abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:20:58 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86803672
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu! ;)
pi_86804013
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef becky27 het volgende:
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu! ;)
ik ken het :') :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:43:15 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86813388
crocs heeft sale *O* 4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95 :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86813646
mijn 1ste GMkbestelling is verzonden; kreeg ik gister een mail over; dus stiekem hoop ik dat ik morgen een pakje heb!
(en uhhh toen kwam er daarna nog een 2e pakje :))
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:05:32 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86814332
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale *O* 4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95 :9
O leuk!

Was laatst ook in de winkel, bij elk paar dat je kocht kreeg je 't 2de paar voor een 10tje.
Moest je je wel ergens bij aanmelden (ik geloof een nieuwsbrief per mail van Crocs)
Maar ik heb nog niets gezien :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 03:30:52 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86818646
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat dus! :P

Leuk broekje Orea :Y

Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.

Deze wolde ze dus niet:

Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?

Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)

Verder veel Halloween spul, als:

Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86819218
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weet jij hoe de maten vallen van croqs?
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:45:29 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86819331
Heel verschillend..sommige vallen precies goed en andere juist weer wat groter. Bep heeft schoenmaat 23 maar paste nog wel heel lang in Doracrocs maat 21/22.
Eigenlijk zou je ze eerst in de winkel moeten bekijken om het zeker te weten.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86819436
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 03:30 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.

[ afbeelding ]

Deze wolde ze dus niet:
[ afbeelding ]

Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?

Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)

Verder veel Halloween spul, als:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beisan helemaal gelijk hoor, die vind ik ook het leukst O+

Basboussa kan je zelf dan niet een ander maatje van die tuinbroek kopen?
pi_86820440
Ik ben ook los gegaan op de crocs... voor beide meiden 2 paar aangeschaft, rode alice en zwarte mary janes in de maat waar ze nu ongeveer in zitten en een maat groter. We zien wel wanneer ze passen.
Hopen dat het model ook een beetje om de pootjes van mn kids past en anders dan verkopen we ze wel weer door... ;).
Fake it till you make it...
pi_86821097
Oooooh ik had de bestelling van H&M binnengekregen met o.a. dit jurkje O+

In maat 62, dus eigenlijk nog net te groot, maar heb hem haar net toch aangetrokken, witte lange mouwen romper eronder, en een donkerbruine maillot (62-68 :o zit iets ruim maar kan! Waar gaat mijn baby heen? ;( ) en het staat haar goed O+

Ze ligt nu even te tukken, maar zal zo even foto maken!! O+
pi_86821346
hij is ook wel heel erg schattig Orea O+

gek he als ze 62 aanhebben dat ze dan opeens babyaf zijn voor je gevoel :)
Daarom trek k m af en toe nog zijn kleren die 56 aan :') voor het gevoel haha
(past ook nog hoor, anders had t allang bij de rest van de 56 spullen gelegen)
pi_86821407
Heel raar inderdaad.. op zich ook wel leuk, want ik heb echt heel veel leuk spul in die maat O+
pi_86821612
haha ja dat had ik ook haha
Op gegeven moment paste hij nog best veel 56, maar ik pakte vooral 62 omdat hij daar zulke leuke dingen bij had :D

Ik vind t ook zo leuk om kleren aan te doen die ik vrij vroeg in de zwangerschap gekocht heb :D Zo leuk om te zien hoe t hem staat enzo :)
pi_86821901
Mooi jurkje Orea!

Wie kan mij helpen?? Ik ben op zoek naar een leuke wintermuts/sjaal/handschoenen. De winterjas is donker dus de muts mag wel een beetje opvallend zijn. Ik kan nergens op internet een webshopje vinden die veel keus heeft in leuke mutsen....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:30:13 #166
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86822148
Is dit wat? :)

Van dpam. :@
A grand adventure has begun.
pi_86822394
O+ O+

Eigenlijk zou de combinatie van die twee perfect zijn. Ik vind zo'n bolletje er bovenop zo schattig maar de kleuren van het Hema mutsje vind ik weer beter bij F passen. (en ik wil niet bij dpam bestellen want dan blijft het vast niet bij alleen het mutsje.......)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86822861
Ahw Leia O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86823764
Leia O+ Wat staan die kleuren haar mooi!!

Beisan, je hebt mooie rompertjes uitgekozen O+

Ik heb "Niels' Kleur" gevonden :D Claudia had het laatst over kleuren die ervoor zorgen dat de oogkleur mooi uitkomt, voor Niels is dat dus groen! Heldere kleuren staan hem het mooiste, olijfgroen bijvoorbeeld maakt hem heel bleek.

Beetje gekke foto's, hij had er niet zo'n zin in

Met zijn favoriete speelgoed O+

Het is maat 86 van de Hema, de mouwen zijn veel te lang en het shirt is te breed, maar de lengte van de romp is wel goed. Maffe verhoudingen dus (of Niels heeft maffe verhoudingen :P)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86824543
*O* ***REMINDER*** *O*

Als je mee wilt doen met de DPAM bestelling, geef je bestelling dan graag uiterlijk morgen aan me door via PM.
pi_86824916
mooie kleur Twinkly :Y

Voor de liefhebber van stoere (jongens)shirts, bij bijenkorf op de drie dwaze dagen zijn 2 oktober de shirts van Kultivate voor kinderen in de aanbieding. Van mt 62 t/m 86.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86825496
Staat hem inderdaad erg goed Twinkly! Nou twijfel ik weer heel hard of ik niet voor die appeltjesgroene jumpsuit GMK had moeten gaan ipv die andere groen...

Leia, wat een popje zo O+ Past al goed en erg leuke combi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86826102
Dank O+ nu wil ik alleen maar dit soort jurkjes :D

Twinkly, staat hem inderdaad erg goed! Niels heeft donkere ogen hè? Dat soort kleuren staat mij ook erg goed (en heb groen-bruine ogen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')