Oeh dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Keshet het volgende:
R. Lekkere spekkies in 't pakje!
Emma's nieuwe jurkje + legging:
[ afbeelding ]
Zijn ze bij de action ook in kleine maatjes? Mijn grotert heeft er 1 van de action en die blijft ook mooi, sommige gaan heel erg pillen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die waren aan de bovenkant slap, vond 'k echt jammer.
Bij de Wibra hadden ze ook maar die waren heel dun, wel lekker voor de herfst.
Ik heb dikke van de H&M en de Pri.
Daar komt gewoon een H&M!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Zuster87 het volgende:
Ja die zit waar vroeger de prenatal zat he? Ben daar 1x geweest. Maar action is toch leuker hoor. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar het is wel tijd dat er eentje komt hier. Misschien als de Koperwiek klaar is met verbouwen??Dan kan ik erheen rollen!
Ik woonde in de Hofdijk-flat. Errug slecht voor mn portemonneequote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Zuster87 het volgende:
Ja bij die kom ik eigenlijk nooit Huup. En dat terwijl mijn vriendin ernaast woont.
Hij komt er echt hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Zuster87 het volgende:
Sssstt!
Ohh menn Bazar![]()
SC H&M zou ik niet zo erg vinden. Ik ben verslaafd aan de onlineshop, de winkel doet me niet zo veel. Vero Moda/Only daarentegen...
Hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft helemaal geen mutsje op gehad. In het ziekenhuis moest ik hem zelfs vaak even wegleggen omdat hij het van mij al zo warm kreeg.
DML, ik denk dat je toch je lief even moet melden dat je die bunting bag écht nodig hebt.
oh god count me inquote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor een bazar-kinderkleertjestopic-lunchmeet aankomen?
Ik woonde er letterlijk tegenover... Ik kwam daar echt te vaakquote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Er zit ook een redelijk grote bij de Lombardweg, die zijstraat van t Pompenburg en de Admiraal de Ruyterweg.
Bus 38 stopt practisch voor de deur en je kunt altijd de metro nemen naar beurs en dan overstappen op de tram en uitstappen bij Meent bijv. (of gewoon gaan lopen vanaf Beurs, dat kan ook)
Ja met de Jumbo ben ik wel blij! Maar oohh die H&M, dangerous.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hij komt er echt hoor(op de plek van 'de parasol)
Ik heb de plannen een beetje gezien.
Ze gaan de bovenkant aftimmeren daar komen tuinen voor de mensen in de flats erboven.
Jumbo komt ipv Super de Boer (trekken ze de uitgang ernaast bij etc)
En erachter (waar de parkeer plaats is denk ik?) komt een mini woonboulevard.
Ja ze zijn wat van plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |