nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
WTF?
Heeft ie je met ook maar 1 vinger aangeraakt?
schone billenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat. Wil geen stinkreet op mijn hippiebank!
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de tijd dat je vandaag hebt zitten fokken, had je jezelf ook in kunnen lezen in deze materie.
Niet zomaar nieuws, het is een regeerakkoord.
quote:
De VVD en liberaal?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
Hoop alleen dat het nieuwe kabinet ook liberaal is op moreel/persoonlijk vlak. Die kar zal de VVD moeten trekken.
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar wel bedreigt en dat ging tamelijk ver.. en nu zit ik met het dilemma dat ik naar de wouten kan gaan.. die vast en zeker toch geen flikker uitvoeren.. en waar ik toch geen rechten zal blijken te hebben.
Of m halfdood te meppen..
Waarvan ik denk dat dat meer zin heeft..
Muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Kijk, delen we nog meer, naast joe.
Dat is de absolute top. Maar dat zijn maar heel weinig lui. De meeste mensen dragen veel risico, zeker als ze leiding moeten geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De aandeelhouders. De hoge bazen gaan met een gouden handdruk rustig een ander bedrijf verkloten.
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb wel meer te doen en bepaal zelf waar ik mijn tijd aan besteed. Dank u.
yihaaquote:
Which?quote:
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga dan niet zo dom lopen blaten wat je van iets vind zonder er wat vanaf te weten.
been there done that before.. genoeg om te weten dat dat geen fuck uit zal maken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
Het gaat ook om de manier waarop je de discussie instapt. Maar goed, dat ga ik je niet voor de 24874233333ste keer uitleggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet er wel vanaf, maar niet alles. Dat is geen schande, ik geef het nota bene eerlijk toe.
Ze zegt net dat het waarschijnlijk tijdverspilling is. Eerlijk gezegd vind ik wel dat als je écht bang zou zijn, dat je er niet over zou twijfelen om naar de politie te stappen. Misschien is het toch nog op te lossen met woorden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij zeg. Ben je al naar de politie geweest? Nee? Doe dat eens dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |