quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, dan heb je mijn categorie al.
Amerikaansquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb weinig buitenlands gehad, maar de laatste was wel n dubbeloppereen franse schot ( een schot die in frankrijk woonde, of is het dan n schotse fransman
)
Hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Duimelot het volgende:
zoiets vergeet niemand hahahaha
Ah het was heel vermakelijk en je hoeft je niet te schamen hoor, je bent stiekem gewoon een heerlijke flapuitGewoon blijven drinken
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!quote:
5 vrouwen in een week. En die vrouwen moeten op die eilanden wonen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
leuke uitdaging voor iemand? In n week op ieder waddeneiland iemand doen
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!
Schapen mogen ook. Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 vrouwen in een week. En die vrouwen moeten op die eilanden wonen?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]Bah nog meer slecht nieuws
Dan per regio?
Ik nog niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?
Wanneer komt de film uit?quote:
Nee regio west frieslandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?
Ik zit gewoon even te kijken of het haalbaar is. In de zomer moet Texel, Terschelling en Ameland redelijk te doen zijn. Ook qua reistijd. Heb je nog 2 dagen voor Vlieland en Schier elk. Wel Den Helder - Texel - Den Helder - Harlingen - Vlieland - Terscheling - Harlingen - Holwerd - Ameland - Holwerd - Lauwersoog - Schiermonnikoog - Lauwersoog reizen (of andersom).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schapen mogen ook. Speciaal voor jou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef -Engel- het volgende:
O gaaf, Er komt weer zwaar verkeer langs.......Kabinet Rutte I he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?quote:
En daarna heerlijk afkarnen in het Vondelpark.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb nou echt een geweldige MI:
HW en Mata die hand in hand door Amsterdam heen lopen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarna heerlijk afkarnen in het Vondelpark.
Dat zou hedonist HW toch aan moeten spreken?![]()
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is bang dat zijn allochtone vrindjes op de treinen geladen worden en vreest weer vaak te moeten solliciteren om zijn uitkering te behouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?.
Niet eens stokslobberen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks wordt Angel nog jaloers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
Prima plan, die watjes die tegenwoordig agenten mogen worden moet je niet met echte mannentaken belasten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.
Hoe maakt mij niet uit, maar sfeerverziekend straattuig ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat zal wel vaker gebeuren. Nieuwe dienstvoertuigen van de politie.
Daar wordt ie extra geil van.quote:
Uitkeringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is bang dat zijn allochtone vrindjes op de treinen geladen worden en vreest weer vaak te moeten solliciteren om zijn uitkering te behouden.
Dat doen wij alleen. En met Rifoki maandag.quote:
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe maakt mij niet uit, maar sfeerverziekend straattuig ben ik liever kwijt dan rijk.
Jij niet, moeten we constateren. Lekker is dat.
Oh ok, werd al bang.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doen wij alleen. En met Rifoki maandag.
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uitkering
Allochtonen geef ik niet zoveel om.
Wel dat ze het leger politietaken willen laten doen. Dat iedereen erop achteruit gaat, behalve de tweeverdieners met 64k+, dat er aan alle kanten wordt bezuinigd op cultuur en onderwijs.
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 centsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.
Iedereen gaat er sowieso op achteruit, de linkse partijen betalen cadeautjes uit eigen zak.
Bezuinigen op cultuur lijkt me prima. Onderwijs afhankelijk waar.
De koopkracht van tweeverdieners en alleenstaanden (met kinderen) met een inkomen van boven de 64.000 gaat een kwart procent naar boven. De rest blijft gelijk of gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.
Iedereen gaat er sowieso op achteruit, de linkse partijen betalen cadeautjes uit eigen zak.
Bezuinigen op cultuur lijkt me prima. Onderwijs afhankelijk waar.
Jij geloofd nog in de term 'Ministerie van Defensie' ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.
Fantast.
Bijzonder onderwijs bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 cents
kan ik die dan inhuren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.
Fantast.
Niet speciaal maar bijzonder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 cents
Ik wilde wat zeggen maar ik weet heel zeker dat dat tegen mij gebruikt gaat worden dus dat doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
door een deel van de inhoud ook een te persoonlijk verhaal..
Ben je jaloers, babs? Die mensen werken ook doorgaans het hardst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De koopkracht van tweeverdieners en alleenstaanden (met kinderen) met een inkomen van boven de 64.000 gaat een kwart procent naar boven. De rest blijft gelijk of gaat naar beneden.
Vroegah, toen ging dat best wel goed: Perron Nul.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.
??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar ik weet heel zeker dat dat tegen mij gebruikt gaat worden dus dat doe ik maar niet.
Nou, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je jaloers, babs? Die mensen werken ook doorgaans het hardst.
Het is belachelijk dat iedereen er op achteruit gaat, behalve die mensen die het het meest kunnen leien. Jaloers? Ik wil niet eens een baan waarmee ik 64k verdien hebben. Ik heb een hekel aan vergaderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....quote:
Ja, dat moeten ze per direct afschaffen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....
puur die scholen die op basis van religie in het bijzondere/speciale stelsel vallen....
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!quote:
Everything you say can and will be used against youquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaja, en je eigen salaris met 20% verhogen is ook zwaar werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!
jup...denk dat ik over een tijdje even heel veel last heb van mn hand.. over een uur oid.. mja neem ik maar voor lief!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Everything you say can and will be used against you
Dit kun je heel dubbel opvatten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
jup...denk dat ik over een tijdje even heel veel last heb van mn hand.. over een uur oid.. mja neem ik maar voor lief!
Ik bedoel maar! En soms hebben ze er ook een tweede baan bij, als adviseur. Toch al gauw twee dagdelen per jaar voor een ton.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, en je eigen salaris met 20% verhogen is ook zwaar werken
Bijzonder dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....
puur die scholen die op basis van religie in het bijzondere/speciale stelsel vallen....
veel van die vergaderingen zijn trouwens nog nutteloos ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!
Nee, daar heb ik best wel baat bij gehad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder dus
Speciaal onderwijs zou ik niet afschaffen
Zo'n oordeel zou ik nooit daarover gevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
veel van die vergaderingen zijn trouwens nog nutteloos ook
Ja, datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik best wel baat bij gehad.
Dat boeit me ook niet eens.... als gewoon maar goed gaat.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Weet je, politiek boeit me eigenlijk geen fuck, als rechts maar wint.
Hoezo dat?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Evie het volgende:
ben godverdomme niet veilig meer in mn eigen huis
Ja, maar dat gaat het met Links per definitie nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet eens.... als gewoon maar goed gaat.....
Ze hebben doorgaans ook iets meer verantwoordelijkheden he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo niet mee eens he
zeker zijn er bij die hard werken
maar velen verdienen (niet) het door uit hun neus te vreten...
Ga zo met pa naar de Ikea, misschien helpt dat oook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feesten dusdat helpt bij mij en ja sporten ook trouwens
Ik wel..... dit heb ik zelfs al op MT niveau ingekopt.... incl berekening van het weggegooide geldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n oordeel zou ik nooit daarover geven
Ehr....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Zolang de overheid maar inkrimpt vind ik het prima. En dat is met dit kabinet helaas weer niet het geval, maar beter dan een NOG grotere overheid onder links.
omdat ik zoveel rechten heb in dit land en het geen zak uit gaat maken of ik nu naar de politie ga of niet..quote:
klopt.... dat stemmen we dan ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dat gaat het met Links per definitie niet.
nogmaals er zitten er tussen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben doorgaans ook iets meer verantwoordelijkheden he?
Nee, kan niet alles volgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr....
Ehr...
Huh
Heb jij uberhaupt het akkoord bekeken? Of er ergens iets over gelezen?
De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.
De nieuwe regering wil ook snijden in het aantal volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, Provinciale Staten en dus de Staten-Generaal.
Helaas driedubbel geprogrammeerd voor mij op LL10 dit jaar. Dus gemist. Maar had ze al eerder gezienquote:
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nogmaals er zitten er tussen ja
maar velen daarbij stelt het niets voor en zou de gehele functie incusief verantwoordelijkheden weggeflikkerd kunnen worden.
maar de functie is meestal dusdanig hoog dat men er zelf voor kan zorgen dat dat niet gebeurd en de mensen er onder die veeeeeeeeeeel harder werken en veeeeel meer verantwoordelijkheid hebben zijn dan de dupe want die moeten oppassen dat ze hun veeeeeeeeel mindere salaris niet verliezen door zo'n pipo!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas driedubbel geprogrammeerd voor mij op LL10 dit jaar. Dus gemist. Maar had ze al eerder gezien
koffie/theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Ga zo met pa naar de Ikea, misschien helpt dat oook.
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, kan niet alles volgen.
Dat zijn topplannen!
Ik niet iig neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... dat stemmen we dan ook niet
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.
er zijn genoeg 'mindere' banen waren de spanning en verantwoordelijkheid gewoon veel te groot isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.
Dat hele akkoord is economisch gezien een knap staaltje van pappen, nathouden en vooruitschuiven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr....
Ehr...
Huh
Heb jij uberhaupt het akkoord bekeken? Of er ergens iets over gelezen?
De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.
De nieuwe regering wil ook snijden in het aantal volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, Provinciale Staten en dus de Staten-Generaal.
Ik las doorsnuivenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.
Ik heb niet alle plannen gezien nee, ze zijn net bekend en ik heb nogal wat anders te doen dan de hele tijd nieuws volgen. De globale lijn ken ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschat
Mij een beetje verwijten naar mij hoofd gooien waarom ik de nieuwe regering dan wel kut zou vinden, terwijl je zelf niet eens weet wat de nieuwe regering wil gaan doen.
Gast...
even uit een mail van onze directeur van vanmorgen:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Zolang de overheid maar inkrimpt vind ik het prima. En dat is met dit kabinet helaas weer niet het geval, maar beter dan een NOG grotere overheid onder links.
Dus er wordt wel gesnoeid in de ambtenaren.quote:Naast de vorming van een nieuw ministerie, worden ook plannen aangekondigd om de Rijksoverheid verder te verkleinen en te bezuinigen op subsidies.
WTF?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik zoveel rechten heb in dit land en het geen zak uit gaat maken of ik nu naar de politie ga of niet..
Maar omdat er veel zielige psychopaatjes zijn die gefrustreerd raken als ze je niet kunnen krijgen en daarom maar om kwart voor 7 smorgens aanbellen bij je huis niet luisteren.. zomaar door de deur naar binnen lopen en je bedreigen als je schreeuwt dat ze godverdomme op moeten rotten.. en het dan nog een half uur duurt voordat ze oprotten..
Daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschat
Mij een beetje verwijten naar mij hoofd gooien waarom ik de nieuwe regering dan wel kut zou vinden, terwijl je zelf niet eens weet wat de nieuwe regering wil gaan doen.
Gast...
Ik ga vrij vaak naar festivals en concerten. Gaat helaas vanaf nu wel meer kosten door het hogere belastingtarief *grom*quote:
Uiteindelijk draagt jouw baas het risico en niet jij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.
gastenlijst Amsterdams UitBuro FTWquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vrij vaak naar festivals en concerten. Gaat helaas vanaf nu wel meer kosten door het hogere belastingtarief *grom*
In de tijd dat je vandaag hebt zitten fokken, had je jezelf ook in kunnen lezen in deze materie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niet alle plannen gezien nee, ze zijn net bekend en ik heb nogal wat anders te doen dan de hele tijd nieuws volgen. De globale lijn ken ik.
Wat vind jij ervan dan?
Subsidies afschaffen, ben ik heel simpel in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
even uit een mail van onze directeur van vanmorgen:
[..]
Dus er wordt wel gesnoeid in de ambtenaren.
Voor mijn baan wellicht niet gunstig, maar voor NL kan het gunstig zijn. Als ze het slim aanpakken.
Maar aangezien ik hier nog nog een directielid (van mijn werk) of een politicus heb gezien die verder vooruitkijkt dat 2 jaar, vermoed ik niet dat het slim gaat gebeuren en dát gaat wel problemen geven
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk draagt jouw baas het risico en niet jij.
nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
WTF?
Heeft ie je met ook maar 1 vinger aangeraakt?
schone billenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de tijd dat je vandaag hebt zitten fokken, had je jezelf ook in kunnen lezen in deze materie.
Niet zomaar nieuws, het is een regeerakkoord.
quote:
De VVD en liberaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Hoop alleen dat het nieuwe kabinet ook liberaal is op moreel/persoonlijk vlak. Die kar zal de VVD moeten trekken.
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.
Of m halfdood te meppen..
Waarvan ik denk dat dat meer zin heeft..
Muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Kijk, delen we nog meer, naast joe.
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.
yihaaquote:
Which?quote:
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
Het gaat ook om de manier waarop je de discussie instapt. Maar goed, dat ga ik je niet voor de 24874233333ste keer uitleggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.
Ze zegt net dat het waarschijnlijk tijdverspilling is. Eerlijk gezegd vind ik wel dat als je écht bang zou zijn, dat je er niet over zou twijfelen om naar de politie te stappen. Misschien is het toch nog op te lossen met woorden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
precies, en degenen die onderaan staan, hebben wellicht geen verantwoordelijkheid (formeel) in het voortbestaan van het bedrijf, maar die zijn wel hun baan kwijt als ze een foutje maken. of als ze voorzichtig aangeven dat 9 dagen werk in 5 (of 7 zo je wilt) dagen proppen toch een beetje teveel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Maar nu eerst even Alice in Chains op 3FM
Vraag ik me af. Ik heb andere ervaringen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.
Maar het is altijd makkelijk schreeuwen door SPers en aanverwant werkschuw tuig.
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Evie het volgende:
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja echt? Hier ook, de blauwe uiteraard.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strikequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloisesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Echte mannen roken zware shag. Toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard. We zijn toch zeker geen mietjes!
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.
Ik rook toch het liefst mijn Gauloisjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind die heul niet speciaal.. Lucky strike
Gauloises.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Echte mannen roken niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte mannen roken zware shag. Toch?
Klopt, dat is het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
Maar er melding van maken wanneer je bedreigd wordt helpt zeker.
vind davidoff lekkerder dan Gau'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veul te droog. Zeker in vergelijking met Gauloises
Ben jij nog steeds gestopt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een roker gezien bedoel ik he?
roken echte mannen Pink Elephants en zien ze er nog steeds mannelijk uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Die zijn toch niet serieus te nemen. Mensen die vrijwillig kiezen voor kanker daar moet iets mis mee zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Subsidies afschaffen, ben ik heel simpel in.
Ambtenaren doormidden zagen. Allemaal het liefst.![]()
Hoop alleen dat het nieuwe kabinet ook liberaal is op moreel/persoonlijk vlak. Die kar zal de VVD moeten trekken.
Ik ben net terug.quote:
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.
de jongeren gaan eruit, en daartussen zit een hoop potentieel. mensen die wel open staan voor verandering, die wel willen werken ipv uit het raam kijken.
je gaat dus weer 5 of 10 jaar terug in de tijd qua stoffigheid in zo'n organisatie, die blijft dus inefficient met als gevolg dat mensen ambtenaren blijven haten en willen dat de overheid krimpt. en daar geef ik ze geen ongelijk in.
van mij mogen ze heel de boel radicaal reorganiseren en de mensen behouden die kwaliteiten hebben en kwaliteit leveren. Desnoods ten koste van mn eigen baan, als het ECHT wat oplevert. Maar daar snijden de incompentente hogere bazen zichzelf ook mee in de vingers dus dat gebeurt niet.
Tsja....
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:41 schreef Murmeli het volgende:
weet je wat het probleem is met de overheid? als er mensen uitmoeten (bij ons 30% binnen 14 maanden) dan gaan ze de mensen houden die er het langst zitten. Dat zijn dus de stoffige ambtenaren die wachten op hun pensioen met hun veel te hoge salaris.
de jongeren gaan eruit, en daartussen zit een hoop potentieel. mensen die wel open staan voor verandering, die wel willen werken ipv uit het raam kijken.
je gaat dus weer 5 of 10 jaar terug in de tijd qua stoffigheid in zo'n organisatie, die blijft dus inefficient met als gevolg dat mensen ambtenaren blijven haten en willen dat de overheid krimpt. en daar geef ik ze geen ongelijk in.
van mij mogen ze heel de boel radicaal reorganiseren en de mensen behouden die kwaliteiten hebben en kwaliteit leveren. Desnoods ten koste van mn eigen baan, als het ECHT wat oplevert. Maar daar snijden de incompentente hogere bazen zichzelf ook mee in de vingers dus dat gebeurt niet.
Tsja....
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
Ze rook heerlijk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. De politie mag/kan er pas wat doen als er geweld aan te pas komt.
Wat goed! Ik sta er van te kijkenquote:
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
ja, maar dan houd je dus de ouderen in dienst bij de overheid en die f unctioneren niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist de jongeren zijn niet afhankelijk van een baan bij de overheid en kunnen zo veel makkelijker doorstromen. Daarom ook goed dat het ontslagrecht versoepeld wordt. Zo wordt de markt veel flexibeler.
Dat is niet uniek voor de overheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah mijn ervaring met poelies is niet zo goed..
Mijn ouders werken allebei voor de overheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat! Plus het feit dat ze bij de overheid bakken met geld over de balk blijven smijten aan allerhande prestige projectjes. Als je alleen al kijkt naar de ICT-projecten die foutlopen. Echt!
Ja je kan toch niet alles lezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?
Dat wordt (dankzij Wilders) dus juist NIET versoepeld
die huren ze dus in, omdat hun eigen medewerkers het niet kunnen, omdat de oudjes worden binnengehouden en de jonkies die wel wat kunnen worden weggepest of weggestuurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.![]()
Belachelijk. Van andermans geld, dat is het grote probleem.
Hopelijk wel:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er echt NIKS van gelezen he?
Dat wordt (dankzij Wilders) dus juist NIET versoepeld
dat. de oudjes wel te verstaan. (en ik)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei voor de overheid.
Laat ik het zo zeggen: IK wil niet voor zo'n instelling werken. Lui volk.
Dat is indirect bij elke organisatie zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En al die dikbetaalde adviseurs die ingehuurd worden.![]()
Belachelijk. Van andermans geld, dat is het grote probleem.
Eigen medewerkers kunnen het best, maar dan moeten ze wel getraind worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die huren ze dus in, omdat hun eigen medewerkers het niet kunnen, omdat de oudjes worden binnengehouden en de jonkies die wel wat kunnen worden weggepest of weggestuurd.
Klopt, maar bij een bedrijf gaat het af van de winst. Bij de overheid wordt het opgehoest door ons.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is indirect bij elke organisatie zo.
Once you pop, you don't wanna stopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt het dan zeker weer niet bij je neus alleen
Goed puntquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in het bedrijfsleven gaat het niet ten koste van onze belastingcenten.
Is toch ook totaal niet belangrijk of interessant idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja je kan toch niet alles lezenWel wat beters te doen.
Zelfs de hoofdpunten even geen tijd voor.
indd geen nederlanderschap toekennen voor 5 jaar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
Trouw schrijft dat toegelaten migranten voortaan op proef naar Nederland komen. Ze krijgen een Nederlanderschap voor vijf jaar. Wie binnen die periode een misdrijf pleegt waar een straf van meer dan twaalf jaar cel op staat, moet het land uit.
Goed idee. Al vind ik dit nog veel te ruim. Geen Nederlanderschap aan migranten toekennen als ze de taal niet spreken en geen 10 jaar gewerkt hebben in Nederland zonder strafblad voor geweldsdelicten.
En uiteraard direct uitzetten bij strenge straffen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Once you pop, you don't wanna stop
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, maar bij een bedrijf gaat het af van de winst. Bij de overheid wordt het opgehoest door ons.
quote:
Je moet ook geen mascara in je neushaar doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom moet je altijd niezen als je net mascara ophebt?
daar staan die oudjes niet voor open. die willen geen veranderingen, geen nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eigen medewerkers kunnen het best, maar dan moeten ze wel getraind worden.
Mijn ouders zijn rasechte PvdAers. Van die pseudo-correcte linksen. Kutvolk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.
Fine, how YOU doin'?quote:
maar dan moeten ze blond blijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Je moet ook geen mascara in je neushaar doen!
sorry
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan moeten ze blond blijven
Dat matcht heul niet
Toch gaat het in de praktijk meestal wel zo. Intern personeel wordt eruit gezet want de doelstelling is minder ambtenaren (x jaar geleden was er het plan dat er 15.000 uit moesten). De doelstelling is een lagere headcount, en die wordt behaald. Yay! Maar dat de kosten met een factor 2 omhooggaan door alle inhuur die ervoor in de plaats komt boeit dan weer niet. Tja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat altijd wel heel makkelijk zeggen. Maar goed, ik verdedig me mijn hele leven al voor het werk van pa en ma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar staan die oudjes niet voor open. die willen geen veranderingen, geen nieuwe dingen.
echt werkelijk, die lui zijn te schandalig voor woorden. ik zat er een keer bij 1 in de trein die bijna met pensioen ging. hij zei: ach ik begin lekker om 10 uur en ga om 4 uur weer naar huis, vind het wel best zo.
ik heb me ingehouden maar had echt zin om hem een ram voor zn bek te geven. (en naar zn manager te stappen)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch gaat het in de praktijk meestal wel zo. Intern personeel wordt eruit gezet want de doelstelling is minder ambtenaren (x jaar geleden was er het plan dat er 15.000 uit moesten). De doelstelling is een lagere headcount, en die wordt behaald. Yay! Maar dat de kosten met een factor 2 omhooggaan door alle inhuur die ervoor in de plaats komt boeit dan weer niet. Tja...QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoi Yuki!
hoe ging het bij de tutor?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yuki
Langharig Gemillimeterd werkschuw tuig
quote:
Alleen werken bedrijven niet zo, die willen hun winst maximaliseren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Murmeli het volgende:
ik ben het wel met je eens
als laten we zeggen sony inefficient werkt, betalen wij meer voor de apparatuur die zij maken en dat gaat dus ook van ons geld af. dus het excuus over het geld van de belastingbetaler is onzin, inefficient werken en luiheid is gewoon asociaal. als je minder wilt werken dan accepteer je maar dat je minder geld hebt. klaar.
jaquote:
nicequote:
Was met 20 minuten klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
QFT
en hoi Yuki!
hoe ging het bij de tutor?
Wij zitten dan weer op FOK!.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurd)
ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, heb zelf bij de Bld gewerkt (daarom weet ik ook dat het niks voor me is) waar ik die oudjes allemaal hoorde roepen "och, ik zit de tijd tot mijn pensioen wel uit". Terwijl iedereen van mijn leeftijd jarenlang als uitzendkracht daar werkte en nooit een contract kregen, terwijl dat soort mensen zich zo vervelen dat ze mensen die in de flat aan de overkant zitten maar gaan natekenen. (dat laatste is serieus echt gebeurd)
Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een moment om binnen te komen vallen
Café Brulee
Waarheen neem jij dat milieuvervuilend apparaat dat een vliegtuig genoemd wordt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zo, nu eens kijken of ik online kan inchecken bij KLM
Zou eigenlijk wel relaxed zijn, als je dat ook in working life zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was met 20 minuten klaarZe heeft wel door dat het nu echt niet gaat.
En ik schijn volgend jaar terug te mogen komen, als ik dat dan wel zie zitten.
Dus goed
Moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zo, nu eens kijken of ik online kan inchecken bij KLM
top!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was met 20 minuten klaarZe heeft wel door dat het nu echt niet gaat.
En ik schijn volgend jaar terug te mogen komen, als ik dat dan wel zie zitten.
Dus goed
Nog 10-15 jaar, dan zijn die oudjes eindelijk met pensioen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof je meteen.
het irriteert me ook mateloos dat daar niks aan gebeurt. toch blijf ik erop hopen
Dag BBquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
Ja nu ga ik er echt vandoor!dag lieverds
Dag beetjeBquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
Ja nu ga ik er echt vandoor!dag lieverds
PoP!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Once you pop, you don't wanna stop
Er zou een programma op maat gemaakt kunnen worden. Maar als ik daaraan denk krijg ik het benauwdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
top!!!
heeft ze er nog iets over gezegd dat je je nog mag bedenken oid? (stel dat dat toch gebeurt...)
maar wel heel fijn dat ze begrip voor je heeft meis. Voel je je nu al een stukkie beter?
Ik moet ook nog een verslag afmaken enzo.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef -Engel- het volgende:
pffff....I hear ya, sister!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Naar Birmingham voor mijn werk weet je nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarheen neem jij dat milieuvervuilend apparaat dat een vliegtuig genoemd wordt?![]()
pffff....Ik zeg nix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat is niet zo lastig toch? Je roept gewoon wat. Dat hoef je toch niet eerst te lezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een verslag afmaken enzo.
Inderdaad, heel goed om te horen dat ze graag met je meedenkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zou een programma op maat gemaakt kunnen worden. Maar als ik daaraan denk krijg ik het benauwdDus dat lijkt me niet verstandig nu.
Maar het is fijn om te weten dat ik terug mag komen, ondanks dat ik nu "opgeef".
pffff....klinkt bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pffff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is understood,need not be discussed...
Sure.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig toch? Je roept gewoon wat. Dat hoef je toch niet eerst te lezen.Je hebt wel wat beters te doen.
Ik zeg nix...quote:
Ze bestaan dus echtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:een bouwvakker met een leuk kontje
pffff....Uitlokpost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig toch? Je roept gewoon wat. Dat hoef je toch niet eerst te lezen.Je hebt wel wat beters te doen.
zeer verstandigquote:
Venco uitlokpost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch een smetje op de lijst, The Doors, the End.
Iets met aandachtshoer/makkelijk.quote:
Weekend bijkomen, dan maandag actieplan op touw zetten. Te beginnen met universiteit uitschrijven, stufi en OV regelen en idd werk zoeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad, heel goed om te horen dat ze graag met je meedenkenfijn meis!
Eerst maar weer eens goed rustig worden voordat je dan gaat denken over verdergaan.
Ga je nu hard naar werk zoeken, of moet je echt eerst ff bijkomen?
@kluts: bij meeste banen kan je wel onbetaald verlof nemen, een sabbatical, of als het echt niet meer gaat kan/moet je je ziek melden.
Niks mis met dat nr,al is het dan erg rustig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch een smetje op de lijst, The Doors, the End.
ik kan alleen het snuutje niet goed zien, ik denk dat ik misschien toch maar weer lenzen aan moet schaffenquote:
het is toch een een veels te trage, uitgerekte saaie kutplaat?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weekend bijkomen, dan maandag actieplan op touw zetten. Te beginnen met universiteit uitschrijven, stufi en OV regelen en idd werk zoeken.
ja ik krijg steeds meer op mijn dak, en dat op vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet ook nog een verslag afmaken enzo.
Ik schijt minimaal 18 kleuren, maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor een daadkrachtige Yukizo ken ik je weer meis
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeer verstandig
Vriendje ligt nog steeds bij pa en ma thuis, zus heeft m niet terug in de wasmand gesmokkeld
Dat krijg je als je hem in 1 take opneemt onder de drugs en als de muzikanten niet eens weten wat je gaat praten/zingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch een een veels te trage, uitgerekte saaie kutplaat?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik krijg steeds meer op mijn dak, en dat op vrijdag
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu heb
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu heb
Zou ik maar doen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen het snuutje niet goed zien, ik denk dat ik misschien toch maar weer lenzen aan moet schaffen
Mexico.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Neuken de wereld rond? Wat is het verst weg dat jullie geneukt hebben?
Amerikaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Neuken de wereld rond? Wat is het verst weg dat jullie geneukt hebben?
Blame it on others!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maandag overleg waar ik meteen mag laten zien wat ik ermee gedaan heb enzo
jij bent dan ook nog niet oud genoeg voor seksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn moeder ontkent gewoon dat ik seks hebIn welke vorm dan ook
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog niet oud genoeg voor seksin welke vorm dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |