oh!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef p_iglet het volgende:
NAme it heeft boven de 60 euro geen verzendkosten...
Ik bestel daar dus alleen als ik aan de 60 euro kan komen..
Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuksquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
ah ok op die fiets! ik zit gewoon op de officiele site van name it. Dan zal dat het zijn. Even kijken of ze daar hetzelfde spul hebben.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die is erg leukmaar dat ga k qua seizoen niet meer redden
![]()
Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoegquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Je hebt wel de perfecte timing om naar de jonge gezinnen beurs te gaan.
Ja je kunt niet zoeken op maat enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoegik hou niet zo van die drukte eigk.
Wat een irritante site is dat zegen ze hebben ook niet wat ik wilde hebben
muh. Laat maar zitten ook haha, gedoe.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuks![]()
Beetje in 't verkeerde topic maargoed..
http://www.ikenmijnkind.nl/images/products/cassy.jpg die is zo gaaf! (en kijk die prijs!!!!!!!!!)
Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef tessie het volgende:
Claudia, past Ivan al in die 86/92 rompertjes van de Hema?Ik vond die er zooo groot uitzien, ik heb ze niet eens gekocht daarom.
oh das wel een prettig idee haha.quote:Op zondag 26 september 2010 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel.
Ik kwam ook door jouw R op het idee om eens groen te proberen. Jij vertelde laatst dat hem dat zo goed staat!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Leuk shirt Twinkly, R heeft het ook(alleen dan maat 74). Ik hou sowieso van die kleuren, maar het staat Niels inderdaad erg goed ook
.
Dat was voor het kinderkleertjestopic bedoeld.
maandagochtend vullen ze weer aanquote:Op zondag 26 september 2010 10:11 schreef Sandous het volgende:
Wat een schatjes hier!!![]()
Die ballerina outfit ooohh bjoetifoell!
Ik ben al drie dagen aan het asen op de h&m laarsjes met die bolletjes eraan, sta elke keer vroeg op om ze te kopen... maar die zijn er niet![]()
Nou ja, oké, zwemmen is misschien wat overdreven gesteldquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:
Nou, ik ben nu wel helemaal overtuigd dat 74/80 van GMK bij Wolf en Niels niet gaat passenAls het bij R al strak zat!
die ik bedoel worden los verkocht; voor volgens mij 4,50, iets duurder dan de andere rompers, maar zitten ook echt beter (tenminste bij Evie wel..), zal eens ff op de site kijken of ze daar ook staan...quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Ohja!quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
Joehoe! Wil nou ineens niemand meer DPAMmen?
Ja hee ik kan er niks aan doen dat andere mensen míjn kleertjes hebben ingepiktquote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha eerst melden zich wel 10 personen die willen dpammen en nu puntje bij paaltje komt heb ik maar liefst 2 bestellingen binnen. Ik hou de lijnen nog wel even open, want ik ga toch nog niet bestellen. Eerst de creditcardafschrijving afwachten
Weet ik niet precies. Misschien morgen of overmorgen... zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tot wanneer wacht je nog Sorboo? misschien wordt er nog aangevuld vandaag of morgen??
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!quote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maatik ben zo nieuwsgierig
helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
Oh doe dat dan maar ja, proberen kan altijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |