Nee regio west frieslandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?
Ik zit gewoon even te kijken of het haalbaar is. In de zomer moet Texel, Terschelling en Ameland redelijk te doen zijn. Ook qua reistijd. Heb je nog 2 dagen voor Vlieland en Schier elk. Wel Den Helder - Texel - Den Helder - Harlingen - Vlieland - Terscheling - Harlingen - Holwerd - Ameland - Holwerd - Lauwersoog - Schiermonnikoog - Lauwersoog reizen (of andersom).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schapen mogen ook. Speciaal voor jou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef -Engel- het volgende:
O gaaf, Er komt weer zwaar verkeer langs.......Kabinet Rutte I he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?quote:
En daarna heerlijk afkarnen in het Vondelpark.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb nou echt een geweldige MI:
HW en Mata die hand in hand door Amsterdam heen lopen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarna heerlijk afkarnen in het Vondelpark.
Dat zou hedonist HW toch aan moeten spreken?![]()
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is bang dat zijn allochtone vrindjes op de treinen geladen worden en vreest weer vaak te moeten solliciteren om zijn uitkering te behouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook zo lekker over the top doen he?.
Niet eens stokslobberen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks wordt Angel nog jaloers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
Prima plan, die watjes die tegenwoordig agenten mogen worden moet je niet met echte mannentaken belasten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.
Hoe maakt mij niet uit, maar sfeerverziekend straattuig ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, zij willen het leger inzetten voor politietaken. Niet ik.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat zal wel vaker gebeuren. Nieuwe dienstvoertuigen van de politie.
Daar wordt ie extra geil van.quote:
Uitkeringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is bang dat zijn allochtone vrindjes op de treinen geladen worden en vreest weer vaak te moeten solliciteren om zijn uitkering te behouden.
Dat doen wij alleen. En met Rifoki maandag.quote:
Het leger is niet opgeleid voor politietaken. Het leger is opgeleid om zo efficient mogelijk andere mensen af te maken. Die wil ik niet op straat hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe maakt mij niet uit, maar sfeerverziekend straattuig ben ik liever kwijt dan rijk.
Jij niet, moeten we constateren. Lekker is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |