nogmaals er zitten er tussen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben doorgaans ook iets meer verantwoordelijkheden he?
Nee, kan niet alles volgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr....
Ehr...
Huh
Heb jij uberhaupt het akkoord bekeken? Of er ergens iets over gelezen?
De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.
De nieuwe regering wil ook snijden in het aantal volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, Provinciale Staten en dus de Staten-Generaal.
Helaas driedubbel geprogrammeerd voor mij op LL10 dit jaar. Dus gemist. Maar had ze al eerder gezienquote:
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nogmaals er zitten er tussen ja
maar velen daarbij stelt het niets voor en zou de gehele functie incusief verantwoordelijkheden weggeflikkerd kunnen worden.
maar de functie is meestal dusdanig hoog dat men er zelf voor kan zorgen dat dat niet gebeurd en de mensen er onder die veeeeeeeeeeel harder werken en veeeeel meer verantwoordelijkheid hebben zijn dan de dupe want die moeten oppassen dat ze hun veeeeeeeeel mindere salaris niet verliezen door zo'n pipo!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas driedubbel geprogrammeerd voor mij op LL10 dit jaar. Dus gemist. Maar had ze al eerder gezien
koffie/theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Ga zo met pa naar de Ikea, misschien helpt dat oook.
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, kan niet alles volgen.
Dat zijn topplannen!
Ik niet iig neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt.... dat stemmen we dan ook niet
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.
er zijn genoeg 'mindere' banen waren de spanning en verantwoordelijkheid gewoon veel te groot isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe meer je werkt, hoe meer je erachter komt dat een baan met weinig verantwoordelijkheden die je om 17:00 kan afsluiten makkelijker is dan een topbaan waarbij je constant paraat moet staan.
Dat hele akkoord is economisch gezien een knap staaltje van pappen, nathouden en vooruitschuiven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr....
Ehr...
Huh
Heb jij uberhaupt het akkoord bekeken? Of er ergens iets over gelezen?
De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.
De nieuwe regering wil ook snijden in het aantal volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, Provinciale Staten en dus de Staten-Generaal.
Ik las doorsnuivenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.
Ik heb niet alle plannen gezien nee, ze zijn net bekend en ik heb nogal wat anders te doen dan de hele tijd nieuws volgen. De globale lijn ken ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschat
Mij een beetje verwijten naar mij hoofd gooien waarom ik de nieuwe regering dan wel kut zou vinden, terwijl je zelf niet eens weet wat de nieuwe regering wil gaan doen.
Gast...
even uit een mail van onze directeur van vanmorgen:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Zolang de overheid maar inkrimpt vind ik het prima. En dat is met dit kabinet helaas weer niet het geval, maar beter dan een NOG grotere overheid onder links.
Dus er wordt wel gesnoeid in de ambtenaren.quote:Naast de vorming van een nieuw ministerie, worden ook plannen aangekondigd om de Rijksoverheid verder te verkleinen en te bezuinigen op subsidies.
WTF?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik zoveel rechten heb in dit land en het geen zak uit gaat maken of ik nu naar de politie ga of niet..
Maar omdat er veel zielige psychopaatjes zijn die gefrustreerd raken als ze je niet kunnen krijgen en daarom maar om kwart voor 7 smorgens aanbellen bij je huis niet luisteren.. zomaar door de deur naar binnen lopen en je bedreigen als je schreeuwt dat ze godverdomme op moeten rotten.. en het dan nog een half uur duurt voordat ze oprotten..
Daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je nog niet op de hoogte hebt gesteld van het regeer- en gedoogakkoord, waarom zit je er wel in hemelsnaam over te discussieren. WTF dude? Ik had jou wel beter ingeschat
Mij een beetje verwijten naar mij hoofd gooien waarom ik de nieuwe regering dan wel kut zou vinden, terwijl je zelf niet eens weet wat de nieuwe regering wil gaan doen.
Gast...
Ik ga vrij vaak naar festivals en concerten. Gaat helaas vanaf nu wel meer kosten door het hogere belastingtarief *grom*quote:
Uiteindelijk draagt jouw baas het risico en niet jij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat gezien, hoe men met een ton per jaar omgaat met verantwoordelijkheden. Dat heet: doorschuiven.
gastenlijst Amsterdams UitBuro FTWquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vrij vaak naar festivals en concerten. Gaat helaas vanaf nu wel meer kosten door het hogere belastingtarief *grom*
In de tijd dat je vandaag hebt zitten fokken, had je jezelf ook in kunnen lezen in deze materie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niet alle plannen gezien nee, ze zijn net bekend en ik heb nogal wat anders te doen dan de hele tijd nieuws volgen. De globale lijn ken ik.
Wat vind jij ervan dan?
Subsidies afschaffen, ben ik heel simpel in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
even uit een mail van onze directeur van vanmorgen:
[..]
Dus er wordt wel gesnoeid in de ambtenaren.
Voor mijn baan wellicht niet gunstig, maar voor NL kan het gunstig zijn. Als ze het slim aanpakken.
Maar aangezien ik hier nog nog een directielid (van mijn werk) of een politicus heb gezien die verder vooruitkijkt dat 2 jaar, vermoed ik niet dat het slim gaat gebeuren en dát gaat wel problemen geven
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk draagt jouw baas het risico en niet jij.
nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
WTF?
Heeft ie je met ook maar 1 vinger aangeraakt?
schone billenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de tijd dat je vandaag hebt zitten fokken, had je jezelf ook in kunnen lezen in deze materie.
Niet zomaar nieuws, het is een regeerakkoord.
quote:
De VVD en liberaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Hoop alleen dat het nieuwe kabinet ook liberaal is op moreel/persoonlijk vlak. Die kar zal de VVD moeten trekken.
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.
Of m halfdood te meppen..
Waarvan ik denk dat dat meer zin heeft..
Muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Kijk, delen we nog meer, naast joe.
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.
yihaaquote:
Which?quote:
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
Het gaat ook om de manier waarop je de discussie instapt. Maar goed, dat ga ik je niet voor de 24874233333ste keer uitleggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.
Ze zegt net dat het waarschijnlijk tijdverspilling is. Eerlijk gezegd vind ik wel dat als je écht bang zou zijn, dat je er niet over zou twijfelen om naar de politie te stappen. Misschien is het toch nog op te lossen met woorden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |