quote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef ymme het volgende:
Mart zijn pet is binnen
Ik ben er helemaal blij mee. Zo gaaf!
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat oceanblue is zo mooi qua kleur![]()
![]()
mn favoriete jurkje van Amélie in 62-68, ik vond het zo erg toen ie écht niet meer paste
2 gekkebekkenfoto's
Oké bruine effe romper & daaronder een bruin maillotje met bloemetjes, done! niets aan veranderenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef huuphuup het volgende:
Deze dus, bijvoorbeeld met die donkere romper van Hema met bloemetjes eronder, of juist wit met maillot. Of een bruine of zwarte effen romper...
[ afbeelding ]
twijfel.
De kleur zal mooi staan, omdat 't niet fel geel is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nee dat is dus precies wat ik ook dacht van mja, of het staat erg leuk en vrolijk, of het staat voor geen meter
Maar omdat ze donker haar heeft denk ik dat het wel ok zal staan, of is dat krom gedacht? Hm ik heb ook niets geels in huis om naast dr hoofd te houden![]()
ja dat heb ik, maar daar heb je alleen wat aan als je kindje Evie gaat hetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
BJ, heb jij niet toevallig nog een raspberry romper 50-56 in de aanbieding
Ja, is raspberry oud roze? op de foto lijkt 't meer een zuurstok kleur.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
geel is hier ook echt geen optie... staat mij vreselijk en Evie zal het vast ook niet staan..
mijn favokleur is de raspberry; mooi oud-roze...en die lila ook wel eigenlijk.
(en o ja appeltjesgroen)
en die petrol is idd ook best leuk Huup; heeft Evie ook een GMK-jumpsuit.
in het vorige deel had iemand Evie haar foto gequote met die kleur aan..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, is raspberry oud roze? op de foto lijkt 't meer een zuurstok kleur.
Daarom zou 'k 'm niet zo snel nemen, maar als 'ie echt oud roze zou zijn.
Jahaa met een Veerkampje eronder.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk hoor! al die kleurtjes..
Zal ik ook iets bestellen?
Zo'n overslag jurkje lijkt me lief & dan een hysterische maillot eronder ofzo.
Nee hoor, dat is niet te koud. Als Ivan het die eerste weken koud had deed ik hem in een omslagdoek. (Daar heb ik de bunting bag nu voor!) Slapen deed hij onder een dekentje en als we naar buiten gingen lag hij of in een dik voetenzakachtig ding of hij had een skipak aan. Baby's die moeite hebben om op temperatuur te blijven krijgen een mutsje op. En ach, zo koud is het binnenshuis ook weer niet in de winter want je hebt gewoon je verwarming aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, Claudia, hebben jullie al wat op het oog als eerste pakje? (was daar niet ooit een topic van?) Want ik wilde voor een GMK jumpsuit gaan maar is dat niet te koud in de winter?
Zeeman, 2,99quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Stiemie het volgende:
Zo huup dat is pas een bestelling!
Iemand een idee waar ik van die spijkerstof leggings met elastiek bovenin kan kopen? Ik kon ze laatst bij hennes niet vinden
Oeh kijk dat zijn de prijzen! Laatst nog geweest voor maillots maar dus niet goed gekeken blijkbaar.quote:
Haha dito, ik ben ook geen ster met kleuren benoemen, maar och.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Sabine, ik hoef het niet zo nodig in een winkel te kunnen kopen. Als ik online bestel heb ik het de volgende dag in huis. Als daar weer een reseller tussen gaat zitten wordt het alleen maar duurder en daar komt bij dat je een kinderspeciaalzaak vaak niet ook niet 'om de hoek' zitten.
Leuke bestelling Huup! In die gele kleur heb ik een shirtje, ik vind 't meer mostergeel. Maar kleuren+ik is geen goede combi. Ik heb regelmatig discussies met mensen over of iets nou bruin of groen is. Bluh.
ja Lena staan die jurkjes vast ook fantastisch!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha Huups, wat een heerlijke bestelling!Ik denk dat geel juist heel mooi zal staan bij uitdebuikbabydreumes! Inderdaad mooi combineren met bruin of donkerpaars tinten! Ik ben benieuwd!!
Ik hou zooo van de GMK kleuren, maar ik vinde de jumpsuitjes Lena helaas niet zo leuk meer staan nu...dan moet ik me misschien toch ook maar es gaan orienteren op de jurkjes
Die waren aan de bovenkant slap, vond 'k echt jammer.quote:
uhhh zal ik maar ff ook eerlijk bekennen dat ik een bestelling met 7 stuks onderweg hebquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Poppedein het volgende:
Maar dr is nog maar zo weinigen met 300 te verwerken bestellingen is dat ook niet zo raar natuurlijk, helemaal niet als ene H.Huup nog zo'n achterlijke bestelling voor je aan plaatst
![]()
Neecollega met gebroken pols, ik werk me t apelazerus op t moment, ik PM je binnenkort wel ff mn vrije dagen!
Ivan heeft helemaal geen mutsje op gehad. In het ziekenhuis moest ik hem zelfs vaak even wegleggen omdat hij het van mij al zo warm kreeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef octopussy het volgende:
Hannah is in februari geboren (er lag nog sneeuw) en heeft de eerste week dag en nacht een mutsje opgehad. De kraamverzorgster vond het echt nodig omdat winterkindjes vaak hun temperatuur nog niet zo goed kunnen hooghouden. Een jumpsuitje van GMK lijkt me dan een beetje fris, maar met een vestje en lekker dikke sokken of kniekousen denk ik dat het wel gaat.
Leugens!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Poppedein het volgende:
Maar dr is nog maar zo weinigen met 300 te verwerken bestellingen is dat ook niet zo raar natuurlijk, helemaal niet als ene H.Huup nog zo'n achterlijke bestelling voor je aan plaatst
![]()
Neecollega met gebroken pols, ik werk me t apelazerus op t moment, ik PM je binnenkort wel ff mn vrije dagen!
heb je dr een actiefoto van???quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Die broekjes met wijde pijpen vind ik zo leuk. M. krijgt er een heel smal kontje van. Heeft ie natuurlijk ook, maar zo'n broekje accentueert het nog eens. En ze zakken niet van zijn gat, ook handig.
Oeh dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Keshet het volgende:
R. Lekkere spekkies in 't pakje!
Emma's nieuwe jurkje + legging:
[ afbeelding ]
Zijn ze bij de action ook in kleine maatjes? Mijn grotert heeft er 1 van de action en die blijft ook mooi, sommige gaan heel erg pillen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die waren aan de bovenkant slap, vond 'k echt jammer.
Bij de Wibra hadden ze ook maar die waren heel dun, wel lekker voor de herfst.
Ik heb dikke van de H&M en de Pri.
Daar komt gewoon een H&M!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Zuster87 het volgende:
Ja die zit waar vroeger de prenatal zat he? Ben daar 1x geweest. Maar action is toch leuker hoor. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar het is wel tijd dat er eentje komt hier. Misschien als de Koperwiek klaar is met verbouwen??Dan kan ik erheen rollen!
Ik woonde in de Hofdijk-flat. Errug slecht voor mn portemonneequote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Zuster87 het volgende:
Ja bij die kom ik eigenlijk nooit Huup. En dat terwijl mijn vriendin ernaast woont.
Hij komt er echt hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Zuster87 het volgende:
Sssstt!
Ohh menn Bazar![]()
SC H&M zou ik niet zo erg vinden. Ik ben verslaafd aan de onlineshop, de winkel doet me niet zo veel. Vero Moda/Only daarentegen...
Hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft helemaal geen mutsje op gehad. In het ziekenhuis moest ik hem zelfs vaak even wegleggen omdat hij het van mij al zo warm kreeg.
DML, ik denk dat je toch je lief even moet melden dat je die bunting bag écht nodig hebt.
oh god count me inquote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor een bazar-kinderkleertjestopic-lunchmeet aankomen?
Ik woonde er letterlijk tegenover... Ik kwam daar echt te vaakquote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Er zit ook een redelijk grote bij de Lombardweg, die zijstraat van t Pompenburg en de Admiraal de Ruyterweg.
Bus 38 stopt practisch voor de deur en je kunt altijd de metro nemen naar beurs en dan overstappen op de tram en uitstappen bij Meent bijv. (of gewoon gaan lopen vanaf Beurs, dat kan ook)
Ja met de Jumbo ben ik wel blij! Maar oohh die H&M, dangerous.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij komt er echt hoor(op de plek van 'de parasol)
Ik heb de plannen een beetje gezien.
Ze gaan de bovenkant aftimmeren daar komen tuinen voor de mensen in de flats erboven.
Jumbo komt ipv Super de Boer (trekken ze de uitgang ernaast bij etc)
En erachter (waar de parkeer plaats is denk ik?) komt een mini woonboulevard.
Ja ze zijn wat van plan
Oh dat is echt geweldig leukquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Keshet het volgende:
R. Lekkere spekkies in 't pakje!
Emma's nieuwe jurkje + legging:
[ afbeelding ]
oh slofjes! goed dat je het zegt! Die moet ik nog kopen voor Amélie. Nu steeds in dr sokjes is ook zo wat.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik woonde er letterlijk tegenover... Ik kwam daar echt te vaak![]()
Ben ff lekker de stad ik geweest en heb nieuwe slofjes gekocht voor m propje en ze zijn zooooo fijn
Hier idem dito...welke maat heb je nu besteld?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil een jurkje bestellen ik twijfel over de maat.
Ze heeft duidelijk 98 nu.. welke maat kan ik 't best bestellen? gewoon 98/104?
98/104 maarquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef geppie het volgende:
[..]
Hier idem dito...welke maat heb je nu besteld?
Het zijn de Wrapz geworden van Baby paws. Lekker makkelijk aan te trekken. Heb ook nog naar Aapies gekeken, maar die kreeg ik moeilijker aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh slofjes! goed dat je het zegt! Die moet ik nog kopen voor Amélie. Nu steeds in dr sokjes is ook zo wat.
Die soksloffen van H&M zijn niet zo'n succes hier geloof ik. Misschien als ze wat groter is of wat beter loopt maar nu blijven ze niet zo geweldig zitten nog.
Wat voor slofjes heb je nu gehaald?
Primark!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Oh dat is echt geweldig leuk![]()
Waar komt dat vandaan?
Ik heb binnenkort wel leuke MJ's te koop voor de buikbabyquote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef huuphuup het volgende:
Oh ze zijn leuk ja Wickieik vind van die aapies eigenlijk alleen die mary-jane achtige schoentjes leuk, die soort wrap-achtige vind ik minder door dat bontrandje dat er zo uitkomt en die stiksels. Maar die MJ's vind ik weer te koud voor t najaar.
Wrapz it is!
Ik moet daar echt een keer heen!quote:
Die is er nog wel met korte mouwen!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
98/104 maar![]()
Als 't te smal is dan kan 't terug.
Ik wilde eigenlijk een jurkje in dutch blue maar die hadden ze niet meer.
Dus maar voor spicy orange gegaan.
En deze maillot:
[ afbeelding ]
Ik weet, maar ik wil dus alleen lange mouw hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Die is er nog wel met korte mouwen!
Ik twijfel (net als Huup) ook over die gele
geeveedee waarom is mijn winkelwagen nu weer leeg![]()
Weet nog niet. Ik neig naar eind okt. dan is B. weg, hoeft ie ook niet meequote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup wanneer ga jij weer naar Primark?
ja primaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgende week donderdagochtend ok? Dan is madam op de psz dus heb ik mijn handen vrij
het uiltjes shirt heeft onze Cato ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Allebei besteld & ik was 4,90 kwijt, wow wat een bedrag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor kleur is dat pakje?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb de GMK jumpsuitjes binnen, maat 62-68 en ze zitten al 'op spanning'(qua lengte nog veel te lang.. maar rond haar romp!
) en dat terwijl ze nog wel redelijk prima in maat 56 past (en van broekjes zelfs nog wel eens maat 50)
Heb wel gelijk nog 2 pakjes besteldze staat zo koddig!
![]()
(mag vast wel even nóg een keer spammen met Leia in haar GMK pakje hè?, had ik ook al in het kleine baby topic gedaan namelijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks! 2 voor de prijs van 1 man!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, witte slofjes, what were you thinking.![]()
you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks! 2 voor de prijs van 1 man!
over 2 maanden heb ik bruine slofjes
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks! 2 voor de prijs van 1 man!
over 2 maanden heb ik bruine slofjes
ook keihip!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....
Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik zit nu al te hyperen om mn goodmoodbestelling![]()
Oooohquote:Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
De beloofde Emma-in-maillot-foto!
[ afbeelding ]
Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?
Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!
Leah heeft ook witte (maar oke, zij loopt nog niet en zit er alleen maar mee mooi te wezenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, witte slofjes, what were you thinking.![]()
Gedaan al. Dit was helaas het antwoord:quote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
Anders even mailen DML wanneer de kleuren en voorraden weer aangevuld worden? Dan hoef je niet elke keer te gaan kijken.
quote:We zijn bezig met nieuwe voorraad.
Maar het word in het buitenland gemaakt en kan nog een paar
maanden duren voordat het weer te bestellen is.
Wat een kjoetie zeg Keshet, prachtige dochter hebbie gebrouwen!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
De beloofde Emma-in-maillot-foto!
[ afbeelding ]
Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?
Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!
Ik ben naar Jan en Jans geweest, op de Nieuwe Binnenweg. Daar kan je ook passen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Ik vind die tweede erg leuk SC!
Wicky, die slofjes van Mette vind ik ook supertof.
Nu de herfst in zicht is moeten wij er ook maar eens aan geloven denk ik. Wickie, is er in Rotterdam een winkel waar je ze ook kunt passen enzo? Emma heeft zulke spillepootjes dat ik een beetje bang ben dat alles te ruim om haar enkels zal zitten.
Emma heeft zeg maar de enkels waar ik alleen maar van kan dromen. Ik heb helemaal geen enkels.![]()
Aapie heeft leren laars-slofjes met zachte warme binnenvoering in meerdere kleuren. Wolf heeft de bruinequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:13 schreef ymme het volgende:
Laarzen genoeg voor meiden. Erg leuke ook.
Maar voor Mart wil ik ook wat hogere schoenen. En kijk mijn ogen dus al uit. Maar nog niets gevonden. Straks op de fiets en/of wandelwagen is het toch wel een beetje koud met alleen sokken, denk ik zo.
Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik was toch maar even langs de Zeeman geweest, nog een keer kijken voor een tregging.
Omdat ik ze de vorige keer zo slap vond had ik me er niet veel van voorgesteld.
Maar ze waren stevig & best dikkig, 4,99 donker denim.
Alleen de taille is iets vreemd, maar met een trui erover zie je dat niet, 't lijkt me lekker zitten iig.
Verder bij de Wieb stippen maillots gehaald.
Ja, 't zat toch beter als verwacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!
Dat dus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
ik ken hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef becky27 het volgende:
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu!
O leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat dus!
Leuk broekje Orea
Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
weet jij hoe de maten vallen van croqs?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Beisan helemaal gelijk hoor, die vind ik ook het leukstquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.
[ afbeelding ]
Deze wolde ze dus niet:
[ afbeelding ]
Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?
Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)
Verder veel Halloween spul, als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat grappig, dat jurkje heb ik in mijn mandje zitten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind groen ook heel leuk staan bij Niels! Ik vind bij Ivan de wat minder felle tinten juist weer leuk (dus olijfgroen bijvoorbeeld). Ik vind die sokken van Niels trouwens ronduit geweldig; waar heb je die vandaan, Twinkly?
En wat ziet Leia er schattig uit in dat H&M-jurkje. Dat jurkje is helemaal mijn smaak. Vandaag heb ik dit jurkje bij de Hema gekocht in maat 62 (had ik toch een tekort aan):
[ afbeelding ]
Maar dan grijs met paars (misschien is het op de foto ook wel paars, maar ik zie het er niet in). Ik vind het jurkje in het echt veel leuker dan op de foto. Dat geldt trouwens helemaal voor dit shirtje:
[ afbeelding ]
En ik heb een heel schattig broekje met fel gekleurde breedtestrepen gevonden. Ben best goed geslaagd! De Hema was wel een enorme chaos.
zeemanquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog maillots nodig. Iemand een tip waar ik die goedkoop kan scoren? (Niet de Wibra aub!)
Volgens mij heb jij stiekem de meeste kleding van iedereen hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
herkenbaar probleem met die maten... bij Evie zijn veel dingen te kort (shirtjes vooral) maar qua omvang hoeft ze nog niet zo groot en mouwen zijn ook vaak wat aan de lange kant...
lastig.
psssssst het is geen pakjequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke combinatie, dat roze en lila! Het pakje trekt dus niet vanonder? Ik ga hier geen pakjes uit één stuk meer proberen.
yupsquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ze verkopen ook losse kledingstukken?
Ik vind de maillots van Hennes ook fijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik haal maillots altijd bij de Hennes eigenlijk, ze blijven goed na wasmachine en droger misbruik en je kan ze gewoon in 3-packs kopen.
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind de maillots van Hennes ook fijn
leuk is dat hè SC?ik kan ook neit wachten
nou helpt het niet dat hier in het durp een grote danswinkel zit met dansspullen voor volwassenen en kinderen. ik word er altijd hebberig van als ik er langs loop...
oh!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef p_iglet het volgende:
NAme it heeft boven de 60 euro geen verzendkosten...
Ik bestel daar dus alleen als ik aan de 60 euro kan komen..
Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuksquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
ah ok op die fiets! ik zit gewoon op de officiele site van name it. Dan zal dat het zijn. Even kijken of ze daar hetzelfde spul hebben.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die is erg leukmaar dat ga k qua seizoen niet meer redden
![]()
Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoegquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Je hebt wel de perfecte timing om naar de jonge gezinnen beurs te gaan.
Ja je kunt niet zoeken op maat enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoegik hou niet zo van die drukte eigk.
Wat een irritante site is dat zegen ze hebben ook niet wat ik wilde hebben
muh. Laat maar zitten ook haha, gedoe.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuks![]()
Beetje in 't verkeerde topic maargoed..
http://www.ikenmijnkind.nl/images/products/cassy.jpg die is zo gaaf! (en kijk die prijs!!!!!!!!!)
Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef tessie het volgende:
Claudia, past Ivan al in die 86/92 rompertjes van de Hema?Ik vond die er zooo groot uitzien, ik heb ze niet eens gekocht daarom.
oh das wel een prettig idee haha.quote:Op zondag 26 september 2010 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel.
Ik kwam ook door jouw R op het idee om eens groen te proberen. Jij vertelde laatst dat hem dat zo goed staat!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Leuk shirt Twinkly, R heeft het ook(alleen dan maat 74). Ik hou sowieso van die kleuren, maar het staat Niels inderdaad erg goed ook
.
Dat was voor het kinderkleertjestopic bedoeld.
maandagochtend vullen ze weer aanquote:Op zondag 26 september 2010 10:11 schreef Sandous het volgende:
Wat een schatjes hier!!![]()
Die ballerina outfit ooohh bjoetifoell!
Ik ben al drie dagen aan het asen op de h&m laarsjes met die bolletjes eraan, sta elke keer vroeg op om ze te kopen... maar die zijn er niet![]()
Nou ja, oké, zwemmen is misschien wat overdreven gesteldquote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:
Nou, ik ben nu wel helemaal overtuigd dat 74/80 van GMK bij Wolf en Niels niet gaat passenAls het bij R al strak zat!
die ik bedoel worden los verkocht; voor volgens mij 4,50, iets duurder dan de andere rompers, maar zitten ook echt beter (tenminste bij Evie wel..), zal eens ff op de site kijken of ze daar ook staan...quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Ohja!quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
Joehoe! Wil nou ineens niemand meer DPAMmen?
Ja hee ik kan er niks aan doen dat andere mensen míjn kleertjes hebben ingepiktquote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha eerst melden zich wel 10 personen die willen dpammen en nu puntje bij paaltje komt heb ik maar liefst 2 bestellingen binnen. Ik hou de lijnen nog wel even open, want ik ga toch nog niet bestellen. Eerst de creditcardafschrijving afwachten
Weet ik niet precies. Misschien morgen of overmorgen... zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tot wanneer wacht je nog Sorboo? misschien wordt er nog aangevuld vandaag of morgen??
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!quote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maatik ben zo nieuwsgierig
helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
Oh doe dat dan maar ja, proberen kan altijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.quote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Evie is niet zooooo enorm hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?
Evie past er toch ook prima in nog, ik denk dat die zelfs steviger is dan jullie mannetjes.![]()
Ik zou niet gaan omruilen denk ik hoor.
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterquote:Op zondag 26 september 2010 21:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vermoed Wolf wel, of althans binnenkort. Hij was begin aug 8,7 en groeit momenteel heel constant steeds 1 kilo per 2 maanden.
En ik wil dus wel zeker een paar maanden de jumpsuit aan kunnen doen
t is ook echt een Bep jurkje!quote:Op maandag 27 september 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup oooooh dat jurkje wilde ik ook zo graag voor Bep! er hing alleen al een hele tijd alleen nog een 86/92 en die past ze echt niet meer
Nee Koperwiek.quote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
hahaha en hoe ga je dat aan je vriend verkopen?gewoon in de kast hangen en net doen of ie er altijd al was?
![]()
je bedoelt de grijze versie? die was ook leuk <3 heb je t over de hema op alexandrium?
Jaaaaa ik wilquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is ook echt een Bep jurkje!
Maar die Amélie nu draagt is ook 86/92 en die zit nu goed, pietsje langig nog maar verder helemaal goed. Mn mams vertelde dat ze op het dorp bij hun nu ook helemaal uitverkocht zijn in allebei de kleuren.
wil je do. nog gaan? hoe laat enzo?kunnen ook daar ff kijken bij Hema natuurlijk!
Twinkly![]()
s goed hahaha
Lish
Oh wat goed! Bedankt voor alle moeitequote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Geregeld, we krijgen alle jumpsuitjes in een maat groterFijn dat de kleuren er ook nog in de grotere maat waren!
het lijkt H&M welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is!
oh muh stomquote:
ja, want straks is ze uit de maat gegroeidquote:Op maandag 27 september 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh muh stom![]()
nou dan hoop ik dat je morgen een mail krijgt en dat het er woensdag is! Zou tijd worden.
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnenquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! ik kreeg net een mailtje dat mijne verzonden is! Dus ik ga er van uit dat ik hem dan morgen heb met een beetje geluk. Misschien jij ook?
haha nouja wie zei dat nou laatst? Mefke geloof ik? Dat pakketjes in principe niet op maandag bezorgd worden, dus zat. verstuurd is dinsdag bezorgd ofzo. Maar goed, ik weet t fijne er ook niet van, de pakketmeneer stond hier vanmorgen wel aan de deurquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen![]()
en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hemastiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb
![]()
name-it valt smal (ik heb wel alleen ervaring met jongensbroeken)quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Stiemie het volgende:
Alle broekjes zakken van haar kont... Waar koop ik smalle broekjes?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren
ah nee wat stom!quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik kreeg alleen maar een belletje van GMK dat de 2 jumpsuitjes die ik besteld had beide niet meer leverbaar waren in de kleuren die ik uitgekozen had...terwijl ze dat op de site bij het bestellen nog wél waren
En gewoon deze, die heeft van dit jaar de collectiequote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef miss_sly het volgende:
mja, internetshoppen vind ik lastig. Ik vind bijv de site van H&M echt lastig te zien of er iets leuks tussen zit. Ik ben meer van het in het echt zien. Maarre...Name It online? waar?
hier nog 1en ik hoop ook op morgenquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook! Ben benieuwd, hoop ook op morgen! Vorige keer kreeg ik op zaterdag mailtje dat het verstuurd was en was het pas dinsdag of woensdag binnen![]()
en dan komt er ook nog een bestelling van de H&M én één van de Hemastiekem hoop ik dat Leia ook wat stil gaat staan met alle kleren die ik voor haar heb
![]()
Rood wordt het helemaal in 2011!quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Dyr. het volgende:
Hey wat is een beetje een algemene kleur die altijd kan? Ik zat te denken aan geel
Maar is dat niet te?quote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rood wordt het helemaal in 2011!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |