abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87236585
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs het strikje stoort me niet. Leuk!
Nu mis ik even een flauwvalsmiley :o
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:24:46 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87236586
Dames, ik ga helemaal nostalgisch worden door jullie }:| zit al helemaal vertederd mijn fotoboeken door de bladeren. O+
O+ Spijkerbroekjes met een bovenstuk O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87236606
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, ik ga helemaal nostalgisch worden door jullie }:| zit al helemaal vertederd mijn fotoboeken door de bladeren. O+
O+ Spijkerbroekjes met een bovenstuk O+
Dat vráágt om een toelichting dmv fotomateriaal O-)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:27:04 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87236635
Euh Ik heb dríe heul schattige kinderen. Waar begin ik waar stop ik. O-) ik zal wel ff kijken. :@

Ik heb maar weinig motivatie nodig you see. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87236665
^O^ Begin maar ergens en stoppen is niet verplicht.
pi_87236726
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
dat dus! :D

de buurjongens O+
al vul je dr een heel topic mee, kom maar op hoor! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87236740
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Dat doe ik ook altijd. 8-)

Ik ben benieuwd, buuf! Wel over de kleertjes ouwehoeren, hè, anders worden we ontmanteld als slowchat en doekt BE ons op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87236787
Over kleertjes gesproken. Ik moet Isabeau d'r kast nódig uitmesten.... Wat een uitdragerij!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:41:07 #159
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87236918
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef Jore het volgende:

Groofsken, dat eerste pakje van S. vind ik fantastisch! Zoiets zou ik ook graag willen voor onze dochter, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt. Was het Hema?
Ja, hema. Gekocht toen ik net wist dat ik zwanger was O+ (of misschien zelfs al toen ik besloot ervoor te gaan). In elk geval ook echt het allereerste spul dat ik in huis had.

Wat leuk om Kylian te zien zo klein O+ . Hij leek toen meer op Dyon dan nu, vind ik.

En Ik vind dat blauw Ivan ook goed staan. Alleen die kleur blauw van dat laatste shirtje vind ik dan weer net niet mooi.

En Sorbo, wat een koddig spul ^O^ .
pi_87236923
hahaha Sorbo :D ik doe dat altijd met Amélie erbij, grote stapel kleertjes voor de neus en dan lekker alles overhoop trekken :P je doet er wel 3 keer zo lang over :') maar ik vind het wel leuk om te doen zo samen haha. En dan alles weer opvouwen en terugleggen enzo, al dan niet via een of ander raar zelfbedacht logisch systeem :+

Leuk spul van DPAM, dat jasje is echt súperleuk zeg O+ O+
Dat jurkje was ik toen ook verbaasd over hoor! Amélie past de hare nog steeds, hij wordt nu wel iets kortig, maar hij valt ook gewoon heel wijd ofzo. Ik heb het er toen maar op gegooid dat dat dan het model wel zou zijn ofzo want Franse kindjes zijn over het algemeen wat ieler dan NLse, dus t leek me niet dat ze extra buikruimte nou echt nodig hadden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87236984
Ik ben er ook helemaal blij mee. Als ze thuis is (ze is naar het kdv, want aan een zieke mama heeft ze weinig) gaat ze het jasje meteen passen :D

Alvast een before foto. Wanneer en óf er uberhaupt een afterfoto komt weet ik niet :')

en dan wil je niet weten wat er nog beneden in de was ligt..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:45:42 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87237008
_O- ik zit dus nu enorm te letten op de kleren op de foto's en er zitten toch wel erg veel "what was i thinking :o " foto's tussen. :') men.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:45:44 #163
313287 Groofsken3
pi_87237010
Ik ben zo stom geweest. Ik heb gisteren drie trainingsbroekjes bij de hema gekocht, maat 80 (ik ging er echt vanuit dat de twee die hij al had maat 74 waren), thuis meteen in de was en in de droger gedaan, maar toen ik ze eruit haalde leken ze ineens helemaal niet groter dan wat we al hadden. Bleken die eerdere twee ook al maat 80 te zijn. o|O

Nu heeft hij dus 5 ! trainingsbroekjes in maat 80, terwijl hij daar al uit aan het groeien is. :{
pi_87237028
Strakke actie Groofsken :D

Buurvrouw ik word nu alleen maar nog nieuwsgieriger!
pi_87237092
Dat had mij ook kunnen overkomen, Groofsken. Ik dacht dat de trainingsbroekjes maat 74 te krap begonnen te zitten en die bleken ookal maat 80 te zijn. Het gaat ineens zo snel! Maat 80 lijkt hij sneller uit te groeien dan maat 74.
pi_87237102
Oei groofs dat is zonde -O-
in V&A gooien anders?

Buuf :D
ik weet wel zeker dat ik dat hier over een jaar of 10 ook heb haha.
Mn eigen mams heeft het nu ook hoor, terwijl wij er vroeger altijd heel hip-verantwoord bij liepen alledrie :D

Sorbo jeumig hahaha, ligt daar ook grotere maten tussen en dingen die ze niet meer past? of alleen wat ze nu past en draagt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87237116
Ik negeer die kast van Sorbo maar. :P

Nee, het ziet ernaar uit dat er ook nog kleinere maten hangen?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:52:56 #168
313287 Groofsken3
pi_87237160
Hier is dat andersom juist. Mijn ouders waren nog student en kregen alles voor mij. Mijn moeder beweert sowieso geen gevoel voor stijl te hebben (geen smaak), maar als ik nu foto's terugzie vind ik het juist eigenlijk allemaal wèl leuk wat ik aanhad. O+

Verdorie, ik blijf typfouten verbeteren...
pi_87237215
Sorbootje wat een leuke jas!! En haar kast.. Ik heb hier een kast en een volle commode, pffff. Veel kan wel weg hoor (tijd voor nieuwe kleren dan hehehe).

SC: ik wilde dat jasje... maar 86 is er in beide maten niet meer. Ik wil schoenen en dat jasje bestellen maar die zijn er niet tegelijkertijd hmmm. Ga vandaag langs de h&m ff kijken. Hij valt dus leuk en niet ruim :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:55:35 #170
313287 Groofsken3
pi_87237226
Huup, hij krijgt ze eerst aan tot ze echt te klein zijn, en dan zie ik wel weer verder :P ;) . Maar suf is het wel.
pi_87237329
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Groofsken3 het volgende:
Huup, hij krijgt ze eerst aan tot ze echt te klein zijn, en dan zie ik wel weer verder :P ;) . Maar suf is het wel.
haha ja dat sowieso natuurlijk, maar als hij er nu 5 heeft zal ie ze vast niet zoveel dragen :P

mijn ouders hadden overigens ook niet echt veel budget om ons te kleden ofzo, veel gevertjes erbij en ook veel goedkoop. Maar voor de tijd jaren 80/90 liepen we er gewoon keihip bij. Ik vind het wel grappig en leuk hoor. Ik krijg vooral weemoed van die dikke brede haarbanden die ieder meisje toen had, of juist zo'n kuif met flink veel gel erin. En dan het liefst in combinatie mét haarband :')
Alleen als je mn moeder nú in de winkel loslaat koopt ze echt hele andere dingen dan toen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:19:20 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87237799
Nou ja, zo gaat het mij dus ook. Maar ik zie toch vooral mijn zoektocht naar anders dan bruin en groen met lelijke print. :D Het is er voor jongens echt zéér op vooruit gegaan de afgelopen jaren. :Y

Hééél veel streepjes Nou ja, ff dngen doen met photobucket enzo. :')
pi_87237973
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:49 schreef huuphuup het volgende:
Oei groofs dat is zonde -O-
in V&A gooien anders?

Sorbo jeumig hahaha, ligt daar ook grotere maten tussen en dingen die ze niet meer past? of alleen wat ze nu past en draagt?
Het overgrote deel past ze en draagt ze ook, maar ik heb met opzet een paar dingen laten hangen en liggen uit sentiment.
En een aantal te grote dingen.
pi_87238070
Sorbo, wat een echte meisjeskast! En veeheel! :D O+
Je DPAM spullen zijn geweldig!

Groof, dat is niet slim. Jammer dat de winter begint. Anders kon je ze afknippen als kort broek. 8-)

Huup, wat koopt je moeder nu dan? Niet hip? :)

Buuf ik ben benieuwd naar je foto's!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:35:09 #175
313287 Groofsken3
pi_87238175
Herkenbaar, mijn zoon draagt ook eigenlijk altijd effen of streepjes (oké, of auto's :P ).

Ja, het is niet anders, 15 weggegooide euro's. Alhoewel, S droeg datzelfde broekje toen ze 15 mdn was, wieweet hoelang hij het toch nog aan kan. Ik ga maar gewoon uit van het beste ^O^ :P .

[ Bericht 51% gewijzigd door Groofsken3 op 06-10-2010 10:41:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')