die ik bedoel worden los verkocht; voor volgens mij 4,50, iets duurder dan de andere rompers, maar zitten ook echt beter (tenminste bij Evie wel..), zal eens ff op de site kijken of ze daar ook staan...quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Ohja!quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
Joehoe! Wil nou ineens niemand meer DPAMmen?
Ja hee ik kan er niks aan doen dat andere mensen míjn kleertjes hebben ingepiktquote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha eerst melden zich wel 10 personen die willen dpammen en nu puntje bij paaltje komt heb ik maar liefst 2 bestellingen binnen. Ik hou de lijnen nog wel even open, want ik ga toch nog niet bestellen. Eerst de creditcardafschrijving afwachten
Weet ik niet precies. Misschien morgen of overmorgen... zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
tot wanneer wacht je nog Sorboo? misschien wordt er nog aangevuld vandaag of morgen??
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Twinkly het volgende:
Oh, die rompers ken ik nog niet BJ! Klinken een stuk beter in verhouding.
Bij Niels zijn diezelfde Hema rompers ongeveer nog net zo groot als bij R. Ik vind dat ze echt hele lange smalle mouwen hebben.
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!quote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die rompers waar BJ het over heeft liggen bij onze Hema tegenover de rompers met print.
Ik vind ze ook erg fijn, had ze destijds in mt 50/56 in meerdere kleuren. Van de week alvast een donkergrijze in 86/92 gekocht, dat stretch is echt fijn
En dan hoop ik maar dat je ook spulletjes van Niels moet ruilen bij GMK en niet alleen van Wolf ofzo, dat zou zo lullig zijn... maar dat zal wel niet want ze hebben steeds exact dezelfde maatik ben zo nieuwsgierig
helemaal omdat hij daarvan nog nooit zo'n jumpsuit gehad heeft
Oh doe dat dan maar ja, proberen kan altijdquote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
Maar jullie kinders zijn toch nog lang geen 9750 gram?quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat zijn eerste pakje zo'n bruine jumpsuit was!
Ze zijn volgens mij vrijwel precies even groot en zwaar inderdaad. Na de post van Groofsken denk ik echt dat het niet gaat passen, dus ik ga morgen gewoon proberen of ze de bestelling nog aan kan passen. Ik heb iig nog geen mailtje gekregen dat het verzonden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |