Zeeman, 2,99quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Stiemie het volgende:
Zo huup dat is pas een bestelling!
Iemand een idee waar ik van die spijkerstof leggings met elastiek bovenin kan kopen? Ik kon ze laatst bij hennes niet vinden
Oeh kijk dat zijn de prijzen! Laatst nog geweest voor maillots maar dus niet goed gekeken blijkbaar.quote:
Haha dito, ik ben ook geen ster met kleuren benoemen, maar och.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Sabine, ik hoef het niet zo nodig in een winkel te kunnen kopen. Als ik online bestel heb ik het de volgende dag in huis. Als daar weer een reseller tussen gaat zitten wordt het alleen maar duurder en daar komt bij dat je een kinderspeciaalzaak vaak niet ook niet 'om de hoek' zitten.
Leuke bestelling Huup! In die gele kleur heb ik een shirtje, ik vind 't meer mostergeel. Maar kleuren+ik is geen goede combi. Ik heb regelmatig discussies met mensen over of iets nou bruin of groen is. Bluh.
ja Lena staan die jurkjes vast ook fantastisch!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha Huups, wat een heerlijke bestelling!Ik denk dat geel juist heel mooi zal staan bij uitdebuikbabydreumes! Inderdaad mooi combineren met bruin of donkerpaars tinten! Ik ben benieuwd!!
Ik hou zooo van de GMK kleuren, maar ik vinde de jumpsuitjes Lena helaas niet zo leuk meer staan nu...dan moet ik me misschien toch ook maar es gaan orienteren op de jurkjes
Die waren aan de bovenkant slap, vond 'k echt jammer.quote:
uhhh zal ik maar ff ook eerlijk bekennen dat ik een bestelling met 7 stuks onderweg hebquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Poppedein het volgende:
Maar dr is nog maar zo weinigen met 300 te verwerken bestellingen is dat ook niet zo raar natuurlijk, helemaal niet als ene H.Huup nog zo'n achterlijke bestelling voor je aan plaatst
![]()
Neecollega met gebroken pols, ik werk me t apelazerus op t moment, ik PM je binnenkort wel ff mn vrije dagen!
Ivan heeft helemaal geen mutsje op gehad. In het ziekenhuis moest ik hem zelfs vaak even wegleggen omdat hij het van mij al zo warm kreeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef octopussy het volgende:
Hannah is in februari geboren (er lag nog sneeuw) en heeft de eerste week dag en nacht een mutsje opgehad. De kraamverzorgster vond het echt nodig omdat winterkindjes vaak hun temperatuur nog niet zo goed kunnen hooghouden. Een jumpsuitje van GMK lijkt me dan een beetje fris, maar met een vestje en lekker dikke sokken of kniekousen denk ik dat het wel gaat.
Leugens!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Poppedein het volgende:
Maar dr is nog maar zo weinigen met 300 te verwerken bestellingen is dat ook niet zo raar natuurlijk, helemaal niet als ene H.Huup nog zo'n achterlijke bestelling voor je aan plaatst
![]()
Neecollega met gebroken pols, ik werk me t apelazerus op t moment, ik PM je binnenkort wel ff mn vrije dagen!
heb je dr een actiefoto van???quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Die broekjes met wijde pijpen vind ik zo leuk. M. krijgt er een heel smal kontje van. Heeft ie natuurlijk ook, maar zo'n broekje accentueert het nog eens. En ze zakken niet van zijn gat, ook handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |