Oh ok, werd al bang.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doen wij alleen. En met Rifoki maandag.
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uitkering
Allochtonen geef ik niet zoveel om.
Wel dat ze het leger politietaken willen laten doen. Dat iedereen erop achteruit gaat, behalve de tweeverdieners met 64k+, dat er aan alle kanten wordt bezuinigd op cultuur en onderwijs.
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 centsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.
Iedereen gaat er sowieso op achteruit, de linkse partijen betalen cadeautjes uit eigen zak.
Bezuinigen op cultuur lijkt me prima. Onderwijs afhankelijk waar.
De koopkracht van tweeverdieners en alleenstaanden (met kinderen) met een inkomen van boven de 64.000 gaat een kwart procent naar boven. De rest blijft gelijk of gaat naar beneden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie de problemen niet durft op te lossen, dan moet het maar zo.
Iedereen gaat er sowieso op achteruit, de linkse partijen betalen cadeautjes uit eigen zak.
Bezuinigen op cultuur lijkt me prima. Onderwijs afhankelijk waar.
Jij geloofd nog in de term 'Ministerie van Defensie' ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.
Fantast.
Bijzonder onderwijs bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 cents
kan ik die dan inhuren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken.
Fantast.
Niet speciaal maar bijzonder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou speciaal onderwijs gebaseerd op religie afschaffen..... just my 2 cents
Ik wilde wat zeggen maar ik weet heel zeker dat dat tegen mij gebruikt gaat worden dus dat doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]
door een deel van de inhoud ook een te persoonlijk verhaal..
Ben je jaloers, babs? Die mensen werken ook doorgaans het hardst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De koopkracht van tweeverdieners en alleenstaanden (met kinderen) met een inkomen van boven de 64.000 gaat een kwart procent naar boven. De rest blijft gelijk of gaat naar beneden.
Vroegah, toen ging dat best wel goed: Perron Nul.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.
??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar ik weet heel zeker dat dat tegen mij gebruikt gaat worden dus dat doe ik maar niet.
Nou, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je jaloers, babs? Die mensen werken ook doorgaans het hardst.
Het is belachelijk dat iedereen er op achteruit gaat, behalve die mensen die het het meest kunnen leien. Jaloers? Ik wil niet eens een baan waarmee ik 64k verdien hebben. Ik heb een hekel aan vergaderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....quote:
Ja, dat moeten ze per direct afschaffen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....
puur die scholen die op basis van religie in het bijzondere/speciale stelsel vallen....
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!quote:
Everything you say can and will be used against youquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaja, en je eigen salaris met 20% verhogen is ook zwaar werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!
jup...denk dat ik over een tijdje even heel veel last heb van mn hand.. over een uur oid.. mja neem ik maar voor lief!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Everything you say can and will be used against you
Dit kun je heel dubbel opvatten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
jup...denk dat ik over een tijdje even heel veel last heb van mn hand.. over een uur oid.. mja neem ik maar voor lief!
Ik bedoel maar! En soms hebben ze er ook een tweede baan bij, als adviseur. Toch al gauw twee dagdelen per jaar voor een ton.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, en je eigen salaris met 20% verhogen is ook zwaar werken
Bijzonder dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik heb het igg niet over het onderwijs voor mensen met een handicap....
puur die scholen die op basis van religie in het bijzondere/speciale stelsel vallen....
veel van die vergaderingen zijn trouwens nog nutteloos ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ho ho, van meeting naar meeting gaan en dagelijks meerdere uren overleggen is heel hard werken hoor!
Nee, daar heb ik best wel baat bij gehad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijzonder dus
Speciaal onderwijs zou ik niet afschaffen
Zo'n oordeel zou ik nooit daarover gevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
veel van die vergaderingen zijn trouwens nog nutteloos ook
Ja, datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik best wel baat bij gehad.
Dat boeit me ook niet eens.... als gewoon maar goed gaat.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Weet je, politiek boeit me eigenlijk geen fuck, als rechts maar wint.
Hoezo dat?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Evie het volgende:
ben godverdomme niet veilig meer in mn eigen huis
Ja, maar dat gaat het met Links per definitie nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet eens.... als gewoon maar goed gaat.....
Ze hebben doorgaans ook iets meer verantwoordelijkheden he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo niet mee eens he
zeker zijn er bij die hard werken
maar velen verdienen (niet) het door uit hun neus te vreten...
Ga zo met pa naar de Ikea, misschien helpt dat oook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feesten dusdat helpt bij mij en ja sporten ook trouwens
Ik wel..... dit heb ik zelfs al op MT niveau ingekopt.... incl berekening van het weggegooide geldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n oordeel zou ik nooit daarover geven
Ehr....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Zolang de overheid maar inkrimpt vind ik het prima. En dat is met dit kabinet helaas weer niet het geval, maar beter dan een NOG grotere overheid onder links.
omdat ik zoveel rechten heb in dit land en het geen zak uit gaat maken of ik nu naar de politie ga of niet..quote:
klopt.... dat stemmen we dan ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dat gaat het met Links per definitie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |