ik ken hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef becky27 het volgende:
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu!
O leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat dus!
Leuk broekje Orea
Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
weet jij hoe de maten vallen van croqs?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Beisan helemaal gelijk hoor, die vind ik ook het leukstquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.
[ afbeelding ]
Deze wolde ze dus niet:
[ afbeelding ]
Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?
Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)
Verder veel Halloween spul, als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |