abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:55:34 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87238799
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:55 schreef Sandous het volgende:
Sorbootje wat een leuke jas!! En haar kast.. Ik heb hier een kast en een volle commode, pffff. Veel kan wel weg hoor (tijd voor nieuwe kleren dan hehehe).

SC: ik wilde dat jasje... maar 86 is er in beide maten niet meer. Ik wil schoenen en dat jasje bestellen maar die zijn er niet tegelijkertijd hmmm. Ga vandaag langs de h&m ff kijken. Hij valt dus leuk en niet ruim :)
Ik heb toevallig net foto gemaakt.. wil je zien?
Hij valt echt precies op maat.
pi_87238851
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
Maar meer hip-van-nu of hoe zeg je dat. Wat je nu veel ziet zeg maar, dat vindt ze nu leuk. Kleurtjes, bollen, strepen enz.
Ik ben daar een beetje op uitgekeken eigenlijk. Dat HEMA spul zeg maar. Voordat ik uberhaupt een dochter had vond ik dat erg leuk maar nu niet meer zo..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:02:34 #183
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87238987
Dibs op het rode jasje voor als Isabeau er te groot voor is! *;

U heeft een PM terug trouwens!
Dit was mijn bestelling, dat zoekt wat makkelijker:

quote:
Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Keshet het volgende:
Mijn DPAM bestelling is net naar Sorbootje verstuurd! *O*

Ik heb:

O+
:D
A grand adventure has begun.
pi_87239121
Oh Keshet het is allemaal in het echt nog veel liever O+

En sorry, ik vrees dat dit een bewaarjasje is! (maar je hebt nog steeds dibs op het kukeluusjesjurkje hoor, alleen Isabeau groeit gewoon voor geen meter. Maar ik denk dat Emma er toch nog in verzuipt. Oh en dat poezentruitje als ik het me goed herinner)
pi_87239165
Ik bewaar heel veel kleding voor het geval het allemaal lukt met het draagmoederschap en het ook nog een meisje wordt. Simpelweg omdat ik ook zo ongelooflijk veel van mijn schoonzus heb gekregen voor Isabeau én omdat ik het zo leuk zou vinden als het op die manier opnieuw gebruikt zou worden O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:08:58 #186
265732 Keshet
pi_87239180
Nah ja, dat moet ik dat jasje zelf maar bestellen. w/
pi_87239391
Tussenstand:

pi_87239405
De jurkjes hangen al op kleur in de kast O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:21:23 #189
265732 Keshet
pi_87239528
Dat hobbelpaard is tof! :o
pi_87239579
Ja het zingt ook een heel eng liedje en kan hinniken! :D

Nu heb ik geen zin meer, maar ik kan het moeilijk zo laten liggen hè?! :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:22:46 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87239586

drie eerste verjaardagen. O+ op volgorde van binnenkomst. :+ Wel geinig dat de stijl zoals ik het tóen voor ze kocht, eigenlijk nog opgaat.
Oudste houdt niet van fratsen, gewoon simpel en recht. Geen workers enzo. ( :'( )
middelste houdt van sportief
en jongste van gek. :') echt, ik heb me rot gelachen om die melige koppen van hem. :o nooit zo opgevallen, maar jémig wat een boefje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:36:03 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87239960
photbucket doet ingewikkeld. }:|
damn! :(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87239973
Oh dat laatste jurkje is zo lief!! Ik vind dat soort dingen nooit zo Dana achtig, maar wel enorm schattig!

Grappig dat de stijl nog steeds hetzelfde is Debuurvrouw, ik merk juist dat ik ineens een ander soort kleertjes voor dana ga kopen. Maar dat kot waarschijnlijk ookm omdat ze nu echt een stoere grote meid aan het worden is ipv een klein meisje :D
pi_87240229
Wat leuk om ze zo op een rij te zien!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:48:28 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87240305

Mijn oma breit niet vaak iets leuks (sorry oma :@ ) maar met dit vest was ik echt blij. O+ hence de babykrul. :D

En dit is jongste btw.
pi_87240365
oh, kuifje O+ wat een leuk gebreid vestje!
pi_87240794
Leuk vestje O+

Isabeau wat heb je veel kleren :o _O_

Wat vinden jullie van een van deze applicaties om de bruine jumpsuit op te leuken?
Leuke kleurtjes maar redelijk klein 6,5 x 6 cm

Deze is groter, maar zwart 13 x 9,5 cm

Over die laatste heb ik de webwinkel gemaild of ze die ook in andere kleuren dan zwart verkopen (oranje, groen of blauw)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:06:25 #198
298315 SacreCoeur
pi_87240896
Die laatste & dan de zwarte.
Lekker stoer, want als je zo'n afbeelding in een andere kleur neemt is 't zo zoetsappig.
pi_87241175
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Die laatste & dan de zwarte.
Lekker stoer, want als je zo'n afbeelding in een andere kleur neemt is 't zo zoetsappig.
Dat is ook wel weer zo inderdaad!

Maar dan steekt het alleen niet af tegen bruin...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87241407
SC: tuurlijk wil ik zien!!
pi_87241500
Er lag toch wel erg veel te klein spul in haar kast. Conclusie: het valt best mee en er kan nog meer bij!

Net even op zolder geweest op zoek naar een grote tas voor de te kleine kleertjes en ineens kwam ik in een hoek een tasje tegen met kleertjes van mij erin... van toen ik zo groot was als Isabeau O+ Een schattig blousje en een truitje. Met het truitje is er alleen één probleempje. Ik zal even een foto maken om het te laten zien.
pi_87241563
Twinlky, leuke applicaties!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:26:13 #203
298315 SacreCoeur
pi_87241583

woensdag 6 oktober 2010 @ 12:26:39 #204
298315 SacreCoeur
pi_87241594
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo inderdaad!

Maar dan steekt het alleen niet af tegen bruin...
Zwart kan best bij bruin toch?
Met zwarte sokjes enzo :P
pi_87241697

kijk...dat truitje trek ik haar toch maar niet aan :')
pi_87241852
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zwart kan best bij bruin toch?
Met zwarte sokjes enzo :P
o|O

Haha Sorbootje, ik zeg uithalen en opnieuw breien :Y)
Of je plakt erboven "Kind van" :+

Dat bloesje is leuk!! O+ Zat er geen ander leuk spul tussen verder?
pi_87241882
Er zaten maar twee dingen in. Ja en een paar kriebelende kniekousen en een door mijn overgrootmoeder gebreide beer. Heel bijzonder! (maar ik heb hem toch op zolder gelaten, want stiekem vind ik hem eng)
pi_87242063
Groofsken R. al bijna uit mt 80 broek?! :o maar Hema joggingbroek (en shirts) vind ik wel wat klein vallen dus misschien valt het mee bij andere broekjes? Of zit hij in alle broekjes in mt80?
Dan is hij echt een stuk groter dan Wolf. Die past mt74 of 80 joggingbroekjes wel goed, maar een gewone broek mt 74 moet ik echt knoopgat -elastiek strak aantrekken.
Jammer van de vergissing in maat, zoiets zou mij ook zo kunnen gebeuren

Sorbootje die kledingkast :o dacht dat ik hier DE winnaar was maar volgens mij ben jij dat _O_
en leuk die Dpam bestelling.Ik vind het jasje veel leuker dan op het plaatje! en dat bruine wollige jurkje is helemaal mijn smaak

Keshet wat een leuke bestelling! Ik vind het eerste shirt,egeltjes shirt en jurkje het leukst

Dat uiltje doen Twinkly! ik ga ook iets op tenminste 1 van de jumpsuits strijken, ik wil op de knietjes van die appel knielappen, lekker fout

Erg leuk dat gebreide vest De_buurvrouw O+ :9~

Ik vind de jas leuk SC! had je die nou laatst op een plaatje laten zien? Daar leek ie me meer zo ijsbeer-michelin-poppetje achtig, maar zo vind ik hem erg leuk!

Oh ik heb nog een anti tip: dat Barbabob shirt met grijs streepje wat momenteel bij H&M hangt/online is echt flut. Barabob print is van dat lekkere aaibare spul maar dat gaat dus al letterlijk na 1x wassen er af, en steeds na vaker wassen valt er meer en meer af -O- -O- -O-
Ik was op 30 graden en gooi kleding niet de droger in dus daar ligt het niet aan.Bah, baal er echt van dat ik hem nu al weggooien kan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87242150
SC staat haar goed!!

Nu ga ik nog meer mijn best doen om een paarse te bemachtigen hehe
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:48:12 #210
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87242258
Hihi Sorbo :D .

Twinlky leuk. :Y

En SC die jas is echt mijn smaak niet. Ik vind zwart sowieso vaak dubieus voor kleine kinderen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Groofsken3 op 06-10-2010 21:18:50 ]
pi_87242445
Groofsken, precies dat boxkleed heb ik ook :D Dat is toevallig
Staat hem goed O+ leuk die broek! ik zat eerst te twijfelen over de andere shirt variant daarvan, dezelfde streep maar dan met rood/donkerpaarse hals en mouwen maar het mocht toch niet van mezelf.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87242459
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:57 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ben daar een beetje op uitgekeken eigenlijk. Dat HEMA spul zeg maar. Voordat ik uberhaupt een dochter had vond ik dat erg leuk maar nu niet meer zo..
Ik ken dat wel hoor, ik heb het nu ook wel een beetje gezien. Het leukste wat ik erbij vond hangen hebben we nu, fijne basics zal ik wel blijven kopen maar het is alweer een tijdje geleden dat ik echt hebberig werd van de Hema H&M zelfde overigens.
Och ik zal straks wel genoeg leuks zien voor de buikbeeb weer :Y)

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Er lag toch wel erg veel te klein spul in haar kast. Conclusie: het valt best mee en er kan nog meer bij!
Heerlijk mens!! :D O+

Die trui hahaha idd, kind van ofzo erboven maken :P

Leuk spul groofs. :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87242531
Aparte post voor de buurjongens ooooh die drie verjaardagen :D O+ wat leuk!
dat blauwe vestje is te lief O+

koop je dan nog steeds kleding in die stijl voor hen omdat je het zelf leuk vindt of bij hen vindt passen ofzo? of vinden zij nu dat alleen leuk zeg maar? Grappig want dan hebben ze dus toch wel iets overgenomen van wat je toen kocht voor ze :D
Dat tuinbroekje van je middelste O+ te poepig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:57:30 #214
298315 SacreCoeur
pi_87242564
Ja dit was de jas van 't plaatje.. 'k vind 'm wel leuk.
Vooral voor dat geld :P
En ze is zelf helemaal gek op zwart.

En Isa heeft ook zo'n muts met een bloem alleen dan in 't dubieus zwart/grijs/paars :P
Van de Jilly.
Maar die dingen blijven niet goed zitten, iig bij Isa niet :P
Dus nu heeft ze zelf een andere uitgezocht bij H&M.. een gekleurde regenboog ding mét glitterend lurexgaren :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:00:26 #215
313287 Groofsken3
pi_87242662
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
Groofsken, precies dat boxkleed heb ik ook :D Dat is toevallig
Staat hem goed O+ leuk die broek! ik zat eerst te twijfelen over de andere shirt variant daarvan, dezelfde streep maar dan met rood/donkerpaarse hals en mouwen maar het mocht toch niet van mezelf.
Dat wist ik al :P . Had je al eens gezegd.

Ik vind zo'n hemacollectie in z'n geheel meestal niet zo leuk, maar als ik grabbel in de dozen op zolder en zoek bij marktplaats dan blijk ik toch vaak de hemadingen erg leuk te vinden. Maar dat komt dan dus uit verschillende collecties.
pi_87242721
Ik vind dat S en R er weer superlief uitzien! ^O^ O+

SC die jas is ook niet helemaal mijn stijl, maar dat had je vast niet anders verwacht. ;) Hoewel ik zwart wel heel leuk vind!

Zo! De kast is uitgemest. En zo vind ik het best meevallen!

Dit kan naar zolder :o

En ik hing het nieuwe jasje even aan haar kapstokje...en die laarsjes stonden eronder en toen had ik toch wel even een ernstig wegzwijmelmoment hoor! O+ O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:04:40 #217
313287 Groofsken3
pi_87242785
Dit is gewoon een zelfgemaakte muts. Ze had er vorig jaar ook één zonder bloem, en die droeg ze overal. Bleef prima zitten en deze ook ^O^ .
pi_87242797
ahw met die laarsjes er zo bij O+ O+

das flink opgeruimd sorbo! :D
ik ging ook es kijken hoe dramatisch het is in de kast hier maar eigk viel dat best nog mee. zag wel dat ik maar 4 shirtjes heb voor haar waarvan 3 dunne bloesjes :') verder vooral jurkjes en heul veul vestjes hahaha, zo wordt het weer ns duidelijk waar mn voorkeuren liggen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87242808
Leuke foto's, buuf! Maar ik kan de kledingstijl niet goed beoordelen. Kun je niet nog meer foto's posten? O-)

Twinkly, ik zou voor het uiltje gaan! Wat een lieve applicatie. Uilen zijn sowieso geweldig.

SC: je weet hoe ik normaliter over applicaties denk (vooral als het om hartjes gaat) maar op die jas vind ik die helemaal niet erg! Het is een leuke grotemeisjesjas!

Ik vind dat geel bij R. leuk staan, Groofsken! Het broekje is niet zo mijn smaak (doet me om een of andere reden denken aan Guus Meeuwis :P). En die muts van je dochter is ronduit geweldig. Als ze wat ouder is kun je haar bloemen in het haar doen. Wat zal dat mooi staan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:06:07 #220
313287 Groofsken3
pi_87242841
Ik vind de jongens van DeBuurvrouw er trouwens hartstikke schattig uitzien in wat ze aanhebben. Alledrie O+ .
pi_87242896
Sorbo, dat naamtruitje is wel heel lief zeg! Heel leuk ontwerp vind ik. Maarja, daar heb je verder niets aan. :P
Is je kast al klaar? Krijgen we al een after foto?
Edit: Tjonge, wat ben ik sloom vandaag! :D
Ziet er goed uit! ^O^

Buuf, wat een leuke reeks zo van al die eerste verjaardagen. En wat grappig dat je dan al terug kunt zien hoe ze nu nog steeds zijn.
En Huup, misschien is het wel omgekeerd, heeft Buuf ze gekleed naar hun smaak. Dat je al aanvoelt wat bij je kindje past.

Twinkly, ik denk misschien wel dat kindje op de tak, maar in een kleurtje! Zwart op bruin vind ik niet altijd zo geslaagd.

En ik vind zwart geen dubieuze kleur hoor, ik vind wel dat het erg van je kind afhangt of het staat.
Nu vind ik Ko vaak te bleek voor zwart maar ik heb een foto van hem in het zwart, echt heel leuk!
Dubieus vind ik maar een stom woord!

Maar die nieuwe muts van S vind ik heel zoet! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87242902
Mooie muts en leuke outfit Groofsken O+
Isabeau wat heb je toch een enorm leuke kleertjes O+ Dat jasje met die laarsjes eronder is ook wel erg zwijmelwaardig Sorbo!

Wat is applicatie voor op kleding in het engels?
pi_87242941
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Poppejans het volgende:

Oh ik heb nog een anti tip: dat Barbabob shirt met grijs streepje wat momenteel bij H&M hangt/online is echt flut. Barabob print is van dat lekkere aaibare spul maar dat gaat dus al letterlijk na 1x wassen er af, en steeds na vaker wassen valt er meer en meer af -O- -O- -O-
Ik was op 30 graden en gooi kleding niet de droger in dus daar ligt het niet aan.Bah, baal er echt van dat ik hem nu al weggooien kan.
Wat stom, zeg! Kun je ze daar niet over mailen? Met andere kleding is dat namelijk niet het geval, en ik gooi H&M-kleding gerust in een 60-graden-was.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:09:17 #224
298315 SacreCoeur
pi_87242945
Application of niet? :P
pi_87242958

whop, de rompers, die nu toch wel een pietsje te kort beginnen te worden bij de mouwen, maar dat negeer ik nog heel eventjes :P

en de kleding, ik had voor mezelf ns gekeken wat ik nou nieuw heb gekocht zelf, valt me best mee nog. Links tweedehands, midden gekregen, rechts nieuw gekocht. maar eigk ook half gekregen want gekocht met vvv-bonnen enzo _O-

en per soort, links jurkjes, daarnaast broeken/rokjes, de vier shirtjes daarnaast :') en twee stapels met vesten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87242978
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:

Clothing patches?
pi_87242994
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik denk misschien wel dat kindje op de tak, maar in een kleurtje! Zwart op bruin vind ik niet altijd zo geslaagd.
Ik vind die zelf ook het leukste en ik heb mail terug, het kan in deze kleurtjes geleverd worden

Het uiltje past er perfect bij qua kleurtjes, maar het is denk ik wat te klein.

En nu twijfel ik nog of ik dat jongetje op de tak niet gewoon in het zwart bestel voor op de rode jumpsuit met antraciet shirt eronder.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:11:19 #228
298315 SacreCoeur
pi_87243005
Oh toen bij mij iets was doorgelopen na 't wassen (zwart/wit streep werd zwart/grijs) ben ik terug gegaan naar de winkel. En heb een nieuw truitje gekregen ook al had ik de bon niet meer.
pi_87243019
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Mooie muts en leuke outfit Groofsken O+
Isabeau wat heb je toch een enorm leuke kleertjes O+ Dat jasje met die laarsjes eronder is ook wel erg zwijmelwaardig Sorbo!

Applique of appliqué volgens mij toch?
hier iets bij? http://www.freeapplique.com/

@Oeks ja dat bedoelde ik ook te zeggen haha, dat je dan toch je kindjes op een bepaalde manier kleed en dat dat zo blijft omdat zij zo 'zijn' gewoon zeg maar, of dat je kinders het overnemen en dat het blijft hangen. Vooral het eerste lijkt me grappig. Maakt me nieuwsgierig naar een tweede van mezelf :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87243127
Neeee in het oranje op de bruine jumpsuit O+

Huup! Beschaafd hoor! Maar ik weet wel hoe jij dat doet.. jij stuurt alles gewoon naar mij, zodat mijn kast er vol uitziet en het net lijkt alsof jij je koopwoede onder controle hebt :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:15:44 #231
313287 Groofsken3
pi_87243167
Claudia ik snap wat je bedoelt, ik zie dat op de foto ook. Maar in het echt is de broek toch anders dan op de foto vind ik.

Oeke :o , wat moet ik dan zeggen 'twijfelachtig'. Ik vind zwart echt een moeilijke kleur voor kinderen. Ik vind het soms wel mooi, maar tegelijkertijd vind ik het ook echt een kleur voor volwassenen. Juist omdat ik het niet per definitie lelijk vind, noemde ik het dubieus. Misschien moet ik zeggen dat ik het een moeilijke kleur voor kinderen vind? Mijn dochter heeft als baby een zwart effen shirtje gehad, stond haar heel goed, en toch had ik er altijd mijn twijfels bij. Nu heeft ze weer een zwart shirt en heb ik er een grote koe-applicatie opgestreken (kop op de voorkant, billen op de achterkant O+ ), en vind ik het nogsteeds dubieus moeilijk. Terwijl ze de kleur zwart goed kan hebben eigenlijk.
pi_87243236
Netjes hoor Huup, je stapeltjes! :)
ja, dat is intrigerend he? Of je kindje zich vormt naar jouw smaak, of jouw smaak zich vormt naar je kindje, en of dat per kindje anders is.

ja, bruin met oranje, alhoewel, zwart met rood, vind ik ook erg leuk!Of bruin met dat limoengroen of lichtblauw! :s)

Hier mijn jongetje in zwart: kung fu baby! O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:18:44 #233
298315 SacreCoeur
pi_87243265
Zwart maakt heel snel hard en dus niet meer lief.
Kan ook gewoon zijn dat 't je smaak niet is, ondanks dat 't haar goed staat. :)
pi_87243271
Oeke, dat truitje heeft mijn moeder zelf gebreid O+ . Ze probeert mij al jaren wijs te maken dat ik aan dit truitje te danken heb dat je mijn naam zonder -h schrijft. Ze kwam er gaandeweg achter dat er geen ruimte was voor 6 letters. Ik geloof er niks van, want ze wist helemaal niet van tevoren dat ze een meisje zou krijgen :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:19:36 #235
313287 Groofsken3
pi_87243288
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Zwart maakt heel snel hard en dus niet meer lief.
Kan ook gewoon zijn dat 't je smaak niet is, ondanks dat 't haar goed staat. :)
Het is mijn smaak niet voor de kinderen. Ik heb zelf altijd heel graag zwart aangehad.
pi_87243300
Thx Claudia en Huup :D

OMG Oeke wat doe je nu! RAMMEL O+

Niels heeft zijn zwarte Rolling Stones shirt aan vandaag met een zwarte ribbroek eronder en een rood shirt O+ Ik vind het hem geweldig staan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:21:30 #237
313287 Groofsken3
pi_87243337
Oké, ik zie het al, jullie herkennen mijn twijfel niet :D . :')
pi_87243353
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef Groofsken3 het volgende:
Oeke :o , wat moet ik dan zeggen 'twijfelachtig'. Ik vind zwart echt een moeilijke kleur voor kinderen. Ik vind het soms wel mooi, maar tegelijkertijd vind ik het ook echt een kleur voor volwassenen. Juist omdat ik het niet per definitie lelijk vind, noemde ik het dubieus. Misschien moet ik zeggen dat ik het een moeilijke kleur voor kinderen vind? Mijn dochter heeft als baby een zwart effen shirtje gehad, stond haar heel goed, en toch had ik er altijd mijn twijfels bij. Nu heeft ze weer een zwart shirt en heb ik er een grote koe-applicatie opgestreken (kop op de voorkant, billen op de achterkant O+ ), en vind ik het nogsteeds dubieus moeilijk. Terwijl ze de kleur zwart goed kan hebben eigenlijk.
Dubieus, dat klinkt crimineel, of ordinair.
Misschien associeer ik het teveel daarmee. ;)

Een kennis van mij raakte trouwens over haar toeren toen ze hoorde dat ik iets zwarts voor de ongeboren baby had gekocht. Zwart is een negatieve kleur, dat is niet goed voor de ontwikkeling van je kind, bladiebladiebla. Puh. :{w
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:23:58 #239
313287 Groofsken3
pi_87243429
Misschien voel ik dat wel, dat zwart een negatieve kleur is O-) .

:r

Mijn eerste regisseuse had altijd zwart aan, die zij dan dat kleur haar niet stond omdat ze zelf zo'n kleurrijk persoon was. :s) .
pi_87243459
@ Twinkly: Hier zitten ook leuke dingen bij. Incl appeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')