Nu mis ik even een flauwvalsmileyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs het strikje stoort me niet. Leuk!
Dat vráágt om een toelichting dmv fotomateriaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, ik ga helemaal nostalgisch worden door julliezit al helemaal vertederd mijn fotoboeken door de bladeren.
![]()
Spijkerbroekjes met een bovenstuk
dat dus!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:Begin maar ergens en stoppen is niet verplicht.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:Begin maar ergens en stoppen is niet verplicht.
Ja, hema. Gekocht toen ik net wist dat ik zwanger wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:32 schreef Jore het volgende:
Groofsken, dat eerste pakje van S. vind ik fantastisch! Zoiets zou ik ook graag willen voor onze dochter, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt. Was het Hema?
haha ja dat sowieso natuurlijk, maar als hij er nu 5 heeft zal ie ze vast niet zoveel dragenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Groofsken3 het volgende:
Huup, hij krijgt ze eerst aan tot ze echt te klein zijn, en dan zie ik wel weer verder![]()
. Maar suf is het wel.
Het overgrote deel past ze en draagt ze ook, maar ik heb met opzet een paar dingen laten hangen en liggen uit sentiment.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:49 schreef huuphuup het volgende:
Oei groofs dat is zonde![]()
in V&A gooien anders?
Sorbo jeumig hahaha, ligt daar ook grotere maten tussen en dingen die ze niet meer past? of alleen wat ze nu past en draagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |