quote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef ymme het volgende:
Mart zijn pet is binnen
Ik ben er helemaal blij mee. Zo gaaf!
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat oceanblue is zo mooi qua kleur![]()
![]()
mn favoriete jurkje van Amélie in 62-68, ik vond het zo erg toen ie écht niet meer paste
2 gekkebekkenfoto's
Oké bruine effe romper & daaronder een bruin maillotje met bloemetjes, done! niets aan veranderenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef huuphuup het volgende:
Deze dus, bijvoorbeeld met die donkere romper van Hema met bloemetjes eronder, of juist wit met maillot. Of een bruine of zwarte effen romper...
[ afbeelding ]
twijfel.
De kleur zal mooi staan, omdat 't niet fel geel is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nee dat is dus precies wat ik ook dacht van mja, of het staat erg leuk en vrolijk, of het staat voor geen meter
Maar omdat ze donker haar heeft denk ik dat het wel ok zal staan, of is dat krom gedacht? Hm ik heb ook niets geels in huis om naast dr hoofd te houden![]()
ja dat heb ik, maar daar heb je alleen wat aan als je kindje Evie gaat hetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
BJ, heb jij niet toevallig nog een raspberry romper 50-56 in de aanbieding
Ja, is raspberry oud roze? op de foto lijkt 't meer een zuurstok kleur.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
geel is hier ook echt geen optie... staat mij vreselijk en Evie zal het vast ook niet staan..
mijn favokleur is de raspberry; mooi oud-roze...en die lila ook wel eigenlijk.
(en o ja appeltjesgroen)
en die petrol is idd ook best leuk Huup; heeft Evie ook een GMK-jumpsuit.
in het vorige deel had iemand Evie haar foto gequote met die kleur aan..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, is raspberry oud roze? op de foto lijkt 't meer een zuurstok kleur.
Daarom zou 'k 'm niet zo snel nemen, maar als 'ie echt oud roze zou zijn.
Jahaa met een Veerkampje eronder.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk hoor! al die kleurtjes..
Zal ik ook iets bestellen?
Zo'n overslag jurkje lijkt me lief & dan een hysterische maillot eronder ofzo.
Nee hoor, dat is niet te koud. Als Ivan het die eerste weken koud had deed ik hem in een omslagdoek. (Daar heb ik de bunting bag nu voor!) Slapen deed hij onder een dekentje en als we naar buiten gingen lag hij of in een dik voetenzakachtig ding of hij had een skipak aan. Baby's die moeite hebben om op temperatuur te blijven krijgen een mutsje op. En ach, zo koud is het binnenshuis ook weer niet in de winter want je hebt gewoon je verwarming aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, Claudia, hebben jullie al wat op het oog als eerste pakje? (was daar niet ooit een topic van?) Want ik wilde voor een GMK jumpsuit gaan maar is dat niet te koud in de winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |