samenvoegen die twee en dan hebben we een helequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij sprak meer suri, voor de rest zelfde, zelfde ideeën over buitenvrouwen als de gemiddelde suri
Nepsletquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet iig zeker, NH, ZH, Limburg, brabant, Overijssel en utrecht. Oh, en friesland
.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
Geen idee, ze zingen namelijk zo vals als de hel.
nee. Dat kan gewoon nietquote:
Dat valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet iig zeker, NH, ZH, Limburg, brabant, Overijssel en utrecht. Oh, en friesland
.
Waar was die van jou mee gemixt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
samenvoegen die twee en dan hebben we een hele
Er zitten wel dubbele tussen hoorquote:
half suri, kwart NL, kwart Engelsquote:
oh eens even aanzetten dan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das de kink 1500, die NU bezig is. nu nummer 56.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bijna maar toen ging ik toch maar weg.
Aaah das best te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
half suri, kwart NL, kwart Engels
zoiets vergeet niemand hahahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je!
Heb daarna de drank toch wel iets rustiger gedaan op dergelijke feestjes
Al kent iedereen mij ondertussen al genoeg
ja, mooi was ie.. Daarmee hield het opquote:
Ik lag in bed en toen besloot ik toch maar naar huis te gaan. Gast nooit meer gesproken of gezien.quote:
Dat hoort bij Friesland, op Texel na.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
niemand die de wadden heeft?
Oi, daar was hij mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag in bed en toen besloot ik toch maar naar huis te gaan. Gast nooit meer gesproken of gezien.
Mja wat was die van mij... Hmm....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, mooi was ie.. Daarmee hield het op
Damn, dan heb je mijn categorie alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb alleen Noord-Holland en Brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |