herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:ik zit dus nu enorm te letten op de kleren op de foto's en er zitten toch wel erg veel "what was i thinking
" foto's tussen.
men.
uiteraard!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat rode jasje is echt Cutekrijgen we ook een aan foto?
En die kast
nee hoor absoluut ook hip!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef oeke het volgende:
Sorbo, wat een echte meisjeskast! En veeheel!![]()
Je DPAM spullen zijn geweldig!
Groof, dat is niet slim. Jammer dat de winter begint. Anders kon je ze afknippen als kort broek.![]()
Huup, wat koopt je moeder nu dan? Niet hip?![]()
Buuf ik ben benieuwd naar je foto's!
Ik heb toevallig net foto gemaakt.. wil je zien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Sandous het volgende:
Sorbootje wat een leuke jas!! En haar kast.. Ik heb hier een kast en een volle commode, pffff. Veel kan wel weg hoor (tijd voor nieuwe kleren dan hehehe).
SC: ik wilde dat jasje... maar 86 is er in beide maten niet meer. Ik wil schoenen en dat jasje bestellen maar die zijn er niet tegelijkertijd hmmm. Ga vandaag langs de h&m ff kijken. Hij valt dus leuk en niet ruim
Ik ben daar een beetje op uitgekeken eigenlijk. Dat HEMA spul zeg maar. Voordat ik uberhaupt een dochter had vond ik dat erg leuk maar nu niet meer zo..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
Maar meer hip-van-nu of hoe zeg je dat. Wat je nu veel ziet zeg maar, dat vindt ze nu leuk. Kleurtjes, bollen, strepen enz.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Keshet het volgende:
Mijn DPAM bestelling is net naar Sorbootje verstuurd!
Ik heb:
Dat is ook wel weer zo inderdaad!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Die laatste & dan de zwarte.
Lekker stoer, want als je zo'n afbeelding in een andere kleur neemt is 't zo zoetsappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |