Weet ik niet precies. Misschien morgen of overmorgen... zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tot wanneer wacht je nog Sorboo? misschien wordt er nog aangevuld vandaag of morgen??
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!quote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maatik ben zo nieuwsgierig
helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
Oh doe dat dan maar ja, proberen kan altijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Evie is niet zooooo enorm hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.
En ik wil dus wel zeker een paar maanden de jumpsuit aan kunnen doen
t is ook echt een Bep jurkje!quote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup oooooh dat jurkje wilde ik ook zo graag voor Bep! er hing alleen al een hele tijd alleen nog een 86/92 en die past ze echt niet meer
Nee Koperwiek.quote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
hahaha en hoe ga je dat aan je vriend verkopen?gewoon in de kast hangen en net doen of ie er altijd al was?
![]()
je bedoelt de grijze versie? die was ook leuk <3 heb je t over de hema op alexandrium?
Jaaaaa ik wilquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is ook echt een Bep jurkje!
Maar die Amélie nu draagt is ook 86/92 en die zit nu goed, pietsje langig nog maar verder helemaal goed. Mn mams vertelde dat ze op het dorp bij hun nu ook helemaal uitverkocht zijn in allebei de kleuren.
wil je do. nog gaan? hoe laat enzo?kunnen ook daar ff kijken bij Hema natuurlijk!
Twinkly![]()
s goed hahaha
Lish
Oh wat goed! Bedankt voor alle moeitequote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterFijn dat de kleuren er ook nog in de grotere maat waren!
het lijkt H&M welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is!
oh muh stomquote:
ja, want straks is ze uit de maat gegroeidquote:Op maandag 27 september 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh muh stom![]()
nou dan hoop ik dat je morgen een mail krijgt en dat het er woensdag is! Zou tijd worden.
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnenquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?
haha nouja wie zei dat nou laatst? Mefke geloof ik? Dat pakketjes in principe niet op maandag bezorgd worden, dus zat. verstuurd is dinsdag bezorgd ofzo. Maar goed, ik weet t fijne er ook niet van, de pakketmeneer stond hier vanmorgen wel aan de deurquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen![]()
en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hemastiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb
![]()
name-it valt smal (ik heb wel alleen ervaring met jongensbroeken)quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Stiemie het volgende:
Alle broekjes zakken van haar kont... Waar koop ik smalle broekjes?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren
ah nee wat stom!quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren
En gewoon deze, die heeft van dit jaar de collectiequote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef miss_sly het volgende:
mja, internetshoppen vind ik lastig. Ik vind bijv de site van H&M echt lastig te zien of er iets leuks tussen zit. Ik ben meer van het in het echt zien. Maarre...Name It online? waar?
hier nog 1en ik hoop ook op morgenquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen![]()
en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hemastiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb
![]()
Rood wordt het helemaal in 2011!quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Dyr. het volgende:
Hey wat is een beetje een algemene kleur die altijd kan? Ik zat te denken aan geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |