ik ken hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:20 schreef becky27 het volgende:
ja maar ja maar ja maar, ik wil het nu!
O leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat dus!
Leuk broekje Orea
Basboussa nog geslaagd voor rompers enzo? Of ben je nog niet geweest?
weet jij hoe de maten vallen van croqs?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
crocs heeft sale4 paar mary janes en Alice besteld in diverse maten...slecht 19,95
Beisan helemaal gelijk hoor, die vind ik ook het leukstquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ben geslaagd, kind mocht kiezen: een set met paars roze, of een set met bruin roze. Het werd uit eindelijk de bruin roze, met roosjes erop.
[ afbeelding ]
Deze wolde ze dus niet:
[ afbeelding ]
Vond ik eigenlijk leuker, maar goed, wie ziet er nou romperties in de winter?
Een set van 5 rompertjes, voor 14 dollar, dat vond ik wel aardig, en ze zijn heel fijn. Tuinbroekje van Oshkosh voor 2.99, die ze volgend jaar niet past (Ik zei het nog zo, maatje 18 maanden gaat ze volgende zomer niet passen, maar hij vond het echt wat voor Beisan. Ik zei ook nog, koop dan wat voor de baby, want ze hadden ook leuke tuinbroekjes in kleine maatjes, maar dat wolde die niet. Hij wist nog niet wat voor tiep dat was. Ja, lekker is dat. En dat zei hij ook toen ik heule lieve piaamaatjes zag, en fijne rompurtjus.)
Verder veel Halloween spul, als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat grappig, dat jurkje heb ik in mijn mandje zitten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik vind groen ook heel leuk staan bij Niels! Ik vind bij Ivan de wat minder felle tinten juist weer leuk (dus olijfgroen bijvoorbeeld). Ik vind die sokken van Niels trouwens ronduit geweldig; waar heb je die vandaan, Twinkly?
En wat ziet Leia er schattig uit in dat H&M-jurkje. Dat jurkje is helemaal mijn smaak. Vandaag heb ik dit jurkje bij de Hema gekocht in maat 62 (had ik toch een tekort aan):
[ afbeelding ]
Maar dan grijs met paars (misschien is het op de foto ook wel paars, maar ik zie het er niet in). Ik vind het jurkje in het echt veel leuker dan op de foto. Dat geldt trouwens helemaal voor dit shirtje:
[ afbeelding ]
En ik heb een heel schattig broekje met fel gekleurde breedtestrepen gevonden. Ben best goed geslaagd! De Hema was wel een enorme chaos.
zeemanquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog maillots nodig. Iemand een tip waar ik die goedkoop kan scoren? (Niet de Wibra aub!)
Volgens mij heb jij stiekem de meeste kleding van iedereen hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
herkenbaar probleem met die maten... bij Evie zijn veel dingen te kort (shirtjes vooral) maar qua omvang hoeft ze nog niet zo groot en mouwen zijn ook vaak wat aan de lange kant...
lastig.
psssssst het is geen pakjequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke combinatie, dat roze en lila! Het pakje trekt dus niet vanonder? Ik ga hier geen pakjes uit één stuk meer proberen.
yupsquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ze verkopen ook losse kledingstukken?
Ik vind de maillots van Hennes ook fijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik haal maillots altijd bij de Hennes eigenlijk, ze blijven goed na wasmachine en droger misbruik en je kan ze gewoon in 3-packs kopen.
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind de maillots van Hennes ook fijn
leuk is dat hè SC?ik kan ook neit wachten
nou helpt het niet dat hier in het durp een grote danswinkel zit met dansspullen voor volwassenen en kinderen. ik word er altijd hebberig van als ik er langs loop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |