Tuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, mag ik een dingetje met je mee bestellen bij GMK? Ik wil ook een jumpsuit, maar ik ga voor alle zekerheid voor maat 86-92.
Wolf had een GMK romper,shirtje en broekje als eerste setje en ik vond dat best klein vallen
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil gaan kopen, het moet ook niet te kleine baby'tjes achtig zijn. Maar Niels had vanmorgen ineens hoog water bij zijn groot vallende maat 68 broekjes, dus hij moet wel wat erbij hebben.quote:Ik vind de jumpsuits normaal vallen.
De shirtjes klein.
De broekjes met koortje heel erg groot.
De broekjes met wijde pijp groot.
De spencers klein.
Leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ga straks R zijn GMKpakje nog eens aandoen, kan perfect met dit weer. Eens kijken of hij nog in zijn 74/80 past ;-).
Vanmiddag ga ik met de kindjes in de achtertuin werken, dus dan zal ik wel een fotootje schieten (als ik het pakje überhaupt nog aan heb weten te krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd (wil er een bestellen maar twijfel ook over de maat)
Dat zal toch wel? Hoe groot is R.? Isabeau verzuipt nog in haar 74-80 en die is veul ouder!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Groofsken3 het volgende:![]()
[..]
Vanmiddag ga ik met de kindjes in de achtertuin werken, dus dan zal ik wel een fotootje schieten (als ik het pakje überhaupt nog aan heb weten te krijgen).
hihi, ik dacht al, ligt er sneeuw in jullie achtertuinquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Groofsken3 het volgende:
Whaha, die Kerstsmiley. It wasn't me.
Hoe lang en zwaar is Isabeau nu?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Hoe groot is R.? Isabeau verzuipt nog in haar 74-80 en die is veul ouder!
Same here! Maar het zou ook jammer zijn als de maat 1-2 jaar nog maanden in de kast blijft liggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Poppejans het volgende:
Hmm ik twijfel zo over die maten! Elyas draagt van GMK jumpsuit al 86-92, hij is dan wel groot maar ik wil niet het risico lopen dat 74-80 nog maar 1 week gaat passen dan.
Ja das waar en die was 10 kilo. Wolf was in augustus 70,5 cm en bijna 9 kilo...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Same here! Maar het zou ook jammer zijn als de maat 1-2 jaar nog maanden in de kast blijft liggen.
Elyas is ook wel echt een stuk groter toch dan Wolf en Niels? 76 cm ofzo?
Gewoon geen luier aan doenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik krijg altijd al wel snel drukkertjes aan de onderkant niet meer dicht bij pakjes.
Ik dacht alleen bij de schouders niet meer. Het staat er een beetje vaag, het zou ook kunnen dat die maat inderdaad helemaal geen drukkers meer heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef lily het volgende:
Volgens GMK heeft maat 86/92 geen drukkertjes meer (als ik het goed las?)
Isabeau is wel heel iel volgens mij. Wolf heeft meer billen, benen en buik denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Twinkly het volgende:
Als Isabeau er nog in zwemt moeten we misschien toch 74-80 hebben Poppejans.
[..]
Gewoon geen luier aan doen
Donequote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, anders bestel die 2 die ik wou maar in dezelfde maat als wat jij ook neemt, desnoods moet ik het maar terug sturen als het toch te klein blijkt.
Rompers hoef ik er niet bij, die koop ik nog wel ergens
Oh shit! ik heb het al betaald!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Poppejans het volgende:
Tja ''precies goed'' dan twijfel ik dus alweer...
Twinkly, doe toch maar 86/92 voor mij en nou hou ik op met zeuren
Oww dus zaterdag is al helemaal geen handige dag?? Is de enige dag dat ik de kinderen bij papa thuis kan latenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Keshet het volgende:
En mensen. Heel. Veel. Mensen.
Oh, en krijsende koters.
Dat was inderdaad de eerste kleur die ik uitkoosquote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Keshet het volgende:
Lily, ik denk dat 'Holiday Paars' Leah heel erg mooi zal staan.
Ik houd wel van Prince-liedjes maar niet zo van paars. Het is appeltjesgroen geworden, haha. Ik weet niet waarom maar ik dacht, doe eens gek.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef Keshet het volgende:
Oh, jammer!
Purple Rain is er nog wel! Dan kun je d'r die aandoen en de hele dag Prince-liedjes zingen samen.
oh dat oceanblue is zo mooi qua kleurquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ik houd wel van Prince-liedjes maar niet zo van paars. Het is appeltjesgroen geworden, haha. Ik weet niet waarom maar ik dacht, doe eens gek.
En een oceanblue overslagjurkje met lange mouw.
Mart, wat een bink is het zegLaat ie hem op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |