abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86842825
Zo dat zijn best flinke verzendkosten bij name-it :o is daar geen kortingscode voor dat iemand weet?
7,95.

Ik vind dit leuk uit de sale, voor volgend jaar zomer maar ik vind de verzendkosten dus te hoog...

plaatje van de muts mefke? :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86842985
Claudia, past Ivan al in die 86/92 rompertjes van de Hema? :o Ik vond die er zooo groot uitzien, ik heb ze niet eens gekocht daarom.

Ik wou trouwens meedoen met de DPAM bestelling, maar ik zag dat er tot de 30ste geen verzendkosten worden berekend bij bestellingen boven de 100 euro. En nu had kwam ik precies op 100,30 uit, dus kan gewoon zelf bestellen :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86843097
Ow, Anna spuugt net over haar DPAM buntingbag heen -O- En nu staat er in het wasvoorschift dat je het met tennisballen moet wassen (ja echt :P ) . Zou dat ook met drogerballen kunnen, want we hebben heul geen tennisballen in huis.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86843099
NAme it heeft boven de 60 euro geen verzendkosten...
Ik bestel daar dus alleen als ik aan de 60 euro kan komen..
pi_86843156
oh goed om te weten piglet!
ik vind de verzendkosten ook altijd te hoog, maar ze hebben zulke leuke dingen
pi_86843238
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef p_iglet het volgende:
NAme it heeft boven de 60 euro geen verzendkosten...
Ik bestel daar dus alleen als ik aan de 60 euro kan komen..
oh!

dat biedt mogelijkheden!
en nu weet ik niet of ik daar :D of :') achter moet zetten hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86844818
Ik kan nergens vinden dat het gratis verzonden wordt boven de 60 euro :o wordt dat automatisch verrekend dan ofzo? Ik heb er nu een voedingsjurk voor mezelf bij gedaan en zit dan in totaal op 65 excl verzenden maar hij telt gewoon die 7,95 erbij op. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:55:51 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86844894
dat van die verzendkosten geldt voor ikenmijnkind. of is dat ook de site waar jij kijkt? ik heb er vandaag een leuk pakketje van ontvangen. O+
in de haak.
pi_86845176
ah ok op die fiets! ik zit gewoon op de officiele site van name it. Dan zal dat het zijn. Even kijken of ze daar hetzelfde spul hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:07:08 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86845265
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
ah ok op die fiets! ik zit gewoon op de officiele site van name it. Dan zal dat het zijn. Even kijken of ze daar hetzelfde spul hebben.
Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuks :D
Beetje in 't verkeerde topic maargoed..
http://www.ikenmijnkind.nl/images/products/cassy.jpg die is zo gaaf! (en kijk die prijs!!!!!!!!!)
pi_86845311
Ja die is erg leuk O+ maar dat ga k qua seizoen niet meer redden :') :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:11:46 #212
298315 SacreCoeur
pi_86845446
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die is erg leuk O+ maar dat ga k qua seizoen niet meer redden :') :P
Dat denk ik ook niet :P
Je hebt wel de perfecte timing om naar de jonge gezinnen beurs te gaan. O+
pi_86845559
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet :P
Je hebt wel de perfecte timing om naar de jonge gezinnen beurs te gaan. O+
Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoeg :P ik hou niet zo van die drukte eigk.

Wat een irritante site is dat zeg :X en ze hebben ook niet wat ik wilde hebben -O- muh. Laat maar zitten ook haha, gedoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:18:02 #214
298315 SacreCoeur
pi_86845660
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Daar ben ik al wel eens geweest, gevalletje meh, een keer was genoeg :P ik hou niet zo van die drukte eigk.

Wat een irritante site is dat zeg :X en ze hebben ook niet wat ik wilde hebben -O- muh. Laat maar zitten ook haha, gedoe.
Ja je kunt niet zoeken op maat enzo ;(
pi_86850922
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Niet alles.. maar ze hebben daar ook weleens wat leuks :D
Beetje in 't verkeerde topic maargoed..
http://www.ikenmijnkind.nl/images/products/cassy.jpg die is zo gaaf! (en kijk die prijs!!!!!!!!!)
:o die heb ik nog in de kast hangen. Net gekocht met die hittegolf tijdens het WK alleen toen ie eenmaal binnen was, is het geen mooi weer meer geweest |:(
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 26 september 2010 @ 03:41:13 #216
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86851827
Nog even over de maatjes... Het is hier ook erg vreemd gegaan, vond ik. Ze ging de zomer in met 74/80 en draagt nu kwa shirtjes enkel nog 92 of 86/92 (maar die kruipen erg snel omhoog, en staan gauw al wat armoedig). Nu is kind best gegroeid deze zomer, maar die maatjes lopen niet helemaal synchroom met de echte maten ofzo, vooral van de hema. Voor mijn gevoel is daar 80 hetzelfde als 86. Kind is verder aan de slanke/iele kant, dus het heeft echt niet met de dikke buikjes te maken, volgens mij kloppen de maatjes gewoon niet helemaal... En soms lijkt het dus inderdaad of 80 groter is dan 89/92, ik heb die ervaring wel met wat Hema shirtjes. Heel maf.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86852521
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef tessie het volgende:
Claudia, past Ivan al in die 86/92 rompertjes van de Hema? :o Ik vond die er zooo groot uitzien, ik heb ze niet eens gekocht daarom.
Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86852818
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, en ze zitten niet eens idioot groot! Maat 74/80 lukt trouwens ook nog wel. :')
oh das wel een prettig idee haha.
Ik heb wel rompers in 86/92 maar heb er maar 2 in 80/86, ik zat al te dubben hoe ik het ging overbruggen want ik vond het verschil zo groot. Maar geen punt dus. Mooi!

Basboussa dat klopt wel hoor van die maten!
Met name Hema moet je niet te lang in de kast laten hangen in de grotere maten heb ik het idee. Amélie is pas net uit 74 en van alle merken zit maat 80 keurig nu, behalve Hema, daar ben ik overgegaan naar de peutermaten 86/92, dat zit precies pas :') Terwijl van H&M bijvoorbeeld maat 86 wel nog écht veel te groot is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86853203
Hema valt heel gek vanaf de maten voor grotere baby's. Veel te breed, te kort lijf en te lange mouwen. De peutermaten heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb daarin nog niet veel soeps gezien, alles voor jongetjes is saai en "stoer"/mini herenkleding.
Niels zit qua broekjes net in 74, 68 is nu echt te kort. Qua truitjes zit hij in 74-80, dat verschild per merk, maar Hema valt zo kort dat hij 86 ook wel past in de lengte. Ik vind dat shirtjes best wijd mogen zitten, is ook een stuk makkelijk met aankleden.

Ik heb een merk ontdekte wat Niels vaak goed zit: Just Small, dezelfde prijscategorie als Hema. Hij heeft daar een spijkerbroek, zwarte ribbroek, een paars laagjesshirt met een gitaar erop en een rood basisshirt van. Alhoewel het nog wel wat breed is, maar Niels is ook best smal.

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Leuk shirt Twinkly, R heeft het ook ;) (alleen dan maat 74). Ik hou sowieso van die kleuren, maar het staat Niels inderdaad erg goed ook O+ .

Dat was voor het kinderkleertjestopic bedoeld 8)7 .
Ik kwam ook door jouw R op het idee om eens groen te proberen. Jij vertelde laatst dat hem dat zo goed staat! :D

Claudia die tuinbroek met H&M streepjesshirt, dat heb ik van jou afgekeken. Ik wilde wel eens proberen hoe een Ivan-outfit, met rustige kleuren en streepjes, Niels zou staan :D
De broek komt van Marktplaats en is van Mexx, meestal vind ik Mexx maar saai, maar van deze ben ik fan.

Zijn outfit vandaag

En hij is nu aan het "rocken" op Eels :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Twinkly op 26-09-2010 10:16:33 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86853278
Wat een schatjes hier!! O+

Die ballerina outfit ooohh bjoetifoell!

Ik ben al drie dagen aan het asen op de h&m laarsjes met die bolletjes eraan, sta elke keer vroeg op om ze te kopen... maar die zijn er niet :')
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 10:22:33 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_86853398
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:11 schreef Sandous het volgende:
Wat een schatjes hier!! O+

Die ballerina outfit ooohh bjoetifoell!

Ik ben al drie dagen aan het asen op de h&m laarsjes met die bolletjes eraan, sta elke keer vroeg op om ze te kopen... maar die zijn er niet :')
maandagochtend vullen ze weer aan :P

En de makkelijkste manier om een (speel) tutu te maken:

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86854178
Ik hoop dat hier die overgang ook niet groot zal zijn van 74/80 naar 86/92 rompers, bedankt iig voor het laten weten Claudia!
Broeken zit hij hier net in mt74 en shirts 74 of H&M Hema is het mt 80. Jammergenoeg zijn de Dpam shirts 18mnd nog echt te groot.

Ik zag weer gave outfits voorbij komen;
balletpakjes O+

gaaf H&M setje met jurkje wat Orea graag hebben wou

Huup die al aan het kijken is voor zomer outfits :D Die officiele Name It site is leuk! Ook voor jongetjes! Wolf heeft echt een paar leuke Name It kleertjes, de prijs valt vaak mee en het blijft echt heel mooi

Stoere rocker Niels O+ O+ Bij Duimelotje (ofhoedatookheet tegenover Kruidvat) hebben ze een enorm leuk KIss shirt in de etalage, helaas pas vanaf mt 92 -O- AC DC en Jimi Hendrix wel in babymaten 15 euro van Name It. Ik wil heel graag een Kiss shirt voor hem met de bandleden erop haha
Dit staat hem echt heel erg leuk, nu wil ik ook een zwart met roos combi voor Wolf maken haha
Oh van de week komt vast de GMK bestelling binnen *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 26 september 2010 @ 12:09:33 #223
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86855509
Zie je wel, mijn zoon is echt niet zoooo groot. Die zwemt nog in de maat 74/80 rompers van de hema (gewassen en gedroogd) :P .

Twinkly, dan moet je bruin ook eens proberen. Ik ben helemaal into groen (was ik altijd al), bruin en grijs voor R. :Y
pi_86855606
Nou, ik ben nu wel helemaal overtuigd dat 74/80 van GMK bij Wolf en Niels niet gaat passen :o Als het bij R al strak zat!

Echt bruin, niet vaalbruin en donkergrijs staat Niels ook goed. Ik heb een bruine jumpsuit besteld, ik ben benieuwd!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 26 september 2010 @ 12:14:07 #225
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86855636
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Twinkly het volgende:
Nou, ik ben nu wel helemaal overtuigd dat 74/80 van GMK bij Wolf en Niels niet gaat passen :o Als het bij R al strak zat!
Nou ja, oké, zwemmen is misschien wat overdreven gesteld :@ . :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')