abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86871910
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tot wanneer wacht je nog Sorboo? misschien wordt er nog aangevuld vandaag of morgen??
Weet ik niet precies. Misschien morgen of overmorgen... zoiets.
pi_86873002
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.

Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maat O+ ik ben zo nieuwsgierig *O* helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86873393
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maat O+ ik ben zo nieuwsgierig *O* helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!

Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86873696
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Oh doe dat dan maar ja, proberen kan altijd ^O^ dat zou wel weer onnodig heen en weer verstuur schelen.
Nee, Wolfs eerste pakje bestond uit een bruin shirtje en bruin broekje allebei van GMK.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86873761
ik zit te twijfelen over een dpam trui...

en die stretchrompers van de hema zijn fijn! daar past ie nog 50/56 vsn zelfs

en ik wil ook mn gmk bestelling! ben benieuwd :)
pi_86874190
Dames waar kan ik een jasje voor nu vinden wat lang is (knieen of erboven). mn kleintje had gister en vandaag een jurkje aan, en ik heb alleen korte jasjes thuis.. vind het wat minder. Heb vorige maand al een mexxjasje en nog een andere winterding gekocht(waar was ik met mn hoofd).

Nu wil ik iets netjes maar ook stoer ( geen jottum dus) voor max 30 euro. h&m heeft een paar vanaf maat 86, maar die zijn zo wijd.. terwijl ze gewoon 86 draagt (terwijl een truitje weer 86 strak zit van de hm :')
  zondag 26 september 2010 @ 21:15:58 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86875664
Mijn DPAM bestelling is net naar Sorbootje verstuurd! *O*

Ik heb:

O+
A grand adventure has begun.
pi_86875896
Leuk spul Keshet O+

Voor meisjes hebben ze veel meer leuks. Nou ja goed voor mijn portemonnee :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 26 september 2010 @ 21:21:08 #249
265732 Keshet
pi_86875966
Ik vind dat ze op het moment ook geweldige truien voor jongetjes hebben bij DPAM!

Bijvoorbeeld:

&
  zondag 26 september 2010 @ 21:22:30 #250
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86876040
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes. :Y

Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
pi_86876266
Keshet }:|

Nee, zonder gekheid, ze zijn leuk maar ik vind het leuker bij een jongetje van een jaar of één dan bij mijn baby van een maand dadelijk. DPAM is gewoon het leukst voor net wat grotere kindjes dus ik ga wel los bij de volgende zomer collectie. Ik heb nu niks aan van die wintertruien.
The way you rock'n'roll
  zondag 26 september 2010 @ 21:35:48 #252
265732 Keshet
pi_86876862
DML, dat ben ik helemaal met je eens. Zo'n trui is heerlijk om aan te hebben als je in het bos gaat wandelen en daarna warme chocomel gaat drinken. Dat soort dingen. O+

Sandous, ik heb geen idee waar je iets langere jasjes kunt kopen. Sorry. :'(
pi_86877938
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes. :Y

Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.
En ik wil dus wel zeker een paar maanden de jumpsuit aan kunnen doen
pi_86878116
die bovenste trui vond k ook erg leuk keshet!

http://dpam.com/en/sweater-p-24785.html?c=539&cPath=21_23_2224_83

over deze trui zit k te twijfelen...
pi_86879583
he, die rompers van de hema heb ik vanmiddag ook gekocht. Ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk rompers van de prenatal, maar die hadden niks leuks met lange mouwen. Driekus heeft nu zijn tusseninjas van imps & elfs aan in 86 en dat past prima, maar goed dat ik em niet in 80 had. Zuidelijke mama's, de outlet in ehv had er nog genoeg voor 7,50!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 september 2010 @ 22:23:25 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86880142
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Evie is niet zooooo enorm hoor ;) 72 cm en bijna 9 kg denk ik... hoor van iedereen dat ze op foto's forser lijkt dan in het echie :)

leuke bestelling Keshet; die gestreepte coltruitjes vind ik ook leuk; daar twijfel ik ook nog over... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86881507
Ik DPAM ook niet mee. De jumpsuit die ik wilde is er alleen in 9 maanden en dat is hij nu. Het schijnt klein te vallen en grotere maten zijn er niet -O-

Flauw he :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 27 september 2010 @ 09:55:02 #258
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86891258
Boumy (en snoozebaby) nu met 50% korting bij Vente-Exclusive.

Van 23 september 2010 8u00 tot 27 september 2010 23u00
Dus wie wilt moet even snel zijn, zitten leuke dingen tussen.
pi_86892360
oh jammer dat ik net een paar boumy's gekocht heb al :D :P

Het Hema-jurkje in actie! O+ ik vind hem zo lief <3

foto van de voorkant lukte niet omdat ze steeds over de grond ging liggen dweilen dan :+ en mijn mini-fashionista zit du moment te knuffelen met mijn nep-ugg :') _O- lekker zaaaaaacht :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86893312
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.
En ik wil dus wel zeker een paar maanden de jumpsuit aan kunnen doen
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groter *O* Fijn dat de kleuren er ook nog in de grotere maat waren!

Wat een ontzettend schattig jurkje is dat Huup O+ Weet je dat ik het in de winkel waarschijnlijk zou laten hangen, jij bent echt een stuk beter dan ik in je voorstellen hoe iets staat en in combineren. Als ik ooit een meisje krijg word jij dan haar persoonlijke kledingbijelkaarzoekhulp?

[ Bericht 11% gewijzigd door Twinkly op 27-09-2010 12:02:44 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 27 september 2010 @ 11:19:55 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86893509
Huup oooooh dat jurkje wilde ik ook zo graag voor Bep! er hing alleen al een hele tijd alleen nog een 86/92 en die past ze echt niet meer :'(
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 27 september 2010 @ 11:21:54 #262
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86893575
Leuk huup!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_86894023
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup oooooh dat jurkje wilde ik ook zo graag voor Bep! er hing alleen al een hele tijd alleen nog een 86/92 en die past ze echt niet meer :'(
t is ook echt een Bep jurkje!
Maar die Amélie nu draagt is ook 86/92 en die zit nu goed, pietsje langig nog maar verder helemaal goed. Mn mams vertelde dat ze op het dorp bij hun nu ook helemaal uitverkocht zijn in allebei de kleuren. -O-
wil je do. nog gaan? hoe laat enzo? :9 kunnen ook daar ff kijken bij Hema natuurlijk!

Twinkly :D O+ s goed hahaha

Lish O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 september 2010 @ 11:47:35 #264
298315 SacreCoeur
pi_86894384
Hier hing nog zo'n jurkje in een grote maat, maar dan in een andere kleur.
Dat was vorige week ofzo, toen ik ook dat blauwe jasje gezien had :P

Waarvan ik toch denk dat ik 'm maar ga kopen :')
pi_86894786
hahaha en hoe ga je dat aan je vriend verkopen? :P gewoon in de kast hangen en net doen of ie er altijd al was? :+

je bedoelt de grijze versie? die was ook leuk <3 heb je t over de hema op alexandrium?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 september 2010 @ 12:07:37 #266
298315 SacreCoeur
pi_86895004
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
hahaha en hoe ga je dat aan je vriend verkopen? :P gewoon in de kast hangen en net doen of ie er altijd al was? :+

je bedoelt de grijze versie? die was ook leuk <3 heb je t over de hema op alexandrium?
Nee Koperwiek.
En ik denk gewoon dat 'k de jas aantrek bij 'r & dan laat zien.
't Staat zo leuk! Maar ik weet niet of ze 'm nog hebben, was de laatste.

En ik moet ook nog naar de Pri van de week.
't Wordt koud, dus hempjes.. mevrouw wil alleen gekleurde & dunne bandjes.
Dan zegt ze 'er moet wel iets op' :')
pi_86895694
Huup, hij is weer leuk ^O^

SC, jouw dochter lijkt op je hoor ik al :P
The way you rock'n'roll
pi_86895808
Staat der goed Huup! En die schoentjes zijn leuk!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 27 september 2010 @ 12:38:35 #269
298315 SacreCoeur
pi_86896010
Hij's leuk.

pi_86896616
ahhhh Huup wat een beeldig jurkje! en hij staat je meisje prachtig! echt een dametje al!
O+ O+ O+

en jeetje ik had me helemaal niet gerealiseerd dat de volgende maat bij de Hema al in het peutersegment zou zijn! OMG!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86896804
Leuk jurkje, Huup! Door je foto herinner ik me iets wat ik jammer vind aan de Hema- en H&M-rompers, namelijk de randafwerking. Ik vind Petit Bateau vaak iets te tuttig, maar er wordt bij die rompers wel veel meer aandacht aan de afwerking besteed. Ik begrijp ook wel dat je het niet allemaal kunt hebben, én goedkope én mooi afgewerkte rompers, maar het zou fijn zijn als er ook iets tussen zat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 27 september 2010 @ 13:10:26 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86897007
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

t is ook echt een Bep jurkje!
Maar die Amélie nu draagt is ook 86/92 en die zit nu goed, pietsje langig nog maar verder helemaal goed. Mn mams vertelde dat ze op het dorp bij hun nu ook helemaal uitverkocht zijn in allebei de kleuren. -O-
wil je do. nog gaan? hoe laat enzo? :9 kunnen ook daar ff kijken bij Hema natuurlijk!

Twinkly :D O+ s goed hahaha

Lish O+
Jaaaaa ik wil O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86897476
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groter *O* Fijn dat de kleuren er ook nog in de grotere maat waren!
Oh wat goed! Bedankt voor alle moeite ^O^

Huup wat een leuk jurkje zeg! Vooral zo in combinatie met de lichte maillot en schoentjes O+ O+
en als ik ooit een meisje krijg ga ik groot kleertjes opkopen van Amelie en buikbaby
pi_86897538
Mart heeft nu maat je 74 en soms al 80 (7 maanden :D).
Hij is 73 cm. De rompers van de hema passen nog. Maar moet ie nu niet hard meer gaan. Want het past. Maar dan ook maar precies. Niets te groot dus ;)
pi_86897793
Dat zou je wel eens mee kunnen vallen, ymme. Ivan was 2,5 maand geleden - hij was toen 8 maanden oud - 72 cm lang. Sindsdien is hij ongeveer 3 cm gegroeid en past hij nog steeds in Hema-rompers maat 74/80. Op een bepaald moment gaat het over het algemeen niet zo hard meer.
pi_86897843
Wat grappig. Ivan en Mart zitten dus wel een beetje gelijk qua groei. In de zin van, flinke jongens?

(oh nee, Mart is toch nog groter dan met 6,5 maand en 73 cm).
pi_86897866
Ik had me een maand verrekend. :P Ivan lijkt groot maar zit maar net iets boven het gemiddelde qua lengte en gewicht. Hij heeft vooral een héél groot hoofd. Volgens mij is mijn hoofd niet zoveel groter dan zijn hoofd. :')
pi_86899720
Superleuk jurkje, huup ^O^
pi_86903354
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
het lijkt H&M wel
pi_86904182
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef lily het volgende:

[..]

het lijkt H&M wel
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86904373
nee, helaas (geen mailtje)
pi_86904374
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is!
Ik ook *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86904512
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef lily het volgende:
nee, helaas (geen mailtje)
oh muh stom -O-
nou dan hoop ik dat je morgen een mail krijgt en dat het er woensdag is! Zou tijd worden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86904541
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh muh stom -O-
nou dan hoop ik dat je morgen een mail krijgt en dat het er woensdag is! Zou tijd worden.
ja, want straks is ze uit de maat gegroeid :P
pi_86904910
Leuk jurkjje, huup!

Ik moet ook ernstig aan het shoppen. Senna is ngo steeds niet groot, maar de winterkleren van vorig jaar gaan toch net niet meer lukken :D Dat wil zeggen: ze heeft as we speak een spijkerbroekje en shirtje van vorig jaar aan, en het kan nog net, maar het is eigeniljk net te klein. Ik wilde vanmiddag met haar uit shoppen, maar helaas was het echt heel slecht weer -O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86905488
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen ;(

en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hema :X stiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb :D
pi_86905687
Pff heb ik alle kleertjes die ik heel leuk vond van Linde bewaard, blijkt mijn tweede kind ineens model breinaald te hebben }:| Alle broekjes zakken van haar kont... Waar koop ik smalle broekjes? Broekjes met knoopsgatelastiek worden model Volendammer als ik die bij Esmee aandoe :')
pi_86905933
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren -O-
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86906023
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen ;(

en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hema :X stiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb :D
haha nouja wie zei dat nou laatst? Mefke geloof ik? Dat pakketjes in principe niet op maandag bezorgd worden, dus zat. verstuurd is dinsdag bezorgd ofzo. Maar goed, ik weet t fijne er ook niet van, de pakketmeneer stond hier vanmorgen wel aan de deur :P

@Sly tsk! daar hebben ze internetshoppen voor uitgevonden! :+
maar wel leuk O+ lekker van alles wat inslaan enzo O+

Stiemie viel name-it niet klein? of geldt dat alleen voor de jongensbroeken ofzo daarvan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86906071
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Stiemie het volgende:
Alle broekjes zakken van haar kont... Waar koop ik smalle broekjes?
name-it valt smal (ik heb wel alleen ervaring met jongensbroeken)

quote:
Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren -O-
-O-
pi_86906139
Ah wat erg dan zeg :( . Moet ik gewoon zo maar bij name it gaan kijken O-)
pi_86906231
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
ah nee wat stom! -O-

misschien gelijktijdig met iemand anders besteld ofzo? Buh. En nu? troostshoppen bij een andere zaak? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86906364
mja, internetshoppen vind ik lastig. Ik vind bijv de site van H&M echt lastig te zien of er iets leuks tussen zit. Ik ben meer van het in het echt zien. Maarre...Name It online? waar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86906490
name-it :) wel collectie van vorig jaar!

@Huup, klopt, maar wat ik had kon door de brievenbus! :)
pi_86906607
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef miss_sly het volgende:
mja, internetshoppen vind ik lastig. Ik vind bijv de site van H&M echt lastig te zien of er iets leuks tussen zit. Ik ben meer van het in het echt zien. Maarre...Name It online? waar?
En gewoon deze, die heeft van dit jaar de collectie :) http://nameit.bestsellershop.com/
Das de officiele name-it site.

Ik ken dat wel hoor, er zijn dingen waarvan ik online meh denk en die in t echt keileuk zijn en andersom. Het ligt soms ook enorm aan het kindje op zo'n foto, die heeft dan net een andere tint haar of huid ofzo waardoor het wel staat en op Amélie staat het dan heel erg niet :')
Ik bestel over het algemeen alleen van dingen waarvan ik het zeker weten leuk zal vinden. (Of in geval van geen fysieke winkel)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86906765
En hema? Valt hema smal?
pi_86906782
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:

[..]

hier nog 1en ik hoop ook op morgen :)

ben zo nieuwsgierig!
pi_86906814
Hey wat is een beetje een algemene kleur die altijd kan? Ik zat te denken aan geel
  maandag 27 september 2010 @ 17:09:00 #299
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_86906830
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Dyr. het volgende:
Hey wat is een beetje een algemene kleur die altijd kan? Ik zat te denken aan geel
Rood wordt het helemaal in 2011!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 27 september 2010 @ 17:09:16 #300
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_86906849
Paars kan altijd wel goed hoor
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')