die zou ik bij mezelf nog op een shirt zettenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef bodpa09 het volgende:
Is het heel suf dat ik deze kabouters ook leuk vind op Niels' jumpsuit?
Ik heb het bij de Hema gezien, maar ik weet niet of dat goede kwaliteit is. Zou wel zonde zijn als het snel beschadigd in de was.quote:
Tan weet dat volgens mij wel, die had er wat mee gemaakt dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb het bij de Hema gezien, maar ik weet niet of dat goede kwaliteit is. Zou wel zonde zijn als het snel beschadigd in de was.
Ja hè?! Nu moet ze maar als de sodemieter leren lopen. Die laarsjes passen namelijk al bijna!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:43 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een superschattig jasje Sorbo!! En die laarsjes eronder
I <3 Etsy, ik moet er niet teveel kijken, ik word er altijd zo hebberig van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:38 schreef oeke het volgende:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe kritisch je bent. Het was voor mijn werk, en dan moet het veel gedragen en gewassen worden.![]()
Ik zat ook al op Etsy te zoeken naar leuke applicaties!![]()
En zelf van een leuk stofje een vorm uitknippen en opnaaien?
Je hebt trouwens bij de fourniturenwinkel ook transfervlieseline, dat kun je tussen 2 lagen stof doen om ze aan elkaar te plakken/strijken.
Nog snel voor de zekerheid een maatje groter erbij kopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hè?! Nu moet ze maar als de sodemieter leren lopen. Die laarsjes passen namelijk al bijna!
Whaha, hier moest ik even hardop om lachen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, dat truitje heeft mijn moeder zelf gebreid. Ze probeert mij al jaren wijs te maken dat ik aan dit truitje te danken heb dat je mijn naam zonder -h schrijft. Ze kwam er gaandeweg achter dat er geen ruimte was voor 6 letters. Ik geloof er niks van, want ze wist helemaal niet van tevoren dat ze een meisje zou krijgen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef Keshet het volgende:
Whaha, hier moest ik even hardop om lachen!
Ik wilde net zoiets gaan typen, dat ik je naam dus echt altijd wel goed schrijf maar dat 't gewoon later aangepast is omdat 't anders niet op de trui paste en dat je moeder je gewoon nog nooit de waarheid had durven vertellen.
Nog nietquote:
Niet op Etsy helaas maar hier.quote:
Ik heb hem ook in 80 meegenomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Meimeltje het volgende:
Woeiii Wolf ook in jumpsuit!! Staat hm goed!!
En dat zwarte broekje had ik ook in mn handen, vond het wel een fijn broekje voor maar een paar euro. Helaas geen maat 80 meer en maat 74 heeft ie nog genoeg broekjes.
zie mijn post boven die van jou, al een hele poos geleden maar dus nog nooit gepastquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Winterjas gekocht??
Ook gelijk foto maken he
Wat je dan het best kan doen, is de vlieseline op het opstrijkbare deel strijken, en dan rond de afbeelding met een knoopsgatsteek afwerken. Daarna de stof en vlieseline wegknippen en dan heb je je eigen badge.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Twinkly het volgende:
Als je de stoffen op elkaar strijkt hoef je dan niet meer te zigzaggen tegen het rafelen? Ik heb een heel leuk ouderwets boekje met borduurvoorbeelden, maar die vormen kun je net zo goed als applicatie gebruiken
Ja he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef huuphuup het volgende:
wat een hoop herinneringen enzo zitten daar dan aan hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |