Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Evie is niet zooooo enorm hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.
En ik wil dus wel zeker een paar maanden de jumpsuit aan kunnen doen
t is ook echt een Bep jurkje!quote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup oooooh dat jurkje wilde ik ook zo graag voor Bep! er hing alleen al een hele tijd alleen nog een 86/92 en die past ze echt niet meer
Nee Koperwiek.quote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
hahaha en hoe ga je dat aan je vriend verkopen?gewoon in de kast hangen en net doen of ie er altijd al was?
![]()
je bedoelt de grijze versie? die was ook leuk <3 heb je t over de hema op alexandrium?
Jaaaaa ik wilquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is ook echt een Bep jurkje!
Maar die Amélie nu draagt is ook 86/92 en die zit nu goed, pietsje langig nog maar verder helemaal goed. Mn mams vertelde dat ze op het dorp bij hun nu ook helemaal uitverkocht zijn in allebei de kleuren.
wil je do. nog gaan? hoe laat enzo?kunnen ook daar ff kijken bij Hema natuurlijk!
Twinkly![]()
s goed hahaha
Lish
Oh wat goed! Bedankt voor alle moeitequote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterFijn dat de kleuren er ook nog in de grotere maat waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |