quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, dan heb je mijn categorie al.
Amerikaansquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb weinig buitenlands gehad, maar de laatste was wel n dubbeloppereen franse schot ( een schot die in frankrijk woonde, of is het dan n schotse fransman
)
Hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Duimelot het volgende:
zoiets vergeet niemand hahahaha
Ah het was heel vermakelijk en je hoeft je niet te schamen hoor, je bent stiekem gewoon een heerlijke flapuitGewoon blijven drinken
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!quote:
5 vrouwen in een week. En die vrouwen moeten op die eilanden wonen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
leuke uitdaging voor iemand? In n week op ieder waddeneiland iemand doen
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!
Schapen mogen ook. Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 vrouwen in een week. En die vrouwen moeten op die eilanden wonen?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om Evie's oneliner te gebruiken: als je wilt dat ze naar bloemen ruikt moet je haar zaad laten slikken.
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]Bah nog meer slecht nieuws
Dan per regio?
Ik nog niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben regio Amsterdam iig!, Heb je die al?
Wanneer komt de film uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |