abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86743783
En deze had ik volgens mij al eens gepost, maar hier hebben ze ook leren slofjes! Mega leuk, betaalbaar en géén verzendkosten!
pi_86743801
Ah gos Leia popje O+
Het staat inderdaad ontzettend koddig <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 september 2010 @ 12:15:13 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86744484
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb de GMK jumpsuitjes binnen, maat 62-68 en ze zitten al 'op spanning' :o (qua lengte nog veel te lang.. maar rond haar romp! :o ) en dat terwijl ze nog wel redelijk prima in maat 56 past (en van broekjes zelfs nog wel eens maat 50)

Heb wel gelijk nog 2 pakjes besteld :@ ze staat zo koddig! O+

(mag vast wel even nóg een keer spammen met Leia in haar GMK pakje hè?, had ik ook al in het kleine baby topic gedaan namelijk :P )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor kleur is dat pakje?
Dát vind ik nou een mooie kleur :P
  donderdag 23 september 2010 @ 12:25:08 #104
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86744829
Leia! :o O+
Wat groeit ze goed zeg, wow!

SC, volgens mij is dat de kleur Bubblegum.

Het is volgens mij bijna tijd voor een 'Show hier je kind in een GMK-outfittopic' :D

Orea, heb jij daar ook slofjes besteld dan? Bevallen ze een beetje?
A grand adventure has begun.
pi_86744998
Dat is de Bubblegum! Heb in deze maat ook de Appeltjesgroen <3 en een maat groter al ( :') koopziek ten top) een knaloranje! En nu net nog een lichtgrijze besteld :@ en een olive-green zonder mouwen! Die laatste 2 ook in de huidige maat, en ik had nog niet genoeg in die maat :X ! :')

Keshet, ik heb er 3 paar vandaan ( :') ) ik vind ze van een goede kwaliteit. Echter, zelfs het kleinste maatje past Leia nog niet :') ze groeit mega goed! Alleen niet qua voeten :P (dat heeft ze van mij, ik heb een kleine maat 37)
pi_86745052
Leia, wat ben je leuk! Staat der super schattig Orea!

Huup, die jurkjes zijn ook echt super schattig! Ik vind het alleen zo moeilijk inschatten welke stijl bij ons kindje past.
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 23 september 2010 @ 12:31:17 #107
265732 Keshet
pi_86745054
Ik zag dat de kleinste maat 11,5 cm is. Emma komt net aan de 8 cm geloof ik. :')
Emma heeft trouwens ook de bubblegum in dezelfde maat, maar die heeft nog wat ruimte over. :D
pi_86745062
En haha Keshet, openen die handel! :P
pi_86745129
En dat ze goed gegroeid is :@

8 weken geleden (was ook een dag na geboorte :D)

Maat 50/56 die nog veel te ruim was! Zit nu mega strak :')
  donderdag 23 september 2010 @ 12:34:46 #110
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86745183
helleuw,

Heb ook een bestelling geplaatst bij GMK, voor de eerste keer, maar valt het ruim of klein. Noortje zit nog in 62 (is 65 cm) en heb 62/68 besteld. Hoop niet dat ik alles terug moet sturen straks!
pi_86745332
Ik kon het ook niet laten om bij GMK te bestellen.
Alleen veel kleuren en maten die ik wilde bestellen uitverkocht/niet meer leverbaar. :(

Maar des ondanks nog een best leuke bestelling gedaan. Met vooral veel spencers :)
  donderdag 23 september 2010 @ 12:45:56 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86745521
spencers?? hmm, je moet er van houden I guess.
het is maar goed dat ze slechts tot maat 116 gaan. ik kan er niks meer kopen. *O* ;)
in de haak.
pi_86746163
Ik ga straks naar de Primark. Even iets leuks kopen voor de kleine van mn neef die vandaag 4 wordt.
Altijd leuk een reden om te gaan :)
Mijn neef en zijn vrouw hebben 4 dochters en werkelijk alle kleren worden doorgeschoven. Dat terwijl de oudste al 16 is :X ziet er vaak niet uit dus. Lang leve Primark, Wibra en Zeeman!
pi_86746554

O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86749416
Oh Huup die zijn leuk! :o :9~ O+ zowel voor meisje als jongen.
Jammer dat ze er niet meer in grotere maten zijn

Twinkly, wat had jij nou eigenlijk uiteindelijk allemaal besteld bij GMK??
Ook een rode jumpsuit erbij? kunnen we foto's maken van Niels en Wolf in dezelfde outfit O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86749806
Zo.
Ik was er klaar mee :') stomme slofjes :P ik wil heul niet nog 2 weken wachten tot iets leverbaar is maar ik wil wel graag een slofje dat ik leuk vind. Even wezen kijken bij de schoenenzaak hier op het durp, ze hadden niet heel veel staan maar deze vond ik wel erg leuk dus die zijn het geworden.

klaar *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 september 2010 @ 14:57:30 #117
265732 Keshet
pi_86750163
De beloofde Emma-in-maillot-foto!

Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?

Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!
  donderdag 23 september 2010 @ 14:58:11 #118
265732 Keshet
pi_86750188
Leuke slofjes huup! Die kunnen in ieder geval overal bij!
pi_86750335
Emma!! O+ O+ klein blij ei! :D O+ O+
het staat haar echt ontzettend schattig Keshet <3 dat jurkje staat haar ook lief trouwens.

Die laarsjes kunnen omgevouwen worden, beetje het idee van uggs zeg maar. Ze waren er ook in het roze en donkergrijs trouwens. Maar goed, alles dus uitverkocht en voor die 2 of 3 maanden dat ze nog slofjes draagt heb ik niet zoveel zin in een heuse speurtocht :P
Deze slofjes kunnen idd bijna overal bij, daarom had ik liever wit dan roze, ik vind roze slofjes niet overal leuk onder, wit is vrij neutraal dan. En ze krijgt ze niet uit hebben we inmiddels gemerkt :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86750343
Emma, wat ben je leuk!

Huup, leuk slofje!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86750390
Dat jurkje van Emma is geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86750422
Huup, witte slofjes, what were you thinking. }:|
pi_86750493
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
niks! 2 voor de prijs van 1 man! :7
over 2 maanden heb ik bruine slofjes :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 september 2010 @ 15:07:58 #124
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86750563
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86750650
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D!

Ze zijn wel héél leuk!
pi_86750681
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef Basboussa het volgende:

[..]

you so wish, dat wordt gewoon van dat vieze grauwe grijs met vlekken....
ook keihip!
:P

on a sidenote, ze heeft alleen buiten in de wandelwagen slofjes aan eigk, binnen loopt ze op blote voetjes. Dus echt heel veel gedragen zullen ze niet worden.

Oeh ik zit nu al te hyperen om mn goodmoodbestelling :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86750808
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:10 schreef huuphuup het volgende:

Oeh ik zit nu al te hyperen om mn goodmoodbestelling :') :D
Ik ook, ik ook *O* Dat worden straks foto's van veel kindjes in GMK kleertjes hier O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86750810
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]

Huup die laarsdingen zijn leuk! Maar praktisch zijn ze denk ik niet als ze zo hoog zijn?

Becky, qua lengte worden de jumpsuitjes denk ik aan de krappe kant. Ik zou ze in ieder geval niet in de droger doen!
Ooooh O+ O+

Wat een snoepje Keshet!!
pi_86750856
Boumys zijn fijn Huup! Ik heb voor Isabeau donkerblauwe met een bruine streep en ik ben er helemaal weg van!
pi_86751236
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Leah heeft ook witte (maar oke, zij loopt nog niet en zit er alleen maar mee mooi te wezen :7 )

wat staat haar dat jurkje ontzettend leuk, Keshet ^O^

Oh, en huup, die babypaws Venus had manlief uitgezocht voor Leah :Y
pi_86751250
Ik kan alleen maar hopen dat ze voor februari hun voorraad nog aanvullen potverdikkie, ik wil ook GMK }:|
The way you rock'n'roll
pi_86751312
Anders even mailen DML wanneer de kleuren en voorraden weer aangevuld worden? Dan hoef je niet elke keer te gaan kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86751527
Je kan die slofjes vast wel verven. Hannah's witte ballerina's zijn per ongeluk in de was terecht gekomen en ze hebben het niet overleefd :'(

Maar ze is nu wel in het bezit van bruine babypawz wraps en paarse ballerina's *O*
pi_86751891
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:25 schreef huuphuup het volgende:
Anders even mailen DML wanneer de kleuren en voorraden weer aangevuld worden? Dan hoef je niet elke keer te gaan kijken.
Gedaan al. Dit was helaas het antwoord:
quote:
We zijn bezig met nieuwe voorraad.
Maar het word in het buitenland gemaakt en kan nog een paar
maanden duren voordat het weer te bestellen is.
The way you rock'n'roll
pi_86751895
Huup wat een mooie laarsjes O+ Inderdaad ook heel stoer voor een jongen! Maar schijnbaar vinden meer mensen ze leuk }:|
Die slofjes die je nu gekocht hebt zijn echt poepig, sterretjes! O+ Maar gevaarlijk hoor, wit :D

Poppejans ik heb een rode jumpsuit met daaronder een antraciet shirt en een bruine jumpsuit met daaronder een oranje shirt besteld. En nog een rood shirt voor onder zijn Rolling Stones shirtje.
*O* De bestelling is in behandeling *O* Oh ik hoop zo dat het goed gaat passen, of eigenlijk dat het nog wat te groot is!
Wolf en Niels in dezelfde outfit O+ O+ Dat wordt mega schattig!!

Ohh, Keshet wat staat dat jurkje Emma mooi!!! Ik hou zo van gebreide jurkjes O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 23 september 2010 @ 15:42:28 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86751948
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kjoetie zeg Keshet, prachtige dochter hebbie gebrouwen!
Ik stop niets in de droger dus dat scheelt. En dochter is gezegend met lange benen dus wie weet dat het jumpsuitje nog wel qua romp past.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:03:58 #137
298315 SacreCoeur
pi_86752774
Zo ik was toch maar even langs de Zeeman geweest, nog een keer kijken voor een tregging.
Omdat ik ze de vorige keer zo slap vond had ik me er niet veel van voorgesteld.
Maar ze waren stevig & best dikkig, 4,99 donker denim.
Alleen de taille is iets vreemd, maar met een trui erover zie je dat niet, 't lijkt me lekker zitten iig.
Verder bij de Wieb stippen maillots gehaald.
pi_86762650
Heb vandaag bij de v&d (circusprijzen) een leuke wollen jurkje gekocht.. ze hadden ze in t roze, paars en grijs. met twee zakjes en wat knoopjes best qute,
pi_86763312
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Ik vind die tweede erg leuk SC!

Wicky, die slofjes van Mette vind ik ook supertof.

Nu de herfst in zicht is moeten wij er ook maar eens aan geloven denk ik. Wickie, is er in Rotterdam een winkel waar je ze ook kunt passen enzo? Emma heeft zulke spillepootjes dat ik een beetje bang ben dat alles te ruim om haar enkels zal zitten.
Emma heeft zeg maar de enkels waar ik alleen maar van kan dromen. Ik heb helemaal geen enkels. -O- _O-
Ik ben naar Jan en Jans geweest, op de Nieuwe Binnenweg. Daar kan je ook passen, heb ik ook gedaan.
Daar hebben ze Baby paws (maar niet heel erg veel keus). Ze hebben daar ook Aapies en nog wat andere merken. Paar deuren verderop zit de Kinderkamer Company, daar verkopen ze ook slofjes volgens mij.

Als je dan toch in de buurt bent kan je ook even bij Klein Beginnen kijken, daar verkopen ze Zootjes en Boumy's (misschien ook nog wel andere merken hoor)

En het allerliefste baby winkeltje Puur Beleven Op de Pannekoekstraat
(Naast mn lievelings-staar-had-ik-maar-veel-geld-winkel Depot Rotterdam)

Tot zover een korte shoptour voor Rotterdam, aan het einde van de rit bent u blut :')
Voor degene die ook nog lunchen willen tussendoor, weet ik ook nog wel leuke adresjes

edit- smelt smelt van Emma O+
krijg er bijna rammelende eierstokken van...

[ Bericht 4% gewijzigd door wickie op 23-09-2010 20:26:50 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86777946
Laarzen genoeg voor meiden. Erg leuke ook.

Maar voor Mart wil ik ook wat hogere schoenen. En kijk mijn ogen dus al uit. Maar nog niets gevonden. Straks op de fiets en/of wandelwagen is het toch wel een beetje koud met alleen sokken, denk ik zo. :)
pi_86779281
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:13 schreef ymme het volgende:
Laarzen genoeg voor meiden. Erg leuke ook.

Maar voor Mart wil ik ook wat hogere schoenen. En kijk mijn ogen dus al uit. Maar nog niets gevonden. Straks op de fiets en/of wandelwagen is het toch wel een beetje koud met alleen sokken, denk ik zo. :)
Aapie heeft leren laars-slofjes met zachte warme binnenvoering in meerdere kleuren. Wolf heeft de bruine
Desnoods doe je dan half over het slofje beenwarmers, dat doe ik hier als ik onderweg ben en hij krijgt dan geen enkel slofje meer uit
pi_86783178
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik was toch maar even langs de Zeeman geweest, nog een keer kijken voor een tregging.
Omdat ik ze de vorige keer zo slap vond had ik me er niet veel van voorgesteld.
Maar ze waren stevig & best dikkig, 4,99 donker denim.
Alleen de taille is iets vreemd, maar met een trui erover zie je dat niet, 't lijkt me lekker zitten iig.
Verder bij de Wieb stippen maillots gehaald.
Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:50:56 #143
298315 SacreCoeur
pi_86783344
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook van de zeeman! Vanavond even passen!
Ja, 't zat toch beter als verwacht.
En ik heb bij 't Kruidvat een jurkje & legging gekocht.
Stond ook grappig, voor zo erbij.
pi_86798025
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:27:21 #145
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86798810
Ik ga vandaag rompurtjus kopen, en misschien wel wat voor het wicht in de buik. Ook moet kind nog een feestpakkie voor verloving van nichtje eind oktober...

(Bedenk me nu, morgen komt beste vriend man over uit Jordanie die had wel een kleine thob voor Beisan kunnen meenemen... Zoiets:

Goed, we overleven het ook wel zonder... En misschien ook wel niet zo praktisch ook. Alhoewel, wat is WEL praktisch? En zelf? Ik ga wel in een burqa ofzo, heb er totaaaaaaaaaaaal geen zin in en word ook liever niet gezien, als dat enigzins mogelijk is)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86801533
Ik had nog een cadeaubon voor Leia van de H&M, dus vanmiddag even binnen gelopen.. en heb deze voor haar gekocht! O+

Echt een tof broekje, en best zware kwaliteit! In de online shop staat ie bij de jongensbroeken :P Maar ik vind ook prima dat ie voor een (stoere) meid kan! Heb toen die BNN t-shirts voor haar gewonnen in maat 62, die erop, romper eronder et voila! ^O^

/koopziek (en dit viel buiten mijn even (niet meer zo :')) koopstop! Want waardebon enzo :P
pi_86803060
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef lily het volgende:
Ik wil mijn GMK bestelling (wat duurt het laaang)!
Dat dus! :P

Leuk broekje Orea :Y

Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:15:52 #148
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86803450
Hoe lang duurt het eigenlijk, de GMK bestellingen? Bij mij staat alleen 'betaald'.
pi_86803578
Geen idee becky, ik heb het wel eens de volgende dag in huis gehad of 2 dagen later maar t heeft ook wel eens een goeie week geduurd. Lekker duidelijk dus :P

je krijgt iig bericht als het verzonden is dacht ik dus dat is wel een voordeel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86803604
Ligt eraan! Ik heb vorige week donderdag ofzo iets besteld, dat is zaterdag verzonden en ik had het woensdag binnen.. Heb gisteren nog wat besteld en dat staat nu op in behandeling... maar dit zijn wel pakjes die ik niet heb laten bedrukken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')