zeer verstandigquote:
Venco uitlokpost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch een smetje op de lijst, The Doors, the End.
Iets met aandachtshoer/makkelijk.quote:
Weekend bijkomen, dan maandag actieplan op touw zetten. Te beginnen met universiteit uitschrijven, stufi en OV regelen en idd werk zoeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad, heel goed om te horen dat ze graag met je meedenkenfijn meis!
Eerst maar weer eens goed rustig worden voordat je dan gaat denken over verdergaan.
Ga je nu hard naar werk zoeken, of moet je echt eerst ff bijkomen?
@kluts: bij meeste banen kan je wel onbetaald verlof nemen, een sabbatical, of als het echt niet meer gaat kan/moet je je ziek melden.
Niks mis met dat nr,al is het dan erg rustig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch een smetje op de lijst, The Doors, the End.
ik kan alleen het snuutje niet goed zien, ik denk dat ik misschien toch maar weer lenzen aan moet schaffenquote:
het is toch een een veels te trage, uitgerekte saaie kutplaat?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weekend bijkomen, dan maandag actieplan op touw zetten. Te beginnen met universiteit uitschrijven, stufi en OV regelen en idd werk zoeken.
ja ik krijg steeds meer op mijn dak, en dat op vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet ook nog een verslag afmaken enzo.
Ik schijt minimaal 18 kleuren, maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor een daadkrachtige Yukizo ken ik je weer meis
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeer verstandig
Vriendje ligt nog steeds bij pa en ma thuis, zus heeft m niet terug in de wasmand gesmokkeld
Dat krijg je als je hem in 1 take opneemt onder de drugs en als de muzikanten niet eens weten wat je gaat praten/zingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch een een veels te trage, uitgerekte saaie kutplaat?.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik krijg steeds meer op mijn dak, en dat op vrijdag
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu heb
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu heb
Zou ik maar doen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alleen het snuutje niet goed zien, ik denk dat ik misschien toch maar weer lenzen aan moet schaffen
Mexico.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Neuken de wereld rond? Wat is het verst weg dat jullie geneukt hebben?
Amerikaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Neuken de wereld rond? Wat is het verst weg dat jullie geneukt hebben?
Blame it on others!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Maandag overleg waar ik meteen mag laten zien wat ik ermee gedaan heb enzo
jij bent dan ook nog niet oud genoeg voor seksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn moeder ontkent gewoon dat ik seks hebIn welke vorm dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |