ik hem nu al weggooien kan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”