Clothing patches?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Wat is applicatie voor op kleding in het engels?
Ik vind die zelf ook het leukste en ik heb mail terug, het kan in deze kleurtjes geleverd wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik denk misschien wel dat kindje op de tak, maar in een kleurtje! Zwart op bruin vind ik niet altijd zo geslaagd.
Applique of appliqué volgens mij toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Mooie muts en leuke outfit Groofsken![]()
Isabeau wat heb je toch een enorm leuke kleertjesDat jasje met die laarsjes eronder is ook wel erg zwijmelwaardig Sorbo!
Wat is applicatie voor op kleding in het engels?
Het is mijn smaak niet voor de kinderen. Ik heb zelf altijd heel graag zwart aangehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Zwart maakt heel snel hard en dus niet meer lief.
Kan ook gewoon zijn dat 't je smaak niet is, ondanks dat 't haar goed staat.
Dubieus, dat klinkt crimineel, of ordinair.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Groofsken3 het volgende:
Oeke, wat moet ik dan zeggen 'twijfelachtig'. Ik vind zwart echt een moeilijke kleur voor kinderen. Ik vind het soms wel mooi, maar tegelijkertijd vind ik het ook echt een kleur voor volwassenen. Juist omdat ik het niet per definitie lelijk vind, noemde ik het dubieus. Misschien moet ik zeggen dat ik het een moeilijke kleur voor kinderen vind? Mijn dochter heeft als baby een zwart effen shirtje gehad, stond haar heel goed, en toch had ik er altijd mijn twijfels bij. Nu heeft ze weer een zwart shirt en heb ik er een grote koe-applicatie opgestreken (kop op de voorkant, billen op de achterkant
), en vind ik het nogsteeds dubieus moeilijk. Terwijl ze de kleur zwart goed kan hebben eigenlijk.
hormonen much?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
[..]
Dubieus, dat klinkt crimineel, of ordinair.
Misschien associeer ik het teveel daarmee.![]()
Een kennis van mij raakte trouwens over haar toeren toen ze hoorde dat ik iets zwarts voor de ongeboren baby had gekocht. Zwart is een negatieve kleur, dat is niet goed voor de ontwikkeling van je kind, bladiebladiebla. Puh.
Het zou best moeilijk zijn om er nog een letter bij te zetten, dan zou het hele evenwicht van dat truitje er niet meer zijn. Dus misschien had ze gelijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, dat truitje heeft mijn moeder zelf gebreid. Ze probeert mij al jaren wijs te maken dat ik aan dit truitje te danken heb dat je mijn naam zonder -h schrijft. Ze kwam er gaandeweg achter dat er geen ruimte was voor 6 letters. Ik geloof er niks van, want ze wist helemaal niet van tevoren dat ze een meisje zou krijgen
Haha, nee, het was een collega.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
hormonen much?
of was t een chinees?
hoewel je dan eerder een issue had gehad met egaal wit en kobaltblauw denk k.
jeetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, nee, het was een collega.Tjonge jonge, wat een gedoe was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |