abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:20:58 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86803672
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu! ;)
pi_86804013
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef becky27 het volgende:
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu! ;)
ik ken het :') :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:43:15 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86813388
crocs heeft sale *O* 4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95 :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86813646
mijn 1ste GMkbestelling is verzonden; kreeg ik gister een mail over; dus stiekem hoop ik dat ik morgen een pakje heb!
(en uhhh toen kwam er daarna nog een 2e pakje :))
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:05:32 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86814332
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale *O* 4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95 :9
O leuk!

Was laatst ook in de winkel, bij elk paar dat je kocht kreeg je 't 2de paar voor een 10tje.
Moest je je wel ergens bij aanmelden (ik geloof een nieuwsbrief per mail van Crocs)
Maar ik heb nog niets gezien :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 03:30:52 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86818646
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat dus! :P

Leuk broekje Orea :Y

Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.

Deze wolde ze dus niet:

Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?

Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)

Verder veel Halloween spul, als:

Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86819218
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weet jij hoe de maten vallen van croqs?
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:45:29 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86819331
Heel verschillend..sommige vallen precies goed en andere juist weer wat groter. Bep heeft schoenmaat 23 maar paste nog wel heel lang in Doracrocs maat 21/22.
Eigenlijk zou je ze eerst in de winkel moeten bekijken om het zeker te weten.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86819436
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 03:30 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.

[ afbeelding ]

Deze wolde ze dus niet:
[ afbeelding ]

Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?

Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)

Verder veel Halloween spul, als:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beisan helemaal gelijk hoor, die vind ik ook het leukst O+

Basboussa kan je zelf dan niet een ander maatje van die tuinbroek kopen?
pi_86820440
Ik ben ook los gegaan op de crocs... voor beide meiden 2 paar aangeschaft, rode alice en zwarte mary janes in de maat waar ze nu ongeveer in zitten en een maat groter. We zien wel wanneer ze passen.
Hopen dat het model ook een beetje om de pootjes van mn kids past en anders dan verkopen we ze wel weer door... ;).
Fake it till you make it...
pi_86821097
Oooooh ik had de bestelling van H&M binnengekregen met o.a. dit jurkje O+

In maat 62, dus eigenlijk nog net te groot, maar heb hem haar net toch aangetrokken, witte lange mouwen romper eronder, en een donkerbruine maillot (62-68 :o zit iets ruim maar kan! Waar gaat mijn baby heen? ;( ) en het staat haar goed O+

Ze ligt nu even te tukken, maar zal zo even foto maken!! O+
pi_86821346
hij is ook wel heel erg schattig Orea O+

gek he als ze 62 aanhebben dat ze dan opeens babyaf zijn voor je gevoel :)
Daarom trek k m af en toe nog zijn kleren die 56 aan :') voor het gevoel haha
(past ook nog hoor, anders had t allang bij de rest van de 56 spullen gelegen)
pi_86821407
Heel raar inderdaad.. op zich ook wel leuk, want ik heb echt heel veel leuk spul in die maat O+
pi_86821612
haha ja dat had ik ook haha
Op gegeven moment paste hij nog best veel 56, maar ik pakte vooral 62 omdat hij daar zulke leuke dingen bij had :D

Ik vind t ook zo leuk om kleren aan te doen die ik vrij vroeg in de zwangerschap gekocht heb :D Zo leuk om te zien hoe t hem staat enzo :)
pi_86821901
Mooi jurkje Orea!

Wie kan mij helpen?? Ik ben op zoek naar een leuke wintermuts/sjaal/handschoenen. De winterjas is donker dus de muts mag wel een beetje opvallend zijn. Ik kan nergens op internet een webshopje vinden die veel keus heeft in leuke mutsen....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:30:13 #166
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86822148
Is dit wat? :)

Van dpam. :@
A grand adventure has begun.
pi_86822394
O+ O+

Eigenlijk zou de combinatie van die twee perfect zijn. Ik vind zo'n bolletje er bovenop zo schattig maar de kleuren van het Hema mutsje vind ik weer beter bij F passen. (en ik wil niet bij dpam bestellen want dan blijft het vast niet bij alleen het mutsje.......)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86822861
Ahw Leia O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86823764
Leia O+ Wat staan die kleuren haar mooi!!

Beisan, je hebt mooie rompertjes uitgekozen O+

Ik heb "Niels' Kleur" gevonden :D Claudia had het laatst over kleuren die ervoor zorgen dat de oogkleur mooi uitkomt, voor Niels is dat dus groen! Heldere kleuren staan hem het mooiste, olijfgroen bijvoorbeeld maakt hem heel bleek.

Beetje gekke foto's, hij had er niet zo'n zin in

Met zijn favoriete speelgoed O+

Het is maat 86 van de Hema, de mouwen zijn veel te lang en het shirt is te breed, maar de lengte van de romp is wel goed. Maffe verhoudingen dus (of Niels heeft maffe verhoudingen :P)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86824543
*O* ***REMINDER*** *O*

Als je mee wilt doen met de DPAM bestelling, geef je bestelling dan graag uiterlijk morgen aan me door via PM.
pi_86824916
mooie kleur Twinkly :Y

Voor de liefhebber van stoere (jongens)shirts, bij bijenkorf op de drie dwaze dagen zijn 2 oktober de shirts van Kultivate voor kinderen in de aanbieding. Van mt 62 t/m 86.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86825496
Staat hem inderdaad erg goed Twinkly! Nou twijfel ik weer heel hard of ik niet voor die appeltjesgroene jumpsuit GMK had moeten gaan ipv die andere groen...

Leia, wat een popje zo O+ Past al goed en erg leuke combi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86826102
Dank O+ nu wil ik alleen maar dit soort jurkjes :D

Twinkly, staat hem inderdaad erg goed! Niels heeft donkere ogen hè? Dat soort kleuren staat mij ook erg goed (en heb groen-bruine ogen)
pi_86831402
Ik heb met Ivan precies hetzelfde, Twinkly! Truitjes in maat 80 zitten vaak qua lengte prima maar de mouwen zijn vrij lang en de breedte kan net (vermoedelijk heeft Ivan een wat dikkere buik dan Niels). Ik heb het niet alleen bij shirtjes van de Hema maar ook van de H&M. Ik vind maat 80 nu dus vaak te veel opkruipen, maar maat 86 is nog zó groot.

Overigens heeft Ivan van broeken steevast een kleinere maat. Hij draagt momenteel maat 74 (begint te klein te worden) en maat 80 (zit nog zo groot). Ik heb vandaag bij de Hema 2 broekjes maat 86 gekocht en die zijn HUGE.

Oh, en de Hema-rompers 86/92 vind ik hier best aardig passen! Ongewassen zitten ze wel een beetje ruim, maar niet storend. Als ze een keer in de wasmachine en droger zijn geweest zitten ze prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86831656
Oh, en ik vind groen ook heel leuk staan bij Niels! Ik vind bij Ivan de wat minder felle tinten juist weer leuk (dus olijfgroen bijvoorbeeld). Ik vind die sokken van Niels trouwens ronduit geweldig; waar heb je die vandaan, Twinkly?

En wat ziet Leia er schattig uit in dat H&M-jurkje. Dat jurkje is helemaal mijn smaak. Vandaag heb ik dit jurkje bij de Hema gekocht in maat 62 (had ik toch een tekort aan :P):

Maar dan grijs met paars (misschien is het op de foto ook wel paars, maar ik zie het er niet in). Ik vind het jurkje in het echt veel leuker dan op de foto. Dat geldt trouwens helemaal voor dit shirtje:

En ik heb een heel schattig broekje met fel gekleurde breedtestrepen gevonden. Ben best goed geslaagd! De Hema was wel een enorme chaos. :X
pi_86831669
herkenbaar probleem met die maten... bij Evie zijn veel dingen te kort (shirtjes vooral) maar qua omvang hoeft ze nog niet zo groot en mouwen zijn ook vaak wat aan de lange kant...
lastig.

en ik kom ff jompelen want; mijn 1e GMKpakje is binnen! en het is leuk leuk leuk!
zal zo eens ff een foto uploaden :Y
*O* *O* *O*
pi_86832079
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind groen ook heel leuk staan bij Niels! Ik vind bij Ivan de wat minder felle tinten juist weer leuk (dus olijfgroen bijvoorbeeld). Ik vind die sokken van Niels trouwens ronduit geweldig; waar heb je die vandaan, Twinkly?

En wat ziet Leia er schattig uit in dat H&M-jurkje. Dat jurkje is helemaal mijn smaak. Vandaag heb ik dit jurkje bij de Hema gekocht in maat 62 (had ik toch een tekort aan :P):

[ afbeelding ]

Maar dan grijs met paars (misschien is het op de foto ook wel paars, maar ik zie het er niet in). Ik vind het jurkje in het echt veel leuker dan op de foto. Dat geldt trouwens helemaal voor dit shirtje:

[ afbeelding ]

En ik heb een heel schattig broekje met fel gekleurde breedtestrepen gevonden. Ben best goed geslaagd! De Hema was wel een enorme chaos. :X
Wat grappig, dat jurkje heb ik in mijn mandje zitten! :D
pi_86832436
Ik heb nog maillots nodig. Iemand een tip waar ik die goedkoop kan scoren? (Niet de Wibra aub!)
pi_86832460
ahhhh Leia; ik had je nog helemaal niet gezien in je mooie H&M-jurkje! staat je goed joh! mooooooooi!

dat Hema-jurkje heeft Evie ook, maar dan de grijze met streepjes. O+

en groen en Niels is een goede combi zeg!
pi_86832465
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog maillots nodig. Iemand een tip waar ik die goedkoop kan scoren? (Niet de Wibra aub!)
zeeman :D of de markt
pi_86832551
Ik zal eens kijken of er een Zeeman in de buurt zit.

Ik zag in het fototopic trouwens Niels in het blauwe H&M-shirtje met een lichtblauwe tuinbroek. Wat staat dat hem geweldig, zeg!
pi_86832604
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
herkenbaar probleem met die maten... bij Evie zijn veel dingen te kort (shirtjes vooral) maar qua omvang hoeft ze nog niet zo groot en mouwen zijn ook vaak wat aan de lange kant...
lastig.
Volgens mij heb jij stiekem de meeste kleding van iedereen hier. :P

Ik vond het leuk om vandaag in de Hema kleding te kopen voor allebei mijn spruiten. Echt zo gaaf. O+
pi_86832649
voor het eerst een GMK romper, shirt en broekje:

alles in 74/80 en het zit helemaal prima... O+
pi_86832746
Leuke combinatie, dat roze en lila! Het pakje trekt dus niet vanonder? Ik ga hier geen pakjes uit één stuk meer proberen.
pi_86832874
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke combinatie, dat roze en lila! Het pakje trekt dus niet vanonder? Ik ga hier geen pakjes uit één stuk meer proberen.
psssssst het is geen pakje :) een broekje met wijde pijp en een shirtje in dezelfde kleur :Y
pi_86832972
Oh ze verkopen ook losse kledingstukken? }:|
pi_86833261
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ze verkopen ook losse kledingstukken? }:|
yups :) en het is nu nog sale ;)
kijk hier kan je het beter zien:
pi_86833929
Evie O+ staat je goed joh!! :D

Ik wil dit setje nog voor mijn baby.. ik ga echt failliet :')

zaterdag 25 september 2010 @ 18:57:46 #191
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86836855
Orea, had dat jurkje besteld, maar levering werd steeds verder uitgesteld. heb het uiteindelijk maar gecancelled. Heb trouwens vandaag een super leuk jasje van xs feet gekocht.
Weet niet of het plaatje het doet:
http://www.babysenbengels(...)%20%5B800x600%5D.jpg
pi_86839090
Leia wat zie je er schattig uit in je jurkje! Nu moet ik ook jurkjes! en mijn moeder maar vertellen dat jurkjes helemaal niet fijn zijn bij baby's, tssss :{w

Leuk jasje Becky!

Evie,staat je goed dat gmk outfitje!

Die kleuren staan hem zeker goed, Twinkly!

Claudia, ik dacht dat jij een beetje hema moe was ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:01:14 #193
298315 SacreCoeur
pi_86840625
http://nameit.bestsellershop.com/NL/kids/uitverkoop/9/185647

Niet dat er heel veel leuks tussen zit, maar bij 't nieuwe spul wel.
& daarna kun je gelijk door voor jezelf bij Vero Moda/Vila. :9~

Die vind 'k lief

pi_86841182
Oeh nice SC, ff kijken :9 en ik ben gek op vila O+ dus gelijk daar ook maar eens gluren :D

Leuke dingen Claudia! En BJ ook, dat setje staat Evie erg lief <3

Ik heb het Hema-jurkje inmiddels gehad van mn mams, hij is echt zó tof! :D Ik word er helemaal blij van iedere keer als ik er naar kijk, hoe suf is dat :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:23:10 #195
298315 SacreCoeur
pi_86841363
Ik kan niet wachten tot ik geld kan gaan laten rollen voor ballet schoentjes & ballet pakje.
Maar ze moet eerst even nog een paar keer proeflessen voordat ik uitgeef :P

O+ O+ O+

pi_86841488
Claudia, ik haal maillots altijd bij de Hennes eigenlijk, ze blijven goed na wasmachine en droger misbruik en je kan ze gewoon in 3-packs kopen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86841893
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik haal maillots altijd bij de Hennes eigenlijk, ze blijven goed na wasmachine en droger misbruik en je kan ze gewoon in 3-packs kopen.
Ik vind de maillots van Hennes ook fijn :Y

leuk is dat hè SC? O+ ik kan ook neit wachten :D
nou helpt het niet dat hier in het durp een grote danswinkel zit met dansspullen voor volwassenen en kinderen. ik word er altijd hebberig van als ik er langs loop...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:38:19 #198
298315 SacreCoeur
pi_86842013
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vind de maillots van Hennes ook fijn :Y

leuk is dat hè SC? O+ ik kan ook neit wachten :D
nou helpt het niet dat hier in het durp een grote danswinkel zit met dansspullen voor volwassenen en kinderen. ik word er altijd hebberig van als ik er langs loop...
Ja hier dus ook :')
+ dansschool tegenover ons huis.
Al die mooie spullen van Le Papillon O+
pi_86842136
Ik krijg bij de maillots van h&m commentaar van Meike, dat ze niet goed zitten.
Er zit nl geen hak in. Alleen een randje bij de tenen en verder niks, ik dacht in eerste instantie dat ik een foute maillot had gekocht, en ding weggekwakt, tot de volgende ook weer zo was...... :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86842247
Ik heb vandaag mijn muts van Kik kid gevonden. Oke, moest er de hele bak voor door, maar nou heb ik er twee. Voor 15 euro (samen dus, niet per stuk).

Claudia en Twinkly, wat jullie zeggen heb ik dus met de lengte. 80 gaat nu goed, soms wat kort. Maar vandaag had ie een 86 aan van Imps en Elfs (jasje) en die was prima. Bij Driekus is alles wel redelijk wijd, hij heeft wel brede schouders, maar geen buik en geen kont. En inderdaad, bij de Hema mouwen omslaan. Ach ja, tis niet anders.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')