Wat voor kleur is dat pakje?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb de GMK jumpsuitjes binnen, maat 62-68 en ze zitten al 'op spanning'(qua lengte nog veel te lang.. maar rond haar romp!
) en dat terwijl ze nog wel redelijk prima in maat 56 past (en van broekjes zelfs nog wel eens maat 50)
Heb wel gelijk nog 2 pakjes besteldze staat zo koddig!

(mag vast wel even nóg een keer spammen met Leia in haar GMK pakje hè?, had ik ook al in het kleine baby topic gedaan namelijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

koopziek ten top) een knaloranje! En nu net nog een lichtgrijze besteld
 koopziek ten top) een knaloranje! En nu net nog een lichtgrijze besteld   en een olive-green zonder mouwen! Die laatste 2 ook in de huidige maat, en ik had nog niet genoeg in die maat
 en een olive-green zonder mouwen! Die laatste 2 ook in de huidige maat, en ik had nog niet genoeg in die maat  !
 ! 
 ) ik vind ze van een goede kwaliteit. Echter, zelfs het kleinste maatje past Leia nog niet
 ) ik vind ze van een goede kwaliteit. Echter, zelfs het kleinste maatje past Leia nog niet  ze groeit mega goed! Alleen niet qua voeten
 ze groeit mega goed! Alleen niet qua voeten  (dat heeft ze van mij, ik heb een kleine maat 37)
 (dat heeft ze van mij, ik heb een kleine maat 37)

)
)  

ziet er vaak niet uit dus. Lang leve Primark, Wibra en Zeeman!
  ziet er vaak niet uit dus. Lang leve Primark, Wibra en Zeeman!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zowel voor meisje als jongen.
  zowel voor meisje als jongen.  

stomme slofjes
 stomme slofjes  ik wil heul niet nog 2 weken wachten tot iets leverbaar is maar ik wil wel graag een slofje dat ik leuk vind. Even wezen kijken bij de schoenenzaak hier op het durp, ze hadden niet heel veel staan maar deze vond ik wel erg leuk dus die zijn het geworden.
 ik wil heul niet nog 2 weken wachten tot iets leverbaar is maar ik wil wel graag een slofje dat ik leuk vind. Even wezen kijken bij de schoenenzaak hier op het durp, ze hadden niet heel veel staan maar deze vond ik wel erg leuk dus die zijn het geworden. 

klein blij ei!
 klein blij ei!  

niks! 2 voor de prijs van 1 man!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, witte slofjes, what were you thinking.

you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks! 2 voor de prijs van 1 man!
over 2 maanden heb ik bruine slofjes

quote:Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks! 2 voor de prijs van 1 man!
over 2 maanden heb ik bruine slofjes
 !
! 

ook keihip!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef Basboussa het volgende:
[..]
you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....

Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik zit nu al te hyperen om mn goodmoodbestelling
 Dat worden straks foto's van veel kindjes in GMK kleertjes hier
  Dat worden straks foto's van veel kindjes in GMK kleertjes hier  

Oooohquote:Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
De beloofde Emma-in-maillot-foto!
[ afbeelding ]
Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?
Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!

Leah heeft ook witte (maar oke, zij loopt nog niet en zit er alleen maar mee mooi te wezenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, witte slofjes, what were you thinking.
 )
  )

Gedaan al. Dit was helaas het antwoord:quote:Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
Anders even mailen DML wanneer de kleuren en voorraden weer aangevuld worden? Dan hoef je niet elke keer te gaan kijken.
quote:We zijn bezig met nieuwe voorraad.
Maar het word in het buitenland gemaakt en kan nog een paar
maanden duren voordat het weer te bestellen is.

Inderdaad ook heel stoer voor een jongen! Maar schijnbaar vinden meer mensen ze leuk
 Inderdaad ook heel stoer voor een jongen! Maar schijnbaar vinden meer mensen ze leuk   
  Maar gevaarlijk hoor, wit
 Maar gevaarlijk hoor, wit   
  De bestelling is in behandeling
 De bestelling is in behandeling   Oh ik hoop zo dat het goed gaat passen, of eigenlijk dat het nog wat te groot is!
 Oh ik hoop zo dat het goed gaat passen, of eigenlijk dat het nog wat te groot is! 
   Dat wordt mega schattig!!
 Dat wordt mega schattig!! 

Wat een kjoetie zeg Keshet, prachtige dochter hebbie gebrouwen!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
De beloofde Emma-in-maillot-foto!
[ afbeelding ]
Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?
Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!

Ik ben naar Jan en Jans geweest, op de Nieuwe Binnenweg. Daar kan je ook passen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Ik vind die tweede erg leuk SC!
Wicky, die slofjes van Mette vind ik ook supertof.
Nu de herfst in zicht is moeten wij er ook maar eens aan geloven denk ik. Wickie, is er in Rotterdam een winkel waar je ze ook kunt passen enzo? Emma heeft zulke spillepootjes dat ik een beetje bang ben dat alles te ruim om haar enkels zal zitten.
Emma heeft zeg maar de enkels waar ik alleen maar van kan dromen. Ik heb helemaal geen enkels.

Aapie heeft leren laars-slofjes met zachte warme binnenvoering in meerdere kleuren. Wolf heeft de bruinequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:13 schreef ymme het volgende:
Laarzen genoeg voor meiden. Erg leuke ook.
Maar voor Mart wil ik ook wat hogere schoenen. En kijk mijn ogen dus al uit. Maar nog niets gevonden. Straks op de fiets en/of wandelwagen is het toch wel een beetje koud met alleen sokken, denk ik zo.

Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik was toch maar even langs de Zeeman geweest, nog een keer kijken voor een tregging.
Omdat ik ze de vorige keer zo slap vond had ik me er niet veel van voorgesteld.
Maar ze waren stevig & best dikkig, 4,99 donker denim.
Alleen de taille is iets vreemd, maar met een trui erover zie je dat niet, 't lijkt me lekker zitten iig.
Verder bij de Wieb stippen maillots gehaald.

Ja, 't zat toch beter als verwacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!

Maar ik vind ook prima dat ie voor een (stoere) meid kan! Heb toen die BNN t-shirts voor haar gewonnen in maat 62, die erop, romper eronder et voila!
 Maar ik vind ook prima dat ie voor een (stoere) meid kan! Heb toen die BNN t-shirts voor haar gewonnen in maat 62, die erop, romper eronder et voila!   
  ) koopstop! Want waardebon enzo
) koopstop! Want waardebon enzo  

Dat dus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |